Ege'nin agzoından:
Hastaneye gelmiştik. Arabadan indim ve benim ardımdan Emre ve Ece de indi.Ece Berkeyi kucağına almıştı. Hastaneye girdik.
1saat sonra
1 saatten beri burdaydık. Ece çok üzülmüştü. Birden sonra aklıma Berkeye çikolata vermesi geldi.Belki zehirlenmiş olmasın.
"Timsah gözyası dökmene gerek yok."dedim. Bana döndü ve sinirle oturduğu yerden kalktı.
"Ne demeye calisiyorsun "dedi.
"Diyorum ki sen en son ona çikolata vermiştin belkide zehirlemek istemişsindir ve basariya ulastin simdi defolup gidebilirsin."dedim.
Bana dahada yaklaştı. Aramızda çok az bir mesafe vardı. Konusmaya basladı.
" bir Berkeye cikolats vermis olabilirim ama ben kimseyi ne zehirledim nede zehirlemek istedim,ikincisi nereden bilkiyordun zehirlendiğini belki açlıktan yada uykusuzluktan bayıldı."dedi ve benden uzaklaşıp sandalyelerden birine oturdu. Sinirliydi. Berke yavaş yavaş uyanmaya başladı. Doktor bize içeri girebileceğimizi söyleyince direkt Ece kendini Berkenin yanına atti. İceri girdiğinden hemen sonra odaya bizde girdik.Berke açtı.Emre kantine gitti Berkeye yemek almak için. Ecenin babası (adı Ömerdi) odaya daldı. Ece haber vermiş olmalıydı. Biraz sonra Ece babasıyla dışarı hava almak için odadan çıktı. Emre gelince bende doktorunu bulmak için odadan çıktım. Doktora neden bayıldığını sordum. Açlıktan bayılmıştı. Ecenin tahminleri doğruydu. Off ona bir özür borçluydum.
Ecenin ağzından
Babamla birlikte dışarı cıkmıştık. Babama Berkenin ailesimin cok küçükken öldüğünü, komsusunda kaldigini ve kaldigi komsusunun ona kotu davrandigini anlattim. Sonra babama "Berkeyi evlatlik edinsek ben onun benim kardesim omasini istiyorum hem bana arkadaslik eder lutfen baba..."dedim.
"Bende kardesinin olmasini isterim sen gorup sevdiysen sorun yok ama Berke ve kaldigi kisilerle konusalim."dedi babam. Onu onaylarcasına başımı salladım.
Babamla Berkenin yanina gittik. Basucuna oturdum.
"Berkecigim nasilsin biraz iyimisin?"diye sordum.
"Evet iyiyim tesekkur ederim Ece abla." dedi gulumseyerek.
"Neden tesekkur ediyosun ki Berke ben birsey yapmadim ki"dedim bende ona gulimseyerek.
Berke cevap verecekken kapi açildi. Bilin bakalim kim tabikide Ege mali.
"Ece gelirmisin?"dedi.
"Tamam "deyip ayaklandim ve Berkeye dondum "Berke biz sonra konusmaya devam ederiz tamam mi bitanem" dedim. Onaylarcasina kafa salladi. Gulumseyip odadan ciktim.
Ege hastanenin terasina yurumeye basladi bende onu arkadan takip ettim. Teresa gelmustik."Ece ben ozur dilerim "dedi.
Onun erkeksi kokusunu icime cekiyordum. Birseyler soyluyordu ama ben nedense onu dinlemiyordum. 'Ozur dilerim' cumlesini duyunca kendimi toparlamis ne dedigini anlamaya calisiyordum.Birden agzimdan "Ha!?"kacti.
"Sey...İste ben seni Berkeyi zehirlemekle suclamistim iste onun icin ozur dilerim doktorla konustum açliktan bayilmis"dedi.
"Ben sana soylemistim ama..."sozumu Egenin dudaklari kesmisti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulaşılamıyan AŞK
RandomEce babasıyla birlikte teyzesini ziyarete gittiğinde Ege adında bir çocukla tanışır.İlk başlarda bu çocuktan nefret eder. Ege ise bu kızı görür görmez sevmeye baslar.Bakalım herşey Ege nin istedigi gibi mi olacak yoksa Egeyle Ece asla birbirine kavu...