4*BULUŞMA

51 8 4
                                    

"Fikrini mi değiştirdin teyze" dedim aslında gitmek istiyordum ama evet demektense ona laf sokmayı tercih ederdim.

"Tamam siz odaya geçin tanısın bende size birşeyler hazırliyim "

"Tamam !! " diye bağırdım arkasından sakin benim o erkeklerin yanina gidip yakin davranan yilisik lara benzetmeyin ben asla öyle biri değilim ^^

Mert denen çocuğun önünden yol göstermek amacıyla idama doğru çıktım teyzem 1 saat basımda dır dır etmesin diye idamı erkenden toplardim ve idam dağınık degildi.

Odaya girdik ben yatagimin üzerine oturup yatagimin üzerinde olan telfonumu elime aldim. Ve oynamaya başladım.

O da girer girmez donen sandalyeye oturup kitapligimi inceliyordu kitaplığim Kore kitaplarıyla dolu ve üzerinde büyuk boy INFINITE , 2PM ve EXO yazıyordu.

İncelemesi bitmiş olacak ki sandalyeyi dondurup bana doğru döndü ve konuşmaya basladı.

"Adım Mert " bu çocukta az mallık var dademin söyledinya .

"Az önce söylemiştin " dedim ve telefon oynamayı biraktim.

"Senin adınne " dedi ve merak dolu gözlerle bana bakti.

"Kumsal "

"Memnun oldum " dedi ve elini uzattı.

Elini uzatmadan konuşmaya başladım " bende"

Konuşmasakta konuşmayı ( başı bi cümle kurduysam iki dkmı aldı :D ) kapının açılması bozdu.

"Kurabiyeler ve içecekler geldii " dedi ve içeri girdi. Elindekileri masanın üzerine koydu ve afiyet oldun dedi.

Ardından telfonumdan msj geldi.

Gönderen: Gereksiz -_-
Saat 11:30 da Cafe de buluşalım. He bu arada Bizim Grup da gelcek. İki kişi degiliz.

"Aaa! Benim gitmem gerek arkadaşımın randevusuna unutmusum " dedim ve telfonumu bırakıp ayaga kalktim.

"Peki " dedi ve o da olduğu yerden kalktı giyinmem gerekiyordu ve sanırım o da beni hissetmişcesine dışarı çıktı.

Tesekkur etmeyi ihmal etmemiştim. Az zamanım vardı 20 dk fln hemen üstüme tek kol açık kot renginde ve yırtık modali bi t-shirt geçirdim ( yırtık modeli sadece pantolon da değil ben t-shirt de yazdım :* ) Altıma da hafif siyah bir kot short giydim. Koşa koşa merdivenlerden inip salona geçtim.

"Teyze ben çıkıyorum arkadaşlarım çağırdı " dedim ve salinik olan saçımı düzenli olsa da düelttim.

"Nasıl yani ben mertle tanisirsiniz diye onu buraya cagirdim "

"Tanıştık zaten demi mert "

Mertin söylediklerinden onun gıcık birisi olduğunu anladım."Fazla tanışmış sayilmayiz"

"İyi o zaman merti de götür " dedi teyzem ve dayanamayıp konustum.

"Ne?!"

Vote ve yorum yaparsanız kitapim hakkindaki düşüncelerinizi öğrenmiş olucam ^^ .. Beni bu kitapta ilham veren Esra BATMAZ 'a :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK 3 HARFTİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin