Bölüm şarkısı - Girls Generation - I got a boy (y)
Nerde benim okulum ya siz buraya okul mu diyorsunuz. Nerde benim kolejlerim ne yani birde forma mı giyicem bunları dinlerken müdüre sinir olmuştum .
Eve döndüğümüzde teyzemi soru yağmuruna tuttum oturma odasındaydık.
" ne yani orda mı okuyacağım lütfen saçmalama teyze !. " dedim sesim sıkılarak çıkmıştı sıkılmıştım da zaten ne saçmalıyodu o .
"Orası senin için uygun " dedi ve karşıma geçerek sözlerine devam etti .
" kendini yükseklerde görmeni istemiyorum ." dedi gözleri ' seni düşünüyorum ' diyordu .
" Çünkü öyleyim " dedim sıkılarak .
" Senin dediklerini duyanda çöplük okula gidiyosun sanır " dedi ve koltuğun birine oturdu .
"Pek farkı yok hani " dedim ve arkamı dönerek odama çıktım .
Telelfonumu elime aldım bi Tweet atacaktım .
"" Yeni şehir , yeni okul :-) ""
Tweeti attığım anda beğeniler arttı. Kabul ben beğeni diyorum :-D
Şimdiden 100 beğeni olmuştu hepsi eski okulumdan eski okulda çok arkadaşın vardı özlüyorum onları .
Hemen üstümü değiştirip üstüme rahat birşeyler giydim ve aşagıya yemek yemeye indim evimiz büyüktü. Hatta çok büyük .
Tabağımdaki yemeği yemeye başladım.Teyzem bana bakıp konuşmaya başladı
"Yarın başlarsın artık okula " dedi ve yemeğine geri döndü .
Teyzeme bakıp alayca gülmeye başladım. Ardından yemeğime dönüp konuşmaya başladım .
" Pekala sevmeye başladım ben bu okulu " ne ne dedim ben yalan söylemekte bir numarayım kimi kandırıyorum ben istemsizce yüzümü buruşturdum .
" senin adına sevindim " dedi . Aklımda bir soru vardı . " Birşey sormak istiyorum " dedim sesim sabırsız çıkmıştı .
" Dinliyorum " bütün dikkatini bana verdiğini hissedebiliyordum.
" Okul evimize uzak değil mi ? Sonuçta öteki evde yaşıyacağız buraya geçici olarak geldik ve öteki eve göre çok uzak değilmi ? " sözleri seçemesemde anlatabilidiğimi düşünüyordum ki teyzemden cevap geldi.
"Biliyorum bu yüzden de sen burada kalacaksın ! "
" Ne !? " yok artık kocaman bir evde yanlız kalmak mı abartmayalim biraz küçük ama.
Hem varoş bir okulda okunan hemde evde yanlız kalmak mı ??
...
KAP...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK 3 HARFTİR
Chick-Litzengin kız devlet okuluna yerleşir hep kolejde yaşadığı için devlet lisesi ona garip gelir ama biriyle bütün hayatı değişir.