Anna's P.O.V. (Annina perspektiva)
Danas sam dobila otkaz u kafeu.Pa bas i nisam bila zlatna radnica,ali bas me briga,ja cu da se durim...Pa kud puklo da puklo.Moram ja da ustajem u 7h da bih stigla na posao...Pa ko normalan jos to radi,a da nikada nije zakasnio?Niko!Tako je!
'Zapravo svi sem tebe'.Okey...Jel sam ja.luda ili sta?Razgovaram sa unutrasnjim glasom i baljezgam gluposti...Sada sam stvarno pukla...Nego gde sam stala sa durenjem?A,da!Ma ko je on da MENI da otkaz?Niko i nista...Sutra cu namerno da odem na posao pa neka me istera,ako sme.XxX:Izvinite gospodjice?
A:Hmm?
XxX:Sta cete da popijete?
A:Colu...
XxX:U redu...
Huh...Trebam manje da razmisljam.Verovatno sam izgledala kao retard u komi koji nije u komi...OK ni ja ne znam sta sam sada ovo lupila,ali hej,to mogu samo ja tako da lupim i ostanem ziva!Da neko moze da mi cita misli,mislim da bi se upisao od smeha i valjao po podu kao kreten...Ili bi mi preporucio nekog vrhunskog psihijatra...Uzela sam colu i otisla u svoj crni Range-Rover..
Otisla sam u stan i pocela da razgledam oglase za posao u novinama...Odjednom sam zacula iritantni zvuk svog telefona koji me obavestava da me neko zove.A:Halo..
XxX:Izvinite,vi ste Anna Anderson?
A:Zavisi,za sta vam ona treba?
XxX:Vi ste nedavno dobili otkaz?I sada ste slobodni?
A:Da...
XxX:Proverila sam vase dokumente.Vi ste odlicna osoba za moj posao...Samo ne znam hocete li prihvatiti..
A:A,gde cu raditi?
XxX:U umnoj bolnici...
A:Mislite ludnici?
XxX:Da.Razumem ako ne zelite.
A:E pa ja zelim!
XxX:Poslacu slike i adresu na vas
e-mail.I dodjite sutra u 12:00h...A:Vazi..
Ovo je bilo lakse nego sto sam mislila.Stigle su mi slike...Mora da je ovo vec planirla.Da vidimo:
"Wickendale-umna bolnica
Tri stepena:
1.stepen-195 pacijenta
2.stepen-112 pacijenta
3.stepen-84 pacijentaWickendale je izgradjen 1975.godine.Izgradio ga je Morris Reed.Posle toga Wickendale je prebacen na vlasnistvo Morrisovog sina Jamesa Reed,pa na Jamesovu kcerku Adrijanu Hellman.Izgradjen je da bi Morris pomogao svojoj zeni koja je pocela da da dobija napade i poludela je.Ona nije spasena,ali je to sada dom za pomaganje onima koji imaju problema.
[Slike]"
Pa sada se malo i kajem sto sam prihvatila ovaj posao...Ali ajde...
---------------------------------------------------------
Hvala svima koji citaju ovu glupost.Nemojte zameriti posto mi je ovo prva prica i nadam se da ce vam se svideti.
Ako neko ima pitanja.Slobodno pitajte.I jako bi mi znacilo da pritisnete VOTE ili da barem napisete kometar.Ponavljam znacilo bi mi.I napisite svoja misljenja.See ya
Styles_No1
YOU ARE READING
Love in Wickendale //H.S. fanfiction//
FanfictionOvo je prica o Harryu Stylesu i o Anni Anderson.Anna ce dobiti posao u ludnici Wickendale u koju ce doci Harry kao monstrum koji je oderao veci broj zena. --------------------- Sta ce se desiti?Saznajte u prici!