2.·Harold?Harry!·

107 10 5
                                    

Anna's P.O.V. (Annina perspektiva)

Ustala sam u 7h...Ma nemoj.Sada kada ne treba sada ustajem rano,a kada treba spavam kao zaklana.Okey...Otisla sam u WC i spremila se.Obukla sam farmerice,dzemper i sunjalice.Uzela sam torbicu i krenula u pekaru.

***

Stojim ispred Wickendale umne bolnice.Bila je lepsa na slikama.Oronuli zidovi,resetke i zicana ograda.Jezivo jednom recju,ali je dobro placeno.Penjem se dugim sivim stepenicama i otvaram teska,siva i hladna vrata.Otisla sam do kabine na kojoj je zlatnim slovima pisalo
'Mrs.Hellman' pokucala sam i sa druge strane cula jedno ''Izvolite''.

A:Ja sam dosla za posao.Anna Anderson.

Mrs.H:Znam.Idemo prvo da vam pokazem bolnicu.Pa mozete poceti danas ili sutra.Kada god vam odgovara.

A:Danas cu poceti.

Mrs.H:Evo ovo je prizemlje ovde je odmor,WC,ostave,liftovi...Prvi sprat (Kat,isto je) ovde se pacijenti prvog stepena.Na drugom spratu su pacijenti drugog stepena i na trecem su pacijenti tteceg stepena.Vi cete biti na prvom spratu i u prizemlju.A ti ces na slobodno vreme ili kao tvoj kutak biti sa ostalim zaposlenima.

***

XxX:Cao ja sam Carolina Fox.Ali me zovi Carol.Kako se ti zoves?

XxX:Cao ja sam Stephannie Gray,zovi me Steph.

A:Ja sam Anna Anderson,prijatelji me zovu Anders ili Andry...Ili samo jednostavno Anna.

S:Okey...Andry...Ti radis sa nama...

C:Da,to je u pocetku,kasnije se sve tri rastajemo...

A:Pa sta sada radimo?

S:Sada je odmor...Pazimo na pacijente sa cuvarima dok oni jedu i igraju igre...Prvo smo ovamo u sali,a onda idemo napolje...Zapravo tek za pola sata...Sada idemo pospre...

Mrs.H:Stize novi...Harold Edwars Styles.Ima DID/DIP prelom licnosti.Kao dve duse u jednom telu koje se bore za vlast.Odrao je tri zene i sto je najgore medju njima svoju devojku.

Sve tri smo samo otvorile usta i medjusobno se pogledale.Znam da sada izgledamo kao foke,ali ovo...Stvarno nisam ocekivala.

Izasle smo napolje i policijski umobolnicki automobil se priblizio i prvo su izasla dva cuvara,a onda...Harold?Imao je crne uske iscepane hlace.Majcu koja mu je orkrivala dobro razvijenu gradju i...Loknice?Da to su tako predivne loknice...
Samo je prosao pored mene i nasmesio mi se...Ma o cemu ja to upravo razmisljam...Anna to je samo spoljasnji izgled..
------------------------------------------------
Evo ga...Ovo je drugi deo...Na prvom sam imala samo 18 read-a.Nadam se da ce vam se svideti i fa cete ostaviti koji vote ili coment...

Love ya

Styles_No1

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 24, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love in Wickendale //H.S. fanfiction//Where stories live. Discover now