İyi günler. Nabersinizz? 💕
________________________________
Jimin
Jimin artık 1 haftadır ağlıyordu. Kimseyle görüşmek istemiyor, içine kapanmıştı. Arkadaşları defalarca aramış, evine gelmiş, tesselli etmeye çalışmıştı ama nafile. Kimse anlayamıyordu içindeki yangını. Tam 8 yıldır... 8 yıldır aşıktı Min Yoongi'ye. 8 koca yıl... Ne elde etmişdi peki? Ne beklemişti? Hiçbirşey. O, küçük hayallerini, onu uzaktan sevmeyi, onu anlatmayı seviyordu. Fazlasına ihtiyaç duymamıştı ki hiç. Fazlasına gerek yoktu.
Ama bir hafta öncesini unutamıyordu Jimin. Aklına gelen anılarla yeniden ağlamaya başladı. Yorumlarda gezdirdi gözünü yeniden.
Agust D...İlk çıkış yaptığı günden beri hayatına izinsiz giren bu davetsiz misafir bir daha hiç çıkmamıştı. Evinin her yeri o'ydu. Telefonu, bilgisayarı, hatta Jiminin adı geçen, ona ait olan her şeyde AgustD vardı. Peki neden ona bu kadar kötü davranmıştı? Neden ona hiçbir zararı yokken dışlanmıştı bu kadar? Jiminin aklına sadece bir cevap geliyordu. Çirkindi o... İnsanların güzellik kavramı dışındaydı.
Ayağa kalktı Jimin, aynaya baktı. İlk önce yüzünü inceledi. Morarmış göz altları, ağlamaktan şişmiş gözler, dağınık kahverengi saçlar... Dolgun dudaklarının eski pembeliyinin yerini morluklar almıştı. Burnu minicikti ve ucu kızarmıştı. Yüzündeki çizgiler mükemmel çizilmiş bir sanat eseri gibi uyum içindeydiler. Fakat bunu anlamayacak kadar kördü güzelliğine.
Daha aşağı kaydırdı bakışlarını. Birçok erkekden daha farklı bir bedeni vardı. Feminen giyinmeyi severdi ve bedeni dü bunun için çok uygundu. Bedenini severdi. Jimin sadece kendi yargılayıcı bakışlarını umursardı.
"Belki" dedi Jimin... "Belki de biraz kendime ayırmalıyım vaktimi. Beni görmeden yargılayan bu topluma inat daha çok sevmeliyim kendimi. Beni sevmeyen herkese inat kendi kişiliğimden ödün vermemeliyim. Onların beni sığdırmak istediyi kalıplar dar. Benim ruhum bir okyanus. Neden benim kurumam gereksin? Onların çorak çöllerine kasırgalar getirip, yağmurlar yağdırmalıyım. Biraz güvene ihtiyacım var. Sadece kendime güvenmeye... İçimdeki Jimini kurtarıyorum zincirlerinden. O artık özgür..."
Rahatlamış bir şekilde gülümsedi yansımasına doğru. Daha fazla kaybetmek istemedi Jimin. Taekook ikilisini aramak için yatağındaki telefonuna uzandı. Sıkı bir alışverişe ihtiyacı vardı._______________________________
Jiminin doğuşu. Asi bebekim geliyorr❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
_Yoonmin Instagram Story_
FanfictionPark Jimin kedileri seviyordu. En sevdiyi kedi ise Agust D'siydi... Kendini utangaç ve yetersiz gören Jimin güzelliğinin farkında değildir. İnstagramda sadece kedi fotoğrafları paylaşan bu masum genç, asi kedi Min Yoongiye aşık olur... Toplumun yar...