AgustDboy__ - Chimmin__
DmAgustDboy__
Jimin dayanamıyorum artık
Acilen buluşmamız gereken konular var bebeğim :)ChimMin_
Noldu hyung?
Ve görüşmek mi? Benimle mi?AgustDboy__
Evet güzelim. Seninle
Jimin-ah
Kötü başladığımızı biliyorum
Seni terslediğimin, kötü davrandığımın farkındayım
Ancak biliyorsun ki, bunlar için hiç düşünemeyeceğin kadar üzgünüm
Bak, bana ne oluyor bilmiyorum
Gerçekten ne oluyor ne dönüyor hiç bir fikrim yok
Buna bir isim koyamam henüz
Ancak
Jimin-ah, senden çok hoşlanıyorum
GörüldüAgustDboy__
Belki de inanmazsın ya da olanlardan sonra beni istemezsin
Ama durum bu güzelim
Daha fazla tutamazdım kendimi
GörüldüAgustDboy__
Jimin
Gerçekten böyle mi yapacaksın
Bir cevabı bile çok mu görüyorsun bana
GörüldüAgustDboy__
Peki
GörüldüAgustDboy__
Sadece evet ya da hayır desen?ChimMin_
Hyung, ben Junggkookie
Jimin hyunga ne dedin bilmiyorum, özelinize de girmek istemiyorum ama bayıldı
Hastahaneye götürüyorumAgustDboy__
nE?!
Bayıldı mı?
Jungkook
Hey
Hangi hastahaneye gidiyorsunuz?ChimMin__
Gangnam Severance, hyungAgustDboy__
Geliyorum
Görüldü_______________________________
Yüzündeki maskesini düzeltip daha seri şekilde hastahaneye adımladı Yoongi. İçini kocaman bir bilinmezlik bulutu kaplamış, telaş dolu yağmurlarını serpiyordu yüreğine. Jiminin ona hayran olduğunu zaten biliyordu. Biraz da bundan güç alarak sıralamıştı o cümleleri küçüğüne. Fakat daha sonra, hayranlık ve hoşlantı arasındaki farkı anlamış, kafasını duvardan duvara vurma isteğine dur demeye çalışmıştı. AgustD'ye hayrandı Jimin. Yoongi Jimini olduğu gibi görmüş, tanımıştı. Jiminse büyük bir ekipten geçmiş, işlemelerle bezenmiş birine hayrandı... Yoongi de bundan korkuyordu. Ya gerçek Yoongiyi sevmezse? Ya soğursa ondan? Ya biterse hayranlığı?
Birçok insan birilerine hayran olur, sonra yeni birilerini tanıyıp yeni birilerini severlerdi. Belki de Jimin için aynı değerde değildi. Bilemezdi ki...
Hastahane kapısından içeri girip, resepsiyonda oturan kıza Park Jimin diye sorduğunda 503 numaralı odanın yerini öğrenmiş, dolu olan asansörü bile beklemeden katları çıkmaya başlamıştı.
Nefes-nefese kendini odanın karşısında buldu. Tereddütdeydi. Bir kapı kulpu kadar mesafe vardı sevdiğine. Fakat aynı zamanda bu kapı kulpu reddedilmeyi de getire bilirdi ona. Emin değildi hiçbir şeyden. Endişeliydi de. Jiminin neden bayıldığını anlayamamıştı. Durup dururken böyle birşey olması normal miydi?
Aniden birinin omzuna dokunmasıyla irkildi Yoongi. Arkasına dönüp Jungkook 'u gördüğünde, gerçekten de tavşana benzediğini düşünmüştü.
"Hyung, Selam!" diye bağırması ikinci bir irkilmeye sebeb olmuştu. "Jiminşi içerde. Fakat uyuyor. Ben Taetae hyungla konuşmalıyım. Çok endişelendiyi için arayıp duruyor. Sen de uyandığında ona burada olduğumu söyler misin? Hastahanede pek iyi ruh halinde olmuyor da"
Yoongi bu çocuğun gerçekten samimi ve tatlı olduğunu düşünmüştü. Fakat aklına takılan şeyi de sormadan edememişti " Bu sık-sık yaşanıyor mu ? "
Üzgünce yere bakan Jungkook " Bunu kendisinin söylemesi daha doğru olur. Şimdi gitmeliyim" diyerek ayrıldı ordan. Arkasında kocaman bir endişe topu bıraktığından haberi yoktu tabi.
Jungkook gittikten sonra yeniden kapı kulpuna yönelen Yoongi, yavaşça kulpu çevirdi. Gördüğü manzara tüm stresini almış, heyecanını katlamıştı.Bu görüntüyü o kadar sevmişti ki, hareket bile edemiyordu. Sadece yatağın ortasındaki minik bedende kitlenmişti bakışları.
Yanına oturdu Yoongi. Çok qaripti herşey. Anlayamıyordu. Gözleri doluyordu ona bakarken. Yoongi hayatı boyunca hiç ağlamamıştı. Şimdiyse küçüğünün güzelliğine ağlıyordu. Ve Yoongi tam bu ana sıkışıp kalmak, böyle huzurlu olmak istiyordu hep...
"Su.." yanından duyduğu sesle hemen gözlerinin odak noktası minik beden olmuştu. "Su..."
Jimin odadaki ışığa alışamayan gözlerini minik elleriyle ovmuş, o sırada Yoongi yatağın yanındaki cam sürahiden su doldurup bardağı Jiminin dudaklarına götürmüştü.
Yavaş- yavaş gözlerini aralayan Jimin için AgustD'yi görmek büyük bir şok dalgası yaratmış, yine halüsinasyon falan gördüğünü sanmıştı. Gözlerini kırpıştıran küçük genç henüz etrafında dönenleri anlayamıyordu.
"Hyung? " Soran gözlerin hedefi olan Yoongi onun bu haline gülümsedi gergince"Jimin-ah, beni çok korkuttun. Bir daha böyle şeyler yapma tamam mı? İlk buluşmamızın hastahanede olmaması gerekirdi. " Dedi şakayla karışık kinayeyle.
Bu cümleler yavaş yavaş kendine getirmişti Jimini.
Ve bu ikinci bir bayılma demekti işte..._________________________________
Hello beybiesss❤️ umarım sizi sıkmıyorumdur❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
_Yoonmin Instagram Story_
FanfictionPark Jimin kedileri seviyordu. En sevdiyi kedi ise Agust D'siydi... Kendini utangaç ve yetersiz gören Jimin güzelliğinin farkında değildir. İnstagramda sadece kedi fotoğrafları paylaşan bu masum genç, asi kedi Min Yoongiye aşık olur... Toplumun yar...