~008~

48 5 1
                                    

Oglądaliście już Multiverse of Madness? Ja tak i muszę powiedzieć że nie umiem opisać jak świetny był ten film. Dajcie znać co wy o nim sądzicie tylko bez spojlerów bo nie wszyscy jeszcze film widzieli.

Not_Alcoholic

❤️ Liked by Widownat Dan_Vers The_Wasp and 54 782 519 others

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤️ Liked by Widownat Dan_Vers The_Wasp and 54 782 519 others.

Not_Alcoholic: Powiem wam że ta Yelena to nawet zabawna jest a w przyjaźni połączyła nas wspólna miłość do alkoholu.

Comments

White_Widow: I kłótnie o to że wódka to najlepszy alkohol jaki wymyślono.

     Not_Alcoholic: Nadal się nie zgadzam.

     White_Widow: Przyniosę ci jutro jedną z moich ulubionych i się przekonasz.

SamFalcon: Wy zamiast siedzieć gdziekolwiek siedzicie powinnyście wpaść na tą imprezę w domu Starka

       Genius_Billionaire: Imprezę na którą się nie zgadzałem

        Star_Lord: No sorry ale nie mieliśmy innego dobrego miejsca na imprezę

        Not_Alcoholic: Nie dzięki @SamFalcon mamy lepszy alkohol

World_Gratest_Archer: Jesteście Avengersami i wy w swoim życiu macie czas na takie ciągłe imprezy? Jak wy to robicie?

         Magic_Man: Zadaje im to pytanie każdego dnia od kiedy ich znam.

         Magic_Man: Plus większość tych wielkich bitew odbyli na ostrym kacu. A kilkoro nawet nie wytrzeźwiało.

         World_Greatest_Archer: Jestem w szoku że ich zatrudnili.

         One_Eye_Fury: Do tej pory się zastanawiam co sobie w tedy myślałem.

         Genius_Billionaire: Ej ale grunt że jednak ratujemy ten świat!

SamFalcon

❤️ Liked by CapRogers Genius_Billionaire Widownat and 41 719 620 others

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

️ Liked by CapRogers Genius_Billionaire Widownat and 41 719 620 others

SamFalcon: To zdjęcie znalazłem w swojej galerii, musicie przyznać że to dzieło sztuki.

Comments

Genius_Billionaire: Nadal dziwi mnie że Barnes dał sobie ściąć te długie kudły myślałem że jest do nich przywiązany co najmniej jak Thor do jego blond peruki.

       God_Of_Thunder: To były moje piękne blond włosy! Nie naśmiewaj się z tej smutnej traumatycznej sytuacji.

        Prince_And_God: To nadal trudny temat dla niego.

        God_Of_Thunder: Dokładnie tak

        Genius_Billionaire: Żyje z debilami

Mr_Metal_Arm: Ej kto ci pozwolił to dodać!

         SamFalcon: Steve

         CapRogers: No i dlaczego kłamiesz?

         SamFalcon: W cale nie kłamie powiedziałeś "rób co chcesz" co jest jednoznaczne z pozwoleniem.

          Mr_Metal_Arm: To w cale tak nie działa

          SamFalcon: Nie znasz się    

𝓘 𝓗𝓪𝓿𝓮 𝓝𝓸𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓣𝓸 𝓟𝓻𝓸𝓿𝓮 𝓨𝓸𝓾 (Marvel Ig New)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz