YKS MOTIVASYON BOLUMU

500 21 9
                                    

(cok salakca bi saatte attim farkindayim😔)

yarin yksye giricekseniz simdiden basarilar dilerim!!

simdi motive eder mi bilmiyorum ama sunu soyleyebilirim ki iciniz kesinlikle rahat olsun cunku basaricaksiniz, bana guvenin.

stres yapmayin demek istiyorum ama elden bi sey gelmez, ben de yaptim siz de yapacaksiniz. ama unutmayin ki bu sinav aslinda sorulari zor oldugundan degil, insanlar panikleyip dogru bildiklerini yapamadiklarindan eleyici bi sinav.

o yuzden napiyosunuz?? kendinize elinizden geleni yaptiginizi, bi seyler ters giderse ve olmazsa bile sorun olmadigini cunku bu sinavin hayatin cok ufak bi parcasi oldugunu hatirlatiyosunuzz. cunku onemli olan nerede ne okudugunuzdan cok kendinizi nasil gelistirdiginiz.

(bu arada bi unide okurken baska uniye gecmek de baya kolaymis, arkadaslarim birer birer yer degistiriyo yks puaniyla. aldiginiz puanla bu sene istediginiz yer gelmezse ve seneye puani duserse oraya yatay gecis alabiliyosuz, degisik bi sey)

sonuc olarak sinav her sey degil, sonuc ne olursa olsun dunyanin sonu degil, tecrube diyelim tadini cikarip gecelim. fazla kasip canimizi sikmayalim.

benim size guvenim tam, eminim ki herkes cok mutlu olacagi sonuclar alacak!! sizi seviyorum, optumm😚😚 (BASARILAR💖💖)

++yks sonrasi mental destek hizmetimiz de var, ihtiyac duydugunuzda bana ulasabilirsiniz!! (twt linkim profilde)

pills | hyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin