felix & hyunjin
felix
ASKIMMMMMMhyunjin
EFENDIMMMMfelix
neden aşkım demedin🤨🤨🧐hyunjin
bebeğim sen böyle ufak detaylara takılcak mısın hep.felix
SAKA YAPTIMMM AAAA SAKA BU BIR SAKAYDI
neyse aşkım benim dersim bugün biraz geç biticek ek ders almışım 👉👈
sooooo beni bugün yarım saat beklersen çıkışta birlikte vakit geçirebilirizhyunjin
yarım saat ne off|
olur bebeşim beklerimfelix
YAAAA🥺
çok seviom seni çokhyunjin
ben de çok seviom çok
ama şimdi dersim başlıcak görüşürüzz😘😘felix
BYEEEE😗&
Hyunjin dersten çıkmış ve yarım saat ne yapacağını düşünürken bankta kafede gördüğü çocuğu görmüştü. Çocuk sadece telefona bakarken bile o kadar güzel ve tatlı duruyordu ki kim görse aşık olurdu.
Hyunjin fırsat bu fırsat düşüncesiyle Seungmin'in yanına doğru ilerlemeye başladı.
Seungmin yanına birisinin geldiğini hissedip etrafına baktığında Hyunjin'i görmüştü.
"Sakıncası yoksa yanınıza oturabilir miyim?"
Seungmin bir şey dememe ihtiyacı duyup baş sallamakla yetinmişti. Hyunjin buna bozulsada aldırış etmemiş ve yanına oturmuştu.
"Selam ben Hyunjin."
Seungmin ona göz ucuyla bakıp telefonunu kapatmış ve bedenini ona doğru çevirmişti.
"Selam bende Seungmin."
Hafif tebessüm ederek ismini söylemesiyle Hyunjin ona bir kez daha düşmüştü.
"Hangi bölümdensin"
"Diş hekimliği, peki ya siz?"
"Siz demene gerek yok Seungmin. Ben iktisat bölümündeyim."
"Çok güzelmiş."
"Kaçıncı sınıfsın peki?"
Hyunjin bildiği halde soru soruyordu çünkü onunla konuşmak istiyordu. Ama Seungmin sadece kibarlıktan onunla konuşuyordu.
"Yeniyim daha birinci sınıfım. Peki ya siz?"
"Ben son seneemdeyim. Yani dört."
"Size hyung demeliyim o zaman?"
Sorar tonda söylediği cümleyle Hyunjin hafif gülüp kafa sallayarak onaylamıştı. Hyunjin, Seungmin'in numarasını almak istiyordu ama daha çok erkendi o yüzden birkaç defa daha karşılaşmalarını beklemeye karar verdi.
"Hyunjin hyung benim gitmem lazım görüşürüz."
"Görüşürüz."
Seungmin gülerek el salladığında Hyunjin istem dışı gülmüştü. Seungmin'in gülüşü çok tehlikeliydi. Ona istediği her şeyi yaptırabilirdi.
Bankta tek başına oturmaktan sıkıldığı için 15 dakika sonra dersi biticek Felix'i almak için Felix'in fakültesine doğru yürümeye başladı.
Felix geldiğinde ise beraber eve geçmiş ve herhangi bir Disney filmini izlemeye başlamışlardı.
.
ne yazdugimi bilmiyorum sirf birine soz veridgim icin yazdim 🤼🤼🤼🤼