°1°

43 3 0
                                    

Secret Crush on You

 Odcink 16

Kraj: Tajlandia

Kraj: Tajlandia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Ocenka: 10/10

Opis:
Toh zaczyna się podkochiwać w swoim seniorze Nuea, po obejrzeniu jego meczu w koszykówce. Dzięki pomocy P'Thepa ma szansę zbliżyć się do Nuea.
Czy to możliwe, że ta miłość jest tylko jednostronna? A może i Nuea lubi Toha? Jak mała jest różnica pomiędzy zakochaniem, a obsesją ( stalkingiem )?

Moja opinia:
Ogólnie jestem pod wrażeniem, że w jednej dramie zostały poruszone aż pięć par: trzy bl, jedną gl, oraz jedna hetero. Zaczęłam to oglądać, ze względu na Sky oraz Khaojao, którzy już w pierwszych odcinkach chwycili mnie za serce. Naprawdę byłam ciekawa ich historii, szczególnie, że przez parę pierwszych odcinków nie było pewne czy Khaojao coś czuje do drugiego. Niektórych rzeczy jeśli chodzi o nich to sama nie do końca się spodziewałam. Jednak bardzo rozczuliło mnie to jak Sky dbał o Jao. Ale z czasem wszystkie pary zaczęły mnie ciekawić.
Nawet i Toh przestał mnie irytować swoim stalkingiem Nuea. Chociaż muszę przyznać, że niektórymi momentami miałam odczucia, że to nie do końca jest normalne. Ogromnym dla mnie było zaskoczeniem jak Nuea to zaakceptował. Bardzo wzruszające było to jak przyznał się, że sam się obawiał czy to Toh przypadkiem nie będzie chciał z nim zerwać.
Jedynie co to Intouch i Daisy, Som i Tor, oraz Kongkwan i Fon było dość mało, ale to może i lepiej, by nie było takiego natłoku, tylu par.
Dodatkowo byłam pozytywnie zaskoczona, że poruszyli dość ważne sprawy jak np. brak akceptacji danego związku w społeczeństwie, hejt, brak akceptacji swojej orientacji czy ciała.
Także mogę bardzo serdecznie polecić każdemu kto lubi się pośmiać czy dostać cukrzycy 😅


Gdzie oglądałam?:
Oglądałam wszystko na YouTube, tylko z napisami angielskimi. ( do odcinka 8 powinny być napisy polskie )

RecenzjęOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz