°11°

12 0 0
                                    

Don't Say No The Series 

Odcinki: 12

Kraj: Tajlandia

Kraj: Tajlandia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ocenka: 10/10

Opis:
"Jeżeli jestem dla ciebie tą odpowiednią osobą, w takim razie teraz nie możesz mi mówić 'nie'."

Leo i Fiat to długoletni przyjaciele, którym w końcu po latach życia w strachu przed odrzuceniem udaje się przejść z przyjaźni w związek. . Jak potoczy się ten związek, kiedy jedna ze stron jest grzeczna, a druga... nieco mniej? Czy możliwym jest zmienić buntownika w bardziej potulnego ukochanego?

Moja opinia:
Jak Fiata nie lubiłam w serii z TharnType 2. Tak tutaj był on przeuroczy, chociaż pokazywał niejednokrotnie, że jest niespełniony seksualnie. Ale Leo nie był lepszy. Ich historia została ukazana w bardzo uroczy sposób. Więc ja od razu się zakochałam w tym.
Fiat bardzo dużo przeżył i szczerze mówiąc było mi go strasznie szkoda. Nie powinnien zostać tak skrzywdzony przez swoją chorą psychicznie matkę. Takie słodkie ( chociaż drapieżne ) stworzonko przeszło nie ukrywając piekło. A Leo okazał się wręcz facetem idealnym. Gdyby wszyscy mężczyźni byli tacy jak on to ten świat byłby jak niebo. Chociaż niektórymi momentami było mi go szkoda. Leo bardzo się poświęcał i nie widział świata poza Fiatem. Naprawdę robił dla niego wszystko. 
Dodatkowo nie trzeba oglądać TharnType 2, w którym tylko poznajemy dwójkę bohaterów, czy The Secret..., które jest tak jakby wstępem do Don't Say No. Ja osobiście, najpierw Don't Say No obejrzałam, a później wspomniane wcześniej seriale.
Nawet poboczna para chwyciła mnie za serduszko przez swoją słodkość i niewinność Pob'a. Chociaż przykro mi się zrobiło przez zakończenie, które mogli by lepiej zrobić. A dodatkowo dla osób, którzy lubią drugoplanowych słodziaków... ich historia ukaże się w „Just Say Yes!" jako Spin Off... Jednak na razie nie wiadomo kiedy się pojawi i ogólnie nie widziałam, żadnych szczegółowych informacji. Ale mam cichą nadzieję, że pojawi się też tam Fiat i Leo.

Gdzie oglądałam?:
Wszystkie odcinki z polskimi napisami obejrzałam na CDA.

RecenzjęOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz