Dedication gaat naar: Dreaming567 omdat zij me heeft voorgesteld aan deze ge-wel-dige stite! Daarvoor ben ik haar ZO dankbaar! Ze heeft ook zalige verhalen die je zou moeten lezen! :D
---------------------------------------------
"Lynna, mam gaat naar Nando's moet je ook wat?" Roept Liam vaniut een andere kamer.
"Ja nee hoor" Zeg ik op mijn sarcastisch maniertje "Natuurlijk wil ik Nando's wat dacht je?"
"Ja ja, wat moet je? Het gewoonlijke?"
"Du-uh"
Ik zie het niet-en je kan hiet niet horen- maar ik weet dat Liam met zijn ogen draaide. Ik zat op mijn computer, op twitter daar was ik sinds een tijd zowat verslaafd aan geraakt. Ik had ontzetend veel 'followers' doordat ik foto's van Liam op twitter zette, of omdat ik soms dingen tweet als de groep weer bij haar thuis is.
*I'm going picking up the pieces and build a lego house,...*
Ik grijpt mijn telefoon, mijn ringtone was Lego House van Ed Sheeran. Ik kijkt naar haar scherm en ziet dat Vanessa belt, mijn beste vriendin.
"Hey Nessa!"
"Hey Lyn, alles goed?"
"Ja hoor! Met jou ook alles oké?"
"Natuurlijk! Zeg waarom ik bel, kan ik vandaag misschien even langskomen? Heb niet echt iets te doen."
"Oh ja leuk! Ik vraag het even!"
Ze houd haar hand voor het microtje en ze loopt naar Liam.
"Liam, kan Vanessa komen?"
"Umh... Sorry Lyn, de jongens komen langst en ja je weet... Vanessa is een grote fan."
Ik draai met mijn ogen. "Alsjeblieft? Ik zal ze meetrekken als we voorbij jullie komen! Alsjeblieft!"
"Sorry... Kan ik hen niet aandoen zusje." Hij heeft een grijns maar ik ben echt wel kwaad.
"Jij geeft mij echt zo'n sociaal leven." Zeg ik kortaf op een sarcastische manier en loop dan de kamer uit, terug naar mijn kamer.
"Nessa?"
"Hmm? Mag het?"
"Njaa, de jongens komen langst... Weeral."
"Echt waar?" Vanessa klinkt opgewonden.
"Ja..."
"Maar dat vind ik helemaal niet erg!"
"Zij wel Nessa... Sorry."
"Ja, begrijp het... Moet je laten gaan lieverd!"
"Bye Ness"
"Bye!"
Ik druk op 'stop' op mijn IPhone en ga terug voor mijn computer zitten, voor mijn twitter en tweet iets:
"@Lynn_Payne: Mijn broer geeft mij ZO'N sociaal leven! #sarcasme ''
Ik krijg onmiddellijk al enkele retweet's en favorieten, ook enkele reply's van fans, haters en een speciale: mijn broer.
@Real_Liam_Payne: @Lynn_Payne: Sorry sis ;) volgende keer is het bij Louis te doen.
JE LEEST
Ik dacht dat ik nooit verliefd ging worden. ONDER CONSTRUCTIE
RomanceDit verhaal gaat over Lynna, de zus van Liam, Liam Payne ja die van One Direction. Lynna Payne is een 'meisje' van 16, oud genoeg om voor haar zelf te zorgen zegt ze maar dat is niet zo makkelijk met een 'overbezorgde' broer zoals Liam. Nee dus echt...