Syah peluk Sue dari belakang dalam masa yang sama memberikan ciuman berahi pada bini dia. Penangan lama tak jumpa( actually lama tak kongkek) hehe..serangan bibir Syah bertalu-talu dekat Sue sampai Sue menjerit antara kegelian dan nikmat. Sambil lidah Syah dah teroka dalam mulut Sue jari jemari Syah ligat cari puting Sue di balik tshirt putih jarang yang dia pakai. Dah jumpa , terus Syah gentel guna hujung ibu jari dengan jari telunjuk dia.
"Ermmm....ahhh...ermmmm" Sue mengerang, dia rasa ada macam rod panjang keras kenyal gesel gesel dekat lurah bontot.
Dia pulak pakai batik n tshirt nipis. Basah depan kain batik dia dengan air. Tanpa membuang masa tangan Sue mencari cari benda yang gesel tadi, pap tangan Sue sepantas kilat menyambar batang Syah. Dengan air mazi yang tengah menitik dari lubang kencing Syah, Sue pelan- pelan lancapkan batang Syah.
"Arghh sayang, sedapnya ... Laju sayang..." Racau Syah sambil sorong dan tarik batang dia yang dalam genggaman Sue.
Nafsu Syah dah naij sampai kepala. Terus dia pusing badan Sue berdepan. Rebahkan Sue atas kerusi dan buat posisi 69. Tanpa membuang masa Syah melahap pussy Sue yang ada bulu2 halus dan tembam. Dengan menggunakan hujung lidah Syah tekan- tekan dekat tundun Sue yang tembam sambil explore dalam lagi sampai terangkat Sue. Sambil tu dia guna hujung jari jolok2 manja pussy Sue yang tengah basah.
" Dalam lagi bangg..ahhhhhhh"..
Erangan Sue menjadikan Syah lagi aggressive.Dari jilat slow- slow dia terus baham pussy Sue sampai bunyi berdecap. Sue terus duduk atas muka Syah. Syah korek-korek pussy Sue smbil main biji. Basah muka Syah dgn air Sue.
Sue pun apa kurangnya, dia tarik boxer Syah ..toing terkeluar la batang Syah yang tegap dna berurat terkena muka Sue. Dia kangkangkan kaki Syah bagi lebar sikit. Dia guna hujung lidah main2 kat antara lubang jubur Syah dengan telur. Jilat laju-laju kat situ smpai punggung Syah terangkat. Tanpa disangka Sue guna hujung lidah dia untuk teroka lubang Syah(tempat yang tak pernah lagi mana-mana individu teroka). Syah rasa pelik. Ada satu rasa timbul macam kena renjatan elektrik. Daripada rasa geli terus bertukar kepada nikmat. Sue tekan-tekan lidah sampai masuk hujung lidah dalam lubang Syah."Sayangggggg..... sedapppppppp... plis ..."Syah menjerit kecil dan mengerang nikmat.
Baru dia tau rasa kena rim macam mana. Lidah Sue makin dalam dan punggug Syah makin tinggi. Syah jadi makin tak keruan. kemudian Sue keluarkan lidah dan mula hisap telur Syah dua-dua biji. Dari telur Sue main-mainkan lidah dia kepala takuk Syah . Mazi Syah keluar banyak sangat seba lama dah tak kena tease. Slow-slow Sue kulum batang Syah masuk mulut. Kemudian makin lama makin laju sampai Syah mengerang. Syah gerakkan punggung dia ikut rentak Sue sampai deep throat. Sue tersedak. Tapi sambung deep throat. Tak lama selepas itu
"Ahhh...abang nak pancut Sue abang nak pancut...." Tak sempat Sue cakap apa2 crottt...crott..crotttt .. 5 das tembakan mani Syah dalam mulut Sue.Terlalu banyak sampai meleleh leleh keluar mani Syah dari mulut Sue terus Sue telan. Lepas tu Sue kiss Syah sambil Syah jilat sisa mani dia sendiri yang ada kat mulut Sue.. bunyi diorang kiss sangat nikmat.. walaupun da pancut batang Syah masih lagi keras mencanak . Isyarat bahawa ritual kongkek akan bersambung lagi. Syah urut-urut cipap Sue yang sedia basah. Dia ketuk-ketuk batang dia yang keras tu sambil sorong celah cipap sambil bunyi berdecap. Tanpa warning, terus Syah hentak masuk batang dia yang padu tu... Tiba-tiba
Kringg..kringg... alarm handphone Syah berbunyi... Dia terjaga dari tidur . Tengok jam dah pagi.
"Sial..mimpi rupanya", maki Syah dalam hati.
Tapi rasa macam real gila. Habis basah tilam Syah dengan mani. Boxer dia jangan cakap la lencun. Satu bilik bau pandan. Terus dia gelabah. Tak pernah lagi mimpi basah sampai lencun tilam. Nampak sangat Horny. Apa dia nak bagitau dekat abang nanti...
Bersambung...
YOU ARE READING
Syah... Kongsi Suami
Short StoryKeakraban Syah serta isterinya dengan jiran lelaki sebelah rumah menjadikan mereka seperti adik beradik. Mereka berkongsi pelbagai suka duka asam garam kehidupan termasuklah batang berurat Syah yang panjangnya 6.1 inci. Kejadian yang tidak disengaja...