Aku bangun awal sebab nak bersiap ke tempat kerja. Aku tengok Syah masih nyenyak tidur lagi. Aku perati je dia dari hujung rambut sampai hujung kaki. Helok juga sebenarnya ciptaan tuhan sorang ni. Walaupun mata cacat sikit belah kiri. Tapi, jambang nipis, rambut lurus lembut. Kening lebat. Kulit plak kuning langsat. Sapa tengok pun mesti toleh dua kali. Untung bini dia. Not to mention yang batang dia panjang. Aku tepuk bahu dia perlahan.
" Syah, Syah.. bangun Syah. Gi kerja ni".
Dia pusing ke kiri. Aku gerak sekali lagi. Dia terlentang pulak. Best view ever. Dengan kote dia tengah stim. Nampak mencanak mencucuk langit walaupun dibalit short. Geram je aku tengok. Dekat 5 minit dia tak bangun lagi aku pun gunakan teknik terakhir. Dulu kat hostel selalu kejut roomate aku cara ni. Ready, 1,2 go. Aku cubit dan tarik puting Syah yang besar 50 sen tu kuat- kuat.
" Arghh... Apa abang ni. Sakit tau" , sambil dia bangun menggeliat and check puting dia.
" Da kau susah sangat nak bangun, tu je cara paling senang. Kang lambat plak gi kerja. Haha.. Da gi mandi nnti aku hantar kau." Aku balas sambil tengok Syah betulkan parking kote dia yang morning wood tu. Ke kiri kenan je berayun waktu dia jalan balik rumah dia.
Hari ni aku decide nak ajak dia tinggal ngan aku. So petang nanti aku ingat aku nak kemas bilik kecik yang aku buat stor tu bagi Syah duduk sementara tunggu bini dia balik. At least ada juga teman borak malam- malam kan.
So balik je dari opis, aku singgah beli tilam baru, bantal , cadar and pewangi. Dia suka vanilla. Tau sangat da taste dia. Lepas tu baru ke tempat kerja dia. Kitorang singgah tapau je sebab nak makan kat rumah sambil borak- borak. Nasi goreng kampung kurang pedas + telur mata. Tu la menu kalau tapau kat kedai.
On the way balik tu dia tanya nak buat apa tilam semua ni. Aku cakap la nak kemas bilik yang satu lagi tu nak bagi dia duduk. Dia terkejut. Dia tak nak sebab tak mahu susahkan aku. Aku cakap la. Actually ok gak sebab lepas bini dia balik nanti, bilik rumah aku tu aku kekalkan jadi bilik tamu. So senang saudara or member nak datang. Lepas termenung panjang dia pun setuju. ( Yes!! Jerit aku dalam hati).
Petang tu Syah tolong aku kemas. Bukan banyak barang pun tapi habuk and debu tebal. Korang tahu, dia boleh pakai boxer je kemas-kemas tu. Aku pakai kain pelikat. Geram tengok bontot dia yang bergegar gegar tu waktu dia tertonggeng- tonggeng mop lantai. Aku jalan2 sebelah dia then pap! Aku tampar bontot dia. Dia terkejut sambil latah. Then dia balas balik . Dia nak tampar bontot aku tapi aku elak. Terus dia kejar sampai ruang tamu n tangkap( as in peluk supaya aku tak lari) lps tu dia jatuhkan aku dalam posisi meniarap. Terus dia tampar bontot aku kuat2. Pap pap pap. Aku jerit la . Lps tu dia cakap padan muka sapa suruh kacau dia. Aku masuk toilet chek kat cermin ada bekas jari merah kot kat bontot. Sial je. Haha..
Lepas settle kemas semua Syah pun amek barang dia masuk bilik tu. Kitorang makan nasi yang bungkus tadi sambil sembang. Dia call isteri dia Alhamdulillah makin sihat. Dia cakap tak sabar nak tunggu Sue balik. Aku tanya kenapa. Dia sengih nakal.
" Bil air tertunggak la tu", kata aku
" Biasala bang, kang pili bocor susah", dia gelak-gelak sambil adjust kote dia. Aku yakin sekarang ni mesti dia cepat je horny sebab lama x dapat puki. Pantang sembang bab2 sex sikit mesti dia adjust kote." Apsal ko tak lancap je?"
" Tak puas bang. Abang tak kawen lagi mana tau nikmat lubang puki bang, haha.."" Haa.. tu la kau. Zaman sekarang ada je fake pussy. Lancap guna flesh light je la"
"Flesh light tu apa?"
Aduii. Aku geleng kepala. Lupa dia ni naive sikit. Mesti dia ingat kalau lancap mesti guna tangan je.
" Ko sabar jap, habiskan makan dulu nanti aku tunjuk", balas aku sambil ke sinki cuci pinggan. Dalam kepala dah terbayang nak bagi dia guna yang mana satu. Aku ada 3 kot haha...
Bersambung...
YOU ARE READING
Syah... Kongsi Suami
Short StoryKeakraban Syah serta isterinya dengan jiran lelaki sebelah rumah menjadikan mereka seperti adik beradik. Mereka berkongsi pelbagai suka duka asam garam kehidupan termasuklah batang berurat Syah yang panjangnya 6.1 inci. Kejadian yang tidak disengaja...