κεφάλαιο 9

41 2 0
                                    

Η Ρόζα καθόταν στο κρεβάτι της κρατώντας το κινητό της,δεν είχε αλλά δάκρυα πλέον..

" Ροζα συγνώμη ήταν λάθος αυτό που έγινε, φεύγω για την Αγγλία..ήθελα πολύ να δουλέψει το μεταξύ μας αλλά βαρέθηκα, έχω γνωρίσει μια κοπέλα που ήρθε διακοπές από Αγγλία και φεύγω μαζί της. Ήμουν μεθυσμένος εχθές παραφερθηκα. Καλή ζωή "

Ήταν ένας ανώριμος άνδρας που ήρθε και έφερε για άλλη μια φορά στη ζωή μου τα πάνω κάτω. Θα διέλυα το σπίτι μου για χάρη του και εκείνος με πρόδωσε άλλη μια φορά. Με ένα μήνυμα στο κινητό.. Πρέπει να πάρω τη ζωή στα χέρια μου!.

Παίρνει τηλέφωνο τον Στέλιο

Ρ - Στέλιο...Έλα σπίτι σε παρακαλώ
Σ - Σπίτι...σπίτι το λες εσύ αυτο;
Ρ - Θα σου εξηγήσω τα πάντα Έλα σε καμία ώρα
Σ - Θα είμαι εκεί

Ντύθηκα στολίστηκα και έφτιαξα ένα ωραίο φαγητό. Τον Στέλιο τον αγαπώ και δυστυχώς το καταλαβα αργά.. τον πλήγωσα με τον χειρότερο τρόπο, εγώ απλά ήθελα να ζήσω αυτό τον κρυφό έρωτα..το απαγορευμένο αλλά αυτό είχε κλείσει εδώ και καιρό. Ο Πέτρος για μενα τελείωσε,με πλήγωσε πολυ, όμως πλέον ανήκει στο παρελθόν!

Σ - Ροζα;
Ρ - Έλα έλα κάτσε να φάμε
Σ - Τι έχεις φτιάξει;
Ρ - Ριζότο θαλασσινών, ξέρω ότι σου αρέσει.
Σ - Πράγματι, είσαι πολύ όμορφη. Θέλω να σου ζητήσω συγνώμη για τον τρόπο μου φέρθηκαν απαίσια. Δεν θα το ξανά κάνω στο υπόσχομαι σαγαπω πολυ
Ρ - Και εγώ σαγαπαω και σου χρωστάω μια μεγάλη συγνώμη..Θέλω να ξέρεις όλη την αλήθεια
Σ - Δεν θέλω να μάθω τίποτα, μου αρκεί που είσαι εδώ
Ρ - Μα..
Σ - Σςς αλήθεια δεν θέλω να μάθω, είσαι η γυναίκα μου και σου υπόσχομαι οτι θα σε κάνω χαρούμενη μου
Ρ - Ξέρεις τι θα με έκανε πολύ ευτυχισμένη;
Σ - Πες μου
Ρ - Ένα παιδί!

Το παιδί φυσικά και δεν άργησε να έρθει και για να είμαι ειλικρινής τα παιδιά ήθελα να πω. Η Ρόζα έφερε στη ζωή δύο πανέμορφα αγοράκια τον Μανώλη και τον Γιάννη. Τα πράγματα άλλαξαν προς το καλύτερο ο Στέλιος και η Ρόζα ήταν πιο ερωτευμένοι από ποτέ, τα παιδιά τους ένωσαν πάρα πολύ! Όμως τα πράγματα πολλές φορές δεν είναι όπως φαίνονται.. Ο Πέτρος εκείνο το πρωί έφυγε μόνος του για την Αγγλία, λίγη ώρα πριν σταλθεί το μήνυμα αυτό πήγε ο Στέλιος και τον βρήκε, το απείλησε, του έδωσε και ένα χρηματικό ποσό και συμφώνησαν μα μην ξανά γυρίσει στην Κρητη. Ο Πέτρος δεν ξέχασε ποτέ την Ρόζα, είχε έρθει πολλές φορές στη Κρήτη μα δεν πάτησε πολύ το πόδι του στο χωριό, μια φορά την είδε μοναχά, τυχαία στο κέντρο τον Χανίων με τα παιδιά της, δεν της μιλησε. Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που την είδε. Όμως ήξερε ότι ίσως κάποια στιγμή τα πράγματα να άλλαζαν και αυτοί να ήταν και πάλι μαζί!

Ξανά γεννήθηκα μαζί σου Donde viven las historias. Descúbrelo ahora