꧁4꧂

927 68 11
                                    

Şuan Yatağımın  kenarında olan pufa oturmuş yatağımda yatmakta olan yeşili izliyordum. Her seferinde aynısı oluyor. Ya git kuzeninin yatağına  yat dimi neden benim ki ağğğ çıldırmak  üzereydim.

Henüz  Taehyung  odaya gelmemişti büyük  ihtimal babamlan iş hakkında konuşuyorlardı.

Çok iyi hatırlıyorum annem bir gün eve çok sevinçli gelmişti yıllar sonra ilk defa yüzü  böyle  gülüyordu  ama işte bilemezdim onun yüzündeki  gülümseme benim gülümsememi solduracağını.

O gün öğrenmiştim annemin bay kim ile sevgili olduğunu hatta evlilik teklifi aldığını.  Biriyle  konuştuğunu tabikide biliyordum  ama bu kadar ciddi beklemiyordum. Şok olmuştum en kötüsüde onunda bir oğlu olduğunu öğrendiğimde olmuştu.

Evet onu ilk gördüğümde aman tanrım dedim bu ne yakışıklılık . Esmer teni adeta parlıyordu kendi beyaz tenime o zaman lanetler ettim onun gibi esmer olmak istedim .

Ama işte dış görünüşe  aldanma derler doğruydu  onunlan tanışana dek  çok güzeldi herşey tanıştığımda herşey mahfoldu annemler önceden de tanışıyormuş annemlen konuşmasını kıskandım  baya samimi ve yakındılar o zaman nefret ettim ondan.

Üstelik bununlan da kalmadı evlenene kadar sürekli bize gidip geldi. Evlendiler bu sefer  odamı benden aldı yetmezmiş  gibi arkadaşlarım onu çok sevdi.

Bencil biriyim eşyalarımı paylaşmayı  , arkadaşlarımı paylaşmayı, annemi paylaşmayı sevmem o hepsini  aldı nefret ediyorum senden  Kim Taehyung.

Sahip olduğum herşeye sahip  olduğun icin nefret ediyorum senden.

Kapı biranda açıldığında  irkilmiştim gelmişti iste nefretim ah birde yatak sorunumuz vardı bizim  anlamıyorum  bu yeşil kafayı  misafir odası neyine yetmiyor bu salağın.

"Anlamıyorum sen bu yeşile demiyormusun bizim evde bir misafir odası var diye gitsin orda kalsın neden benim yatağım." Taehyung  bu mızmızlanmama alttan alttan kıkırdamıştı.

Hoşuna  gidiyordu böyle  olmam.

"Bir onun adı var Min yoongi tamam mı hem saçı yeşil de değil mint yeşili." Çok bilmiş

"Aynı şey yeşil sonuçta. Hem sevmedim bunu zaten sürekli  gelip yatıyor yatağıma almayacam daha eve onu ." Onunlan daha fazla muhattap olmak istemediğim için Taehyung'un yatağına geçip sağ tarafına yattım.

Sadece biran önce  sabah olsun ve ben bu kabustan uyanayım istiyordum.

Taehyung da üstünü  değiştirmek  için dolaptan bir kaç parça eşya çıkarıp banyoya gitti. Bende o sırada iyice yatağa sokuldum ve uykunun kollarına kendimi teslim  etmek için gözlerimi  yumdum.

Belime dolanan eller ile tekrardan gözümü  açmak zorunda kaldım.

Bir hışımla hemen ellerini belimden çözüp  onun tarafına  doğru  döndüm. Döndüğümde onun üst  vücudunun  çıplak  oldugunu anlamam uzun sürmedi.

Cidden harika bir vücudu  vardı. Yutkunmamak için kendimi zor tutuyordum. En sonunda onu süzmeyi  bırak  hemem hışımla  çıkmıştım.

"Sen ne hakla bana sarılırsın."  Oflayarak tekrar ellerini  belime sarıp sanki yakın degilmişiz gibi beni daha çok yakınına çekti.

"Birşeylere sarılmadan uyumadığımı  biliyorsun. Hem bu ilk değil ki." Ne demek ilk değildi. Dahasıdamı vardı resmen ırz düşmanı  ben uyurken neler yaptı bana.

"Lan sen bana uykuda neler yapıyorsun bee."

"Saçmalama jungkook sadece belinden  sana sarılıyorum  oda birşeylere sarılmadan uyuyamıyorum diye" Evet bu huyu en pis huyu neymiş sarılmadan yatamazmış sikeme  anlat sen bu yalanları anca o kanar sana.

"Off tamam be huysuzlaştın  yine  ben arkamı dönüyorum  ve gözlerimi kapatıp  uyuyorum beni rahatsız etmeden sarıl bana." Sonrasında konuşmasını beklemeden arkamı döndüm  ve başımı yastığa gömüp  gözlerimi  kapattım.

"Iyi geceler bebeğim." Uykuya dalmadan önce  duyduğum ses ise sadece iyi geceler  dediğiydi.




~~~~~

İlk düz yazı bölümümüzde geldi.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere
Kendize iyi bakın.

Öpüldünüz 😘

"stepbrother"/ TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin