꧁15꧂

502 37 3
                                    

Jimin adresi gönderdiğinde. Hazırlanmaya başlamıştım. Kaldığı  yeri çok merak ediyordum. Pişman değildim tabiki de off ne saçmalıyorum. Tabikide pişmandım. Yoksa neden annemden Taehyung'un en sevdiği yemeği yapmasını  isteyeyim ki tabiki bir bahane bulup Taehyung'u görmekti  amacım özlemiştim.

Aynı odada kalmayı sevmiyorum sanıyordum. Ama o gittikten sonra anlamıştım. Onunla kalmayı seviyordum. Hatta o yanımda olduğunda daha huzurlu uyuyordum. Şimdi ise uykularım kabuslarla dolu. Bencillik yaptığımı  düşünmüyorum.  Ama Taehyung'a haksızlık yaptım. Bunu anlaya biliyorum. Düzelte bilir miyim bilmiyorum. Ama şuan kafamdaki tek düşünce  onu görmek.

Hazırlandıktan sonra anneme Jimin' e gideceğimi söyleyip evden çıkmıştım. Şimdi eğer Taehyung'a gittiğimi ögrenseydi bir sürü birşey elime tutuştururdu. Şuanlık bununla uğraşamazdım. Belki daha sonra gitmek için bu bahaneyi kullanırdım.

Taksiye binip Taehyung'un adresini verip. Gideceğim yere kadar camdan dışarı  izlemeye başladım. Taksi şoförü  yaklaştığımızı söylediğinde bende toparlandım.

Taehyung  doğru  söylemişti  resmen şehirden  uzakda ev tutmuştu. Burası cidden çok ısssızdı. Tek başına nasıl yaşayacaktı burda. Taksici geldiğimizi söylediğinde  taksi ücretini ödeyip arabadan indim. Önünde  durduğum ev galiba Taehyung'un du.

Böyle bir yerde tek başına  nasıl yaşayabiliyor du. Yürüyüp demir kapıyı açıp içeri girdim. Evin yeri cidden çok iyiydi. Güzele benziyordu. Acaba içini nasıl dekora etmişti.

Biraz daha yürüyüp   kapıya yaklaştım. Zile basmak için elimi kaldırdım. Sonra zile bastım ve beklemeye başladım. Çok zaman geçmeden kapı açıldı. Kafamı yerden kaldırıp baktığımda tanımadığım biri ile karşılaştım. Galiba yanlış gelmiştim.

"Buyrun" ince sesi kullaklarımı doldurduğunda. Bende cevap vermek zorunda kaldım.

"Yanlış geldim galiba ben gideyim rahatsızlık verdim kusura bakmayın." Tam konuşmamı bitirmiş arkamı dönüp  gidecekken içerden Taehyung'un sesini duydum. Yada duyduğumu sandım. Çünkü  Taehyung'un evinde bir yabancının ne işi vardı.

"Taehyung sorun  yok biri yanlış  gelmiş." Ne demişti bu adam Taehyung  mu. Cidden o duyduğum ses Taehyung' a mı aitti.

Birden kapının orda Taehyung  belirince düşündüğüm  her şeyin doğru  olduğunu anlamıştım.

"Jungkook senin ne işin var burda." Cidden ne işim olduğunu mu soruyorsun. Aptal senin için üzülmüştüm  bunun için gelmiştim. Oysa senin keyfin yerindeymiş.

"Ne işim olacak seninle be sadece annem en sevdiğin yemeği yapmış bende getirmek istedim. " Taehyung  bana far görmüş  tavşan gibi bakıyordu. Yanlış bir şey mi söylemiştim. Anlamadım ki.

"Neden dikiliyorsun içeri gelsene." Ay canım gelmek istemiyorum. İçeride görmek  istemediğim şeyler olabilir. Ben henüz hazır değilim.

"Geleyim bari." Bende işte böyle biriydim. Düşündüklerimle yaptıklarım  asla aynı olmuyordu.

Ben içeri geçerken o adam da arkamdan içeri girmişti. Sonra Taehyung  da kapıyı kapatıp yanıma gelip beni salona doğru  yönlendirmişti.
Salonu sade ve güzeldi  tam Taehyungluktu tarzını çok seviyordum.

Koltuklar siyah ve krem di çok iyiydi. Koltuklardan ikili olanlardan birine oturup elimdeki yemek kabınıda önümdeki  masaya bırakmıştım. "Soğutmadan ye yeni yaptı annem." Ona dönüp  konuşmuştum. Sonra oda yanıma gelip oturup masayı biraz daha önüne  çekmişti. Sonra kapıdan giren adama seslenmişti.

"Minho mutfaktan bana kaşık  getirirmisin." Demek bu adamın adı Minhoydu hiç sevmediğim kişi listesine eklenmişti. Çok iyi

" tabi canım ." Ne demişti  o canım mı . Aile var be burda aile ben yokken isi pişirin. Gerçi ben yokkenden pişirmeyin. Ne diyorum ben ya. Iki dakika Taehyung'u gördüm  yine devrelerimi yaktı. Her zaman aynı şeyler oluyor.

" Jungkook sana diyorum." Kolumun dürtülmesiyke Taehyung'a döndüm.  O kadar dalmışım ki bana seslendiğini duymamışım.

" Ne diyorsun." Yine boş boş konuşacaktı.

"Sende yemek istermisin diye sordum." Yok istemem senin için bu doya doya ye bir daha bulamayacaksın. Al bu adam yapar artık sana.

"Yok senin iç-" konuşmamı  bitirmeme izin vermeden hemen o Minho denen adam lafımı kesmişti.

" Ben yemek isterim Taehyungie." Ne diyor du bu adam hem sözümü  kestin hemde Taehyung'un ismini cilveli bir şekilde söyledi. Ben daha ne görecektim bu evde.

" ismin neydi unuttum ama biri konuşurken sözünü kesmemeyi ögrenmelisin ve annemin yemekleri sadece bize özel." Taehyung'un elinde dolu duran kaşığın üzerine  kendi elimi koyup kendi ağzıma  götürüp  yemiştim. Sonra dilimi çıkarım dudaklarımı yalayıp. Taehyung'un elinin üzerinden   elimi çekmiştim. Taehyung  ise şaşkın  şaşkın  bana bakıyordu.

" Ne var ne bakıyorsun far görmüş  tavşan gibi."  İkidir aynı bakışla bakıyor bana. Rakatsız edici değilde ilk defa görüyorum  bu bakışı  onda.

" far görmüş değilde  Taehyung  tavşanını görmüş  gibi bakıyor."  Burdaki tavşan ben mi oluyorum şimdi. Bu adam iyice sinirlerimi bozmaya başladı.

"Sen bana mı tavşan dedin." Önce  Taehyung'a baktım ne yapacağımı  az çok tahmin ediyormuş gibi bana bakıyordu. Karşımdaki adam ise bana kıs  kıs gülüyordu.  Gülüyordu.

Biranda yerimden kalkıp masanın üzerinden  atladığım gibi adamın  önüne  dikildim. Benim peşime hemen Taehyung da yerinden kalkıp hemen yanıma gelip elini belime boydu beni kendine doğru çekti. O kadar özlemiştim ki onun elini belimde.

"Minho odana çık lütfen." Oda mı bu evde onun ayrı  bir odası mı vardı. Şimdi daha çok atlamak istiyordum üstüne. Taehyung  anlamış olacakki elini biraz daha sıklaştırdı. Adam da birşey demeden koltuktan kalktığı gibi oturma odasından çıktı. Odadan çıkar çıkmaz bende hışımla arkama döndüm. Taehyung  la göz göze gelmiştik. Ne yapıyorsun der gibi bakıyordu.

"Bakma bana öyle hayırdır  evden ayrılınca serbest olduğunu falan mı sandın sen babama söyleyeceğim bu gördüklerimi  anlatacağım. "
Çok yakındık eli hala belimdeydi. O sinirle  elini belimden itmeyi unutmuşum. Bir adım geri atarak aramızdaki mesafeyi açmaya çalışmıştım. Çalıştım Çünkü  Taehyung buna izin vermedi.

"Ne anlatacakmışsın babama." Niye yaklaşıyordu şimdi bu bana ne sinsilikler geçiyordu aklından belli değil.

" Sevgilin ile aynı evde yaşadığını  söyleyeceğim üstelik  benimlede dalga geçtiğini  diyeceğim." Çocukluk   yapıyordum  belkide ama olsun sevmemiştim o adamı.

"Niye tavşan değil misin." O böyle sorunca değilim demek çok zordu. Kim Taehyung  üzerime  üzerime  oynuyordu.

" Değilim." Elini kaldırıp ön dişlerime elini sürdü. " peki bunlar ne." Ortam gerici oluyordu . Kurtulmam gerekiyordu. Ağzımı açıp elini ısırdım. O acıyla benden uzaklaştığında bende hemen salondan çıkıp  hemen dış kapıyı  açıp  evden çıktım.

Zora geldimi kaçardım  her zaman ki gibi. Burdaki gerici ortam hiç iyi değildi. Ve üstelik o evde o adam olduğu sürece  buraya ilk gelişim olmasına  ragmen son olmayacaktı. Bekle beni Kim Taehyung  tekrar geleceğim.

~~

Merhabaa

Ben geldimm

Uzun bir aradan sonra anca bölüm yazabildim.

Okullar açıldığı için pek vaktim olamıyor. Vaktim oldugu sürece bölüm atacağım.

Bundan sonra bölümler hafta sonları gelecek.

Kendinize iyi bakın 😘🤗

💜💚







"stepbrother"/ TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin