2. Bölüm "Konser."

1.4K 168 45
                                    

"Jungkook oflayıp durmasana!" Jimin sinirle nefes verdi. Alt tarafı bir konsere gitmek istemişti ama Jungkook sadece ofluyor ona doğru düzgün cevap bile vermiyordu. "Yüksek sesten hoşlanmadığımı biliyorsun." Dedi somurtarak. O da arkadaşlarıyla gitmek istiyordu ama yüksek sese tahammülü çok azdı.

Hoseok ikiliye gülerek bakarken "Çocuk gibisiniz gerçekten." Dedi. Jungkook'un somurtmuş yüzü ve Jimin'in nazlanmış şekilde söylenmesi onu güldürmüştü. "Gelmek istemiyorsa zorlamanın anlamı yok Jimin." Dedi içeri giren Namjoon.

Jungkook kollarını göğsünde bağlarken "Benden bu kadar kolay vazgeçeceğini düşünmemiştim hyung." Dedi hoşuna gitmemiş bir şekilde. Namjoon onun mızmızlanmasına göz devirdi. Bazen tam bir çocuk oluyordu. Şimdiki gibi.

Jimin kendini Jungkook'un yanına koltuğa bıraktığında üzgün gözüküyordu. "Ne olur yani gelsen?" Diye mırıldandı kendi kendine. Jungkook onu duymamıştı. Bir süre düşündü. Sonuçta her zaman konsere gitmiyordu ve grupça gidecekleri için onun gitmemesi kötü olurdu.

"Geleyim bari." Dedi umursamaz görünmeye çalışarak. Jimin boynuna atladığında gülmemeye çalıştı. "Hyung geleceğini biliyordum!" Jungkook onu kendinden uzaklaştırdı. "Boğulacağım şimdi hiç gelemeyeceğim." Odada bulunan diğer ikili onların bu haline güldü.

Hoseok:
Canlarım
Hazırsınız değil mi?

Taehyung:
HEMDE NASIL!

Jimin:
Hala hazırlanıyorum.

Jungkook:
Bende onu bekliyorum.
Her zamanki gibi.

Namjoon:
Hep isyan hep isyan!

Yoongi:
Tae üstündeki ne öyle?

Jungkook:
Nasılmış? Ben görmedim.

Taehyung:
Normal üst işte?

Jimin:
Bana atttığın olansa
Çokta normal değildi.

Yoongi:
Git değiştir onu.

Taehyung:
Of of

Jungkook:
Amk
Jimin çok farklı sanki
Bu ne???

Jin:
İki dakika bir duş alayım dedim
Bildirimlerimi sikmişsiniz.

Jimin:
Bir şey değil hyung😚

Jungkook:
Konserde deri pantolon
Mükemmel

Jimin:
Lan bana diyene bak
Sen sanki deri giymedin
Mal

Jin:
Çok boş yaptınız
Hadi çıkın.
Orada buluşalım.

———————————

Sonuçta kimse bunu içime giydiğimi bilmeyecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonuçta kimse bunu içime giydiğimi bilmeyecek.

JK_97:
Artık biliyorum

Chimmy:
Babacık!
Yazmayacağını düşünmüştüm.

JK_97:
Ama yazdım.
Gönderini beğendim bebeğim ama bana özel olmasını isterdim.

Chimmy:
Eve gidince sana özel olanı da atacağım babacık

JK_97:
Bekliyor olacağım.

Jimin telefonunu kapatıp tuvaletten çıktı ve onu bekleyen Taehyung'un koluna girdi. "Bu güzellikle bugün birini alacağına inanıyorum." Jimin güldü ve arkadaşının omzuna vurdu. "Bugün kimseyle düzüşmeyi düşünmüyorum Tae." İkili gülerek diğerlerine katıldığında kalan zaman bolca gürültülü geçmişti.

" İkili gülerek diğerlerine katıldığında kalan zaman bolca gürültülü geçmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Selammm

Umarım iyisinizdir<333

Find Your Kitty ~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin