6. Bölüm "Kızmak."

1.2K 164 40
                                    

"Hyung lütfen ya lütfennn!" Son dediğini uzatarak söylemesiyle Jungkook ona döndü. "Ya senin kafede işin yok mu?" Dedi isyanla. Jimin'e ailesi para gönderiyordu ama Jimin arada bir yardıma kendi mahallerindeki kafeye gidiyordu. Jimin orada çalışmayı sevdiğinden bu durumdan rahatsız da değildi.

"Yok işte işim." Jungkook göz devirerek "Senin olmayabilir ama benim var." Dedi.  Jungkook bir sanat okulunda çocuklara enstrüman çalmayı öğretiyordu. Bu yüzden miniklerle iyi anlaşan bir yapısı vardı. Jimin oflayarak bardağı mutfak tezgahına bıraktığında dudakları büzülmüştü. "Alt tarafı üç saat işin var hyung. Gelmemek için bahane üretmeyi kes." Sert konuşması Jungkook'un kaşlarını çatmasına sebep olurken "Sen ne zamandır hyunguna bağırmaya başladın Jimin?" Dedi.

Jimin hyungunun daha fazla konuşmasına izin vermeden önce mutfaktan sonra da evden çıktı. Jungkook onun bu tavrına oldukça şaşırmıştı. Bunu beklemiyordu. Yine de Jimin'in hiçbir şey olmamış gibi yeniden yanına geleceğinden emindi.

————-

Gelmemişti.

İki gün olmuştu minik bedeni görmeyeli. Jimin gruba bile yazmıyor, instagramda bir şey de paylaşmıyordu. Jungkook bu yüzden kendini çok rahatsız hissediyordu. Belki de bazen onun isteklerini istemese de yapmalıydı. Her şeyi reddettiğini yeni yeni fark etmeye başlamıştı.

İnstagrama bir umut bir daha girdi. İstese Jimin'in evine gidebilir miydi? Gidebilirdi ama yüzü yoktu. Utanıyordu gitmeye. Jimin'in masum isteklerini yerine getirmeyip onla vakit geçirmeyi reddettiği için kendine kızıyordu.

Çünkü Jimin bütün hyunglarıyla vakit geçirmeye çalışır bundan da büyük zevk duyardı. Diğerleri vakit buldukça onla zaman geçirir Jungkook ise vakti olduğunda bunu kendi için harcamayı seçerdi.

İnstagram da yeniden bir şey bulamadığında birine akıl danışmak istedi. Aklına gelen tek kişi de belliydi.

JK_97:
Bana akıl vermeye ne dersin?

Chimmy:
Olur derim
Anlat bakalım

JK_97:
Bir arkadaşım var. Benimle vakit geçirmeyi seviyor ve her fırsatta bana teklif sunuyor.

Chimmy:
Sende bundan rahatsızsın ve ondan kurtulmak istiyorsun?

JK_97:
HAYIR
Sadece kendime vakit ayırmayı seviyorum ve onu reddediyorum.

Chimmy:
Haliyle o da sana kırılıyor.

JK_97:
Sanırım öyle

Chimmy:
Kırılan taraf ben olurum genellikle bu yüzden biliyorum.  Doğru adrestesin
Dediklerimi yaparsan
O kişiye kendini affettirirsin.

JK_97:
O zaman de bir an önce yapayım

Chimmy:
Hey bir saniye
O erkek mi kız mı
Bu önemli

JK_97:
Erkek.

Chimmy:
Senden küçük mü büyük mü?

JK_97:
Ne fark eder?

Chimmy:
Doğru bu çok önemli değil.
Onu seviyor musun?

JK_97:
Evet

Chimmy:
Ona aşık mısın yani

JK_97:
Saçmalama hayır

Chimmy:
O zaman buldum
Onun seninle yapmak istediği ama senin reddettiğin bir şeyi ona teklif et ve beraber yapın
Sorun çözülsün!

JK_97:
Çok mantıklı
Tamam teşekkürler.
Görüşürüz!

Chimmy:
Görüşürüz babacık!

—————————

Jungkook işlerini bitirmiş tamamen boştaydı. Şu an ise Jimin'in evinin önünde kapıyla bakışmakla meşguldü. Bunu daha önce yapmamıştı. Genellikle onlar teklif ederdi Jungkook ise kabul ederse ederdi. Bu onun için yeni bir şeydi.

Zili çaldığında kapıyı açan Taehyung oldu. İçeri geçtiğinde etrafa bakındı ama Jimin'i göremedi. "Jimin nerede?" Taehyung odaya doğru bakıp "Hazırlanıyor." Dedi. Jungkook onların bir yere gideceğini düşündü. İş düşündüğünden de basit olacaktı. Onlar nezaketen dışarı çıkmadan sende gelsene diyeceklerdi ve Jungkook bu sefer onları reddetmeyecek onlarla gidecekti.

"Nereye gidiyorsunuz?" Taehyung sırıtarak "Ben gitmiyorum Jimin gidiyor." Jungkook'un kaşları çatıldı. "Nereye?" Diye sordu merakla. Taehyung ise umursamaz bir tonda "Son birkaç gündür bir çocukla takılıyorlar. Hep onunla." Jungkook'un kaşları kalktı ve ciddi bir moda girdi.

Odanın kapısı açıldığında Jimin hiç onlara bakmadan boy aynasından kendine baktı. Daha Jungkook'u görmediği için onun geldiğini bilmiyordu. "Nasıl oldum Taetae?" Aynadan ona doğru döndüğünde gördüğü bedenle "Hoşgeldin hyung." Dedi. Sesinde hafif bir soğukluk vardı. Jungkook bir şey demeden ona bakmaya devam ettiğinde Taehyung "Mükemmel olmuşsun Jiminie. Poponu kolla." Dedi. Jimin güldüğünde Jungkook yüzünü buruşturdu. O da ne demekti öyle?

 O da ne demekti öyle?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin💕

Find Your Kitty ~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin