deel 8

64 1 0
                                    

Huh hoe kom ik in mijn eigen bed ik snap er niks van. Hey sophietje kom je ook ontbijten het is al 11 uur. Jezus zo laat dat kan niet. Hahaha is toch zo sophie nou kom. Wacht matt. Jaaa? Ik wou dit even doen en sophie geeft matt een knuffel. Is goed meis als jij dat even nodig hebt doen we even knuffelen. Jaaa dit had ik even nodig dankje matt nou kom. Zoo jij bent vrolijk. Hahahah zeg dat wel ik heb je in die twee dagen nog niet zo vrolijk wakker zien worden. Ja ik heb lekker geslapen en werd vrolijk wakker en geef matt een knipoog die niemand ziet behalve matt. Oke wat gaan we doen vandaag. We zouden opnemen weet je nog zegt raoul. Ohja was ik alweer vergeten maar hoelaat en waar wat moet ik aan en. Oke rustig sophie kijk hier heb je ontbijt en doe maar rustig we hoeven pas vanmiddag 2 uur op te nemen. Oke dan heb ik nog genoeg tijd om me klaar te maken. Na mijn ontbijt doe ik een sportlegging aan en een geruite blouse. Heyy sophie. Hey robje. He zo heet ik niet maar heb je er een beetje zin in. Jaaa zoveel zin. En ik ga lang uit op de bank liggen. Matthy komt de woonkamer binnen en iedereen is boven behalve sophie. Hey sophietje. Hey matt en hij valt boven op me mag ik nu even een knuffel van jou. Tuurlijk matt maar is er wat dan? Nee gewoon soms een knuffel nodig ik mis dat soms. Awhhh mattje toch je gevoelig kant. Hahaha grappig sophie. Nee matt ik ben blij dat ik je daarbij kan helpen geen zorgen je kan alles tegen me zeggen. Hoelaat is het? 12 uur. Ohhhh dan kan ik nog even slapen. Heb je niet goed geslapen vannacht? Nee was heel lang wakker was aan het na denken. Dan kom je toch bij mij dan kunnen we even praten. Oke dan weet ik dat nu dankje. Tuurlijk nou zullen we nog even slapen. Ja ben jij ook moe? Ja klein beetje. Na 5 minuten liggen ze te slapen.

Hey sophi.... ooh jongens stil kijk nou.

Zo liggen jullie te slapen

 Sophie en matt worden jullie wakker? Huh wat matt schrikt wakker

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Sophie en matt worden jullie wakker? Huh wat matt schrikt wakker. Hhahaha rustig matt het zijn de jongens maar. Oke zullen we gaan filmen. Jaaa waar gaan we heen. Nou die heeft de slaap uit hahahaha. We gaan naar voetbal veld. oehhh voetbal. Sophie kan jij voetballen. Ja beetje niet heel goed. 3 uur later en ze gaan weer naar huis. Hey zal ik koken vanavond? Ja zou je dat willen ik heb niet echt zin om te doen en anders wordt het bestellen maar heb daar nou niet echt trek in. Nee is goed ik kijk even wat we hebben anders ga ik even naar de winkel. Oke dankje zussie maar denk niet dat we nog veel in huis hebben maar ik ga opnemen. Joe is goed roep je straks wel als ik klaar ben. Succes. Ik kijk wat we hebben maar we hebben niks dus dat wordt winkelen ik bedenk me om maar week boodschappen te gaan doen want anders moeten we elke dag boodschappen doen. Jongens ik ga naar de winkel doei nog net voordat ik weg loop roept iemand mij. Sophie wacht ik ga mee. Ik zie matt om de hoek lopen. Ik laat je niet alleen gaan wat zijn we nodig? Ehhh alles jullie hebben niks meer. Ohh nou dan ga ik al helemaal mee om te helpen. Gezellig nou kom want ik moet zo ook nog koken. Oehhh wat ga je maken. Ik denk pasta pesto. Oeh dat is mijn lievelings nou gaan met die banaan dan. We zijn weer terug en matt helpt mij met koken hoever dat lukt. Auww. Jezus matt wat is er zeg ik bezorgt. Ik heb me gebrand. Ohhh nou laat me even kijken. Oke maar niet aan zitten doet echt zeer. Nee komt goed matt kom. Het ziet er niet geweldig uit matt ga even met je hand onder de kraan. Oke wat ga jij doen vuur uit zetten en even wat pakken voor jou. Oke. Nou matt die die kraan maar uit en kom even hier staan. Ik heb matt even een zalfje op gesmeerd en een pleister er over gedaan je moet het een beetje laten luchten. Thanks sophie . Alsjeblieft matt roep jij even de boys. Is goed boys eten. Na het eten doen we niet zo veel en ga ik al vroeg naar bed ben kapot.

Komt het dan toch nog goed Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu