Het is nu ongeveer 10 uur dus ze zouden elk moment kunnen komen de mensen van de party als koen het goed gedaan heeft dan. Maar ja ik ben nog steeds bezig met het aan kleden van mezelf want ik krijg verdomme de rits niet dicht.
Ik ben aan het floeken omdat ik op moet schieten maar ja ik sta hier nu al 5 minuten met die rits te kloten. Op een gegeven moment wordt er op mijn deur geklopt dus ik zeg binnen staat matthy daar. Hey matt je ziet er leuk uit. Hahah dankje maar lukt het ik hoorde je vloeken. Nee ik krijg me rits niet dicht en het feestje begint bijna. Nou kom hier ik help je. Het voelde echt zo'n stukje uit een romantische film maar goed dit dacht ik in me hoofd. Zo klaar. Dankje matt. Geen probleem ga je mee naar benenden. Ja we komen benenden en we beginnen meteen met een shotje. Ik vindt feestjes wel leuk alleen dat drank laat me terug denken aan me vader en volgensmij ziet raoul dat ik niet zo op me gemak ben. Maar goed een feestje op zijn tijd is leuk dus ik drink ook lekker verder. Raoul komt na een tijdje bij me staan om te vragen of het gaat ik denk dat ik toch een blik heb die hij herkent als het niet goed gaat. Hey zussie. Hey broer. Gaat ie ne kijk heel bezorgd. Ja gaat wel alleen ja drank krijg ik nare herinneren bij. Ik snap het zussie maar ik blijf aardig nuchter ik ga niet veel drinken dus als er wat is kom naar mij of matt want die gast drinkt bijna geen alcohol dus dat komt wel goed. Oke dankje maar ja die andere mensen zijn niet te vertrouwen. Komt goed zussie ik ga tegen matt zeggen dat hij ook een beetje op je moet passen. Oke dankje nou ga nu maar weer lekker verder feesten. Oke. Het is 12 uur ik begin een beetje moe te worden ik heb vanacht ook niet zo heel goed geslapen dus ja maar ik moet nog even vol houden. Naa een tijdje komt er een jongen naar me toe ik heb geen idee wie hij is maar maakt niet uit hij is wel dronken dat zie je zo dus mijn gevoel is alweer kut maar hij komt gezellig kletsen. We hebben echt een kwartier staan kletsen totdat hij mij opeens aanraakt en probeert te zoenen. Ik kan hem eerst nog weg drukken maar de tweede keer lukt dat al niet. Ik hoop dat raoul of matt mij ziet en me helpt maar ze komen maar niet. De jongen is op een gegeven moment gewoon weg. Het enige wat ik nu kan doen is alleen maar huilen ik wurg me door de mensen heen om boven te komen ik wil niemand meer zien in me ooghoek zie ik matthy verbaasd naar me kijken maar ik geef er geen aandacht aan ik moet hier weg. Ik ben boven en nog geen minuut later wordt er op mijn deur geklopt. Ja binnen. En ja hoor daar staat matthy. Hey sophie gaat het wel ik zag dat je in schok was. Hey matt ja gaat wel en op dat moment moest ik weer eens in huilen uitbarsten. Oke het gaat dus niet wat is er aan de hand. Nou nou ik was dus met wen jongen aan het praten die ik niet kende en eerst was het oke ja hij was dronken dat vond ik al niet fijn en op een gegeven moment begon hij me aan te raken en zoende hij me. WAT kom hier en matt opende zijn armen om te knuffelen. Na een tijdje was matt in slaap gevallen ik lag nog steeds in zijn armen na te denken wat er was gebeurt. Na een tijdje heb ik ook maar me ogen dicht gedaan om te gaan slapen ik hoorde de deur nog even open gaan het was raoul hij had niet door dat ik niet lag te slapen maar ik denk dat die even kwam kijken of het goed ging met mij. Wat dus eigenlijk helemaal niet zo is ik denk als matthy er niet was geweest had ik mezelf pijn gedaan. Ook zie ik raoul nog stiekem een foto maken vraag morgen wel of hij die door wil sturen ik wil het liefst alle foto's hebben met vrienden wordt ik vrolijk van. Ik ga nog dichter tegen matthy aan liggen het voelt veilig bij hem en zo probeer ik te slapen matt slaat zijn armen nog even om me heen en zo val ik uit eindelijk in slaap.