Okulun ilk günü

1.3K 47 29
                                    

Elsa

Sabah kalktığımda çok kızgın ve bir okadarda mutluydum. Kızgınlığım kardeşim ve kuzenimin bana komplo kurması mutluluğum ise benim deil onun beni öpmesiydi. Sabah kalktığımda kahvaltıyı ben hazırlıyacaktım.
İç ses:yav hehe
Elsa:sen bu aralar fazla gıcık olmaya başladın haa
İç ses: aa iftire hemde yaş:))

Elsa

İç sese tokat attım ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Sonra ayı kükremesi gibi bir ses duydum. Anna aşşağıya iniyordu. Sonra punzie nin uyur gezer gibi gözleri kapalı bir şekilde aşşağıya geldiğini gördüm. Düşmemesi için altı buz üstü kar olan küçük yumuşak bir minder yapıp düşünce acımasın diye altına tutuyordum. Bu gün okulun ilk günüydü çok heycanlıydım onlarda inince beraber kahvaltı yaptık ve okula doğru yüriyerek yola çıktık.

Jack
Sabah kalktığımda odamın buzla kaplı olduğunu gördüm. Elsa nın beni sevip sevmeyeceğini düşünmüş olduğumdan dolayıdır. Aşşağı indiğimde kahvaltıyı hazırlamaya çalıştım. Kristoff ve flyn da kalkmıştı. Kahvaltıyı yapıp okula doğru (arabayla)yola koyulduk giderken kızlarıda gördük ve onlarıda arabaya bindirdik. Elsa nın yanakları kıpkırmızıydı çünkü yanına oturuyordum. Okula geldiğimizde ben arabadan inerken bütün erkeklerin (flynda dahil) Elsaya baktığını görünce gidip elini tuttum. Yanakları kızararak bana baktı bende ona sakin olmasını söyledim. Ama anlamadığım neden eli bukadar soğuk ve neden eldiven takıyor hava çok sıcak.

Elsa
Jack elimi tutunca birden bütün kanlar yanaklarıma fırladı.(bu aralar fazla utangaç)jack e döndüm  ve bana"sakin ol"dedi bende okula girdin hepimiz aynı sınıftayız ama benim yanımda flyn oturuyo anna ve punzie de beraber kristoff ve jack de ders matematikti bu hocadan nefret ediyorum. Derste bir soruya kalktığımda buruşuk elli adı melek ama gerçekte şeytan olan kız bana laf attı zaten çok sinirliydim ve korkuyordum bana laf atınca elimdede eldiven olmadığından yerde sicri buzlar çıktı (filmdeki gibi)hemen sınıftan çıkıp koşmaya başladım.

Anna-Punzie
Hemen izin alıp elsa nın peşinden koşmaya başladık. Sınra gittikçe yerde buzların olduğunu gördük ve bu işimizi kolaylaştırıyordu.

Jack
Çok mutluydum aynı güçteydik hocadan izin alıp uçarak elsayı aramaya başladım en sonunda onun ıssız bir ormana geldiğini gördüm. Aşşağı inip ağlayan elsanın yanına gelfim beni görünce korkudan buz attı ve başıma geldi sonrası karartı.

Elsa
Olamaz jack i vurmuştum. Bu çok köyüydü hemen tılsımımı çıkartıp arendel e geldim orada trollerin yanına geldim. Onlarda anılarını sildiler beni sevdiğini de bilmicekmiş:'( sonra uyandı ve beraber okula geldik. O punzie ye sğzı açık bir şekilde bakıyordu. karı erittim ve donrada hafızalarını silip dersi bitirdik.

1ay sonra
Elsa
Jack ve punzie evleniyorlardı. Ben dayanamadım ve tılsımımı takıp arendele geldim. Jack herkeze haber veriyordu. Ben ona soğuk davranıyordum. Sonra beni fark etti o sırada ben büyücünün arsasındaydım . Jack i görünce büyücü kocaman ve içinde kalsn kişiyi öldürecek ağırlıktaki kitabı ile geldi.Jacke sorunun ne olduğunu sordu.Sonra büyücü her şeyi anladı ve kitabın sayfakarını açtı jack kitabın içine girmiş sayfalara bakıyordu. Büyücü kitabı kapatıyordu bende jack i ittin ve kitabın arasında kaldım sonrası karartı.

Jack
Elsa beni kurtarıp kitabın arasında kalmıştı. Tıpkı benim pipa yı kurtardığım gibi. Sklıma benim onu sevdiğim geldi.(kafasını yeere ne kadar şiddetli vurduğunu anlayın)sonra Elsa arkamda canlı bir şekilde belirdi ve yere yığıldı. Sonra kuzey gelip
"elsa adında yeni bir koruyucu seçildi onu bulmamız gerek" dedi.
Bende onu gösterdim kafasını dizlerimin üstüne koymuş saçları ile oynuyordum.sonra tılsımı kullanarak otele geldik ve onu yatağına bıraktım. Sonra odada bulunan pufun üzerine oturdum uyuya kalmışım.

Elsa
Sabah kalktığımda başım çatlıyordu. En son ben kitabın arasında kalıp ölmemişmiydim. Sonra yatağın yanındaki pufta jacki görünce biraz onu izledim ve kafasına yastığı attım. Sonra uyandı ve uçarak yanıma gelip sarıldı. Dur bir dakika uçarakmı?! Ayrıldıktan sonra ona
"S-sen u-uçuyorsun"
Dedim bana bakıp herşeyi anlattı sonrada odaya kar yağdırdı. Aynı güçteyiz.sonra onun anlamasına bile fırst vermeden.Onu kendime doğru çekip öptüm.

Jack
Elsa beni öpmüştü. Hemn ona karşılık verip bende onu öptüm.bayağı bir sonra(1dk)ayrıldık ve ben ona "seni seviyorum" dediğimde onun cevabı
"Bende seni seviyorum" oldu ona çok sııkı sarıldım. Ve punzie ile konuşup ayrıldık. Elsaya çıkmateklifi edicektim.

Jelsa TÜRKİYEDE(BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin