NE OLUYOR BANA HASTA MIYIM YOKSA ?

39 3 0
                                    

O gün nasıl bitmişti. Neden hiçbir şey hatırlamıyordum... O bir arka sıradaydı tam benim arkamda. Bir ay boyunca iz sürdüğüm beni kendimden kaybeden çocuk RÜZGAR ! Gerçekten adın çok yakışıyor sana tam da sen, gerçekten rüzgar gibi esiyordun yada ne bileyim ben mi öyle hissediyordum ?


Bir sonraki gün okula geç kalmanın acelesi ve servisi kaçırmanın derin acısı ile hızlı hızlı yürüyordum taksi durağına. Bulduğum ilk taksiye atlayacaktım ki arkadan bir el uzanıp açtı kapıyı. Bir an göz göze geldik hayal miydi bu ? Hayır bire bir gerçekti Rüzgardı o . Yine ben hiçbir şey söyleyemeden başlamıştı konuşmaya bu kez bakmıyordum gözlerine bakmamaya çalışıyordum. 'Taksiyi ilk ben tuttum ne diyim şansına küs '. Nasıl ya nasıl ilk o tutmuştu. İlk ben gelmemiş miydim ? Bu sefer sessiz kalamazdım her kim olsa da bu sefer susmaycaktım. Bu sefer Nisan'ın kim olduğunu gösterecektim ona ama gerçekten gösterebilecek miydim ? 'Ben geldiğimde hiç kimse yoktu burada ne biliyim belkide sen küs şansına ' .Elini itmiş ve artık binmiştim taksiye ne yani gerçekten ben mi yapmıştım bunu ? Vay be ben neymişim meğer....


Taksi durağından okulun önüne gelene kadar biraz önceyi düşündüm. Onun önünde kurduğum ilk cümlemi evet ilk cümleydi o. Peki şimdi ne olacaktı. Taksicinin sesi ile irkildim düşüncelerimden 'Geldik kızım'.Evet doğru gelmiştik okula. Hızlıca indim taksiden bir yandan hızlı adımlarla koşarken okula bir yandan da kolumdaki saate bakmaya çalışıyordum. Dersin bitmesine 10 dakika kalmıştı. Bu kadar geç mi kaldım ben gerçekten ? Müdür yardımcısından geç kağıdı almak için girdiğim odadan sadece geç kağıdı ile değil bir ton azarla da ayrıldım. Sınıfa girip geç kağıdını verdim ve yerime oturup derin bir ohh çektim. Rüzgar hala yoktu ortalıklarda. Neyse ki ikinci dersin başlarında gelmişti. Geç kağıdını hocaya verirken neden bana düşman gibi bakıyordu ? Nasıl bakmayacaktı ki zaten.


Yerine geçerken kulağıma eğilip' Sen ne kadar baş belasısın, senin yüzünden okula ne kadar geç geldiğimin farkındasındır umarım ' Sesi o kadar sert çıkıyordu ki her cümlesinde biraz kızardığımı hissediyordum. O onca şey söylemişti ve yine ben tek kelime bile etmemiştim. Sadece kızarıyordum ne oluyordu bana hasta mı oluyordum ki ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAATLER SEN GEÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin