3.

311 15 8
                                    

Minho szemszöge

mikor szólt Chan hogy várnak egyből tudtam hogy Jisung az, gyorsan mindent megcsináltam hogy ne várakozzon, bár olyan hangosan beszélget a két fiú hogy egy kicsit lenyugszok és elkezdek normális tempóban készülődni. Egész hamar végeztem, úgyhogy nem is húztam az időt el is indultam az ajtó felé, és igazam lett. Egy aranyos mókusarcú Jisung áll az ajtóban. Majd elköszöntünk Chan-  től és elindultunk egy étterembe ami még a koli mellett van.

- Mondták már hogy cuki vagy a kis mókus arcoddal??

- Nem...

leültunk egy padra mert nem akart bemenni az étkezőbe vagyis inkább étterembe

egyre közelebb és közelebb ültem hozzá hogy át karolhassam. Nem tagadom elvesztem szemeiben beleszerettem egy kibaszott nap alatt...

- Jisung...

-Hmm??

- nincs kedved ma együtt ebédelni meg vacsorázni?? Szeretném ha ez egy ilyen kis rutin lenne minden nap...

- De mi lesz Felixel??

- Meg kérem Chant figyelje és mindig legyen mellette 

- oké ha szeretnéd akkor legyen rutin - kuncogott a kissebb


Jisung szemszöge

egyre inkább kedvelem meg Lee Kibaszott Minhot, de félek hogy csak kihasznál.. A gondolataimat a telefonom rezgése szakította meg.

- Szia! - hallottam meg Minho boldog hangját. 

- Szia... - mondom bizonytalanul...

-Naa mi a baj Kicsi??- Már kicsinek is hív ezt nem hiszem el

-Semmi csak kérdez ni szerettem volna de mind1...

- Mond el kérleek. - És tisztán hallottam hogy szinte boci szemei vannak.. Amint magam elé képzelem érzem hogy lángokban vannak orcáim.

- khm... Ni- Nincs kedved ma n- nálam aludni?? - de jó még dadogok is istenem gratulálok Jisung..

- "Sutyorgás"- tudtam hogy ez lesz elbasztam.

- Minho inkább engedd el hagyad csak... mind1 csak hagyuk inkább... - szomordik el a hangom a végén.

(Chan)- DE TE IDIÓTA FASZKALAP, MOST MEGVERLEK AZT KELLETT VOLNA MONDANOD HOGY IGEN JISUNG MERT KIBASZ.... - Innentől kezdve nem hallottam se chan hangját se minho hangját.

- Hahó??

- Jisung..- hallom meg minho hangját

- Jisung szívesen alszok ma veled!

én mint egy hülyegyerek átszaladtam a szobájába beb@sztamaz ajtót és neki ugrottam hogy meg tudjam ölelgetni.

- KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖÖM - puszilgatom meg arcát a szobatársai csak kuncogva figyelnek minket

miután leszálltam róla, bemutatta szobatársait

Jisung Ő Chan őt már ismered, ő Jeongin, ő meg Hyunjin - miután én is bemutatkoztam Minho átkarolt és gyorsan témát akarna váltani, de nem sikerült, hiszen szinte ugyan az a téma

- Kicsii Segítesz átpakolni estére a cuccaimat? -Néz rám boci szemekkel, én csak Bólintok.

mikor éppen MAJDNEM kiléptünk visszaszámolt Chan és elkezdtek ordítani

- AZ ÓVSZERT NE FELEJTSÉTEK, MEG A GUMIT SE

 na erre felkapta a vizet Minho és mindenkinek le adott egy akkora pofont hogy mindegyiket megsajnáltam még Minhot is, maj mikor ki osztotta a pofonokat elindultunk hozzám. Nem hiszem hogy kell- e mondanom hogy mennyien megfigyeltek minket.



Sziasztok itt a 3. rész is 4. lehet ki fog jönni még ma meg az 5. addig is sziasztok

Szerelem első látásra (MINSUNG)Where stories live. Discover now