001 || ᴛʜᴇ ᴅʀᴀɢᴏɴ ᴘʀɪɴᴄᴇ

22 0 0
                                    

ɴᴀᴍᴇ :  ᴇsᴛʜᴇʀ sᴏʟᴀᴄᴇ
ʟᴏᴠᴇ ɪɴᴛᴇʀᴇsᴛ : ᴀᴀʀᴀᴠᴏs
ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴsʜɪᴘ ᴡɪᴛʜ ʟᴏᴠᴇ ɪɴᴛᴇʀᴇsᴛ : ғᴏʀᴍᴇʀ ᴀǫᴜᴀɴᴛᴀɴᴄᴇs
ᴀᴜʀᴀ ᴄᴏʟᴏʀs : ʟᴀᴠᴇɴᴅᴇʀ ᴀɴᴅ ɪɴᴅɪɢᴏ
ᴍᴇᴀɴɪɴɢs : ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴡɪᴛʜ ʟᴀᴠᴇɴᴅᴇʀ ᴀᴜʀᴀ ᴛᴇɴᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ᴍᴏʀᴇ ɪɴᴛᴜɪᴛɪᴠᴇ, ᴄʀᴇᴀᴛɪᴠᴇ ᴀɴᴅ ɪᴍᴀɢɪɴᴀᴛɪᴠᴇ. ᴛʜᴇɪʀ ᴄʜɪʟᴅ-ʟɪᴋᴇ ɴᴀᴛᴜʀᴇ ᴏғᴛᴇɴ ɢᴇᴛs ᴛʜᴇᴍ ᴄᴀᴜɢʜᴛ ᴜᴘ ɪɴ ᴛʜᴇɪʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ᴀɴᴅ ғᴀɴᴛᴀsɪᴇs. ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴡɪᴛʜ ʟᴀᴠᴇɴᴅᴇʀ ᴀᴜʀᴀs ᴀʀᴇ ᴀʟsᴏ ᴅʀᴀᴡɴ ᴛᴏ ʜɪɢʜᴇʀ ᴅɪᴍᴇɴsɪᴏɴs ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴍʏsᴛɪᴄᴀʟ, ᴀɴᴅ ʜᴇɴᴄᴇ, ᴛʜᴇʏ ᴛᴇɴᴅ ᴛᴏ ᴇxᴘʟᴏʀᴇ ʀᴇᴀʟɪᴛɪᴇs ᴀɴᴅ ᴘᴏssɪʙɪʟɪᴛɪᴇs ᴛʜᴀᴛ ᴛʀᴀɴsᴄᴇɴᴅ ᴘʜʏsɪᴄᴀʟ ʟɪᴍɪᴛᴀᴛɪᴏɴs.

ʜᴏᴡᴇᴠᴇʀ, ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴡɪᴛʜ ɪɴᴅɪɢᴏ ᴀᴜʀᴀs ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ʜᴀɴᴅ ᴅᴇɴᴏᴛᴇs ᴀ ᴡɪsᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ ᴡɪᴛʜ ᴀɴ ᴏʟᴅ sᴏᴜʟ. ᴀᴛ ᴛɪᴍᴇs, ᴛʜᴇʏ ᴇsᴄᴀᴘᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇɪʀ ᴏᴡɴ sᴇᴄʀᴇᴛ ᴡᴏʀʟᴅ ᴛᴏ ᴘʀᴏᴛᴇᴄᴛ ᴛʜᴇɪʀ ᴇɴᴇʀɢʏ, ᴍɪɴᴅs ᴀɴᴅ ʜᴇᴀʀᴛs ғʀᴏᴍ ᴏᴛʜᴇʀs. ᴛʜᴏsᴇ ᴡɪᴛʜ ɪɴᴅɪɢᴏ ᴀᴜʀᴀs ᴛᴇɴᴅ ᴛᴏ ʙᴇ sᴘɪʀɪᴛᴜᴀʟʟʏ ɢɪғᴛᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴡɪᴛʜ ᴇɴʟɪɢʜᴛᴇɴᴇᴅ ᴄᴏɴᴄɪᴏᴜsɴᴇss

ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ : ᴅᴇᴄᴇᴍʙᴇʀ ᴛʜʀɪᴛʏ-ғɪʀsᴛ
ᴀɢᴇ : ᴇsᴛʜᴇʀ ɪs ᴘʜʏsᴄɪᴀʟʟʏ ᴀɴ ᴀᴅᴜʟᴛ ʙʏ ᴀɴʏ ᴍᴇᴀɴs ɴᴇᴄᴇssᴀʀʏ, ʜᴇʀ ᴇxᴀᴄᴛ ᴀɢᴇ ɪs ᴜɴᴋɴᴏᴡɴ ʙᴜᴛ ɪs ᴇsᴛɪᴍᴀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ғɪᴠᴇ- ᴛʜᴏᴜsᴀɴᴅ ʏᴇᴀʀs ᴏʟᴅ ᴍᴏʀᴇ ᴏʀ ʟᴇss.
ɢᴇɴᴅᴇʀ : ғᴇᴍᴀʟᴇ
ᴘʀᴏɴᴏᴜɴs : ᴇsᴛʜᴇʀ ᴜsᴇs sʜᴇ / ʜᴇʀ ᴏʀ ᴛʜᴇʏ / ᴛʜᴇᴍ ᴘʀᴏɴᴏᴜɴs
sᴇxᴜᴀʟɪᴛʏ : ᴘᴀɴsᴇxᴜᴀʟ
sᴘᴇᴄɪᴇs :  ᴇʟғ
ʀᴀᴄᴇ : ʜʏʙʀɪᴅ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ᴀ ᴍᴏᴏɴsʜᴀᴅᴏᴡ ᴇʟғ ᴀɴᴅ ᴀ sᴛᴀʀᴛᴏᴜᴄʜᴇᴅ ᴏɴᴇ. ʜᴏᴡᴇᴠᴇʀ, ɪɴ ᴛᴇʀᴍs ᴏғ ɢᴇɴᴛɪᴄs ᴇsᴛʜᴇʀ's sᴛᴀʀᴛᴏᴜᴄʜᴇᴅ ɢᴇɴᴇs ᴀʀᴇ ᴍᴏʀᴇ ᴅᴏᴍɪɴᴀɴᴛ ᴛʜᴀɴ ʜᴇʀ ᴍᴏᴏɴsʜᴀᴅᴏᴡ ɢᴇɴᴇs ᴍᴇᴀɴɪɴɢ sʜᴇ ʟᴏᴏᴋs ᴍᴏʀᴇ ʟɪᴋᴇ ᴀ sᴛᴀʀᴛᴏᴜᴄʜᴇᴅ ᴇʟғ ᴍᴏʀᴇ ᴅᴇsᴘɪᴛᴇ ʜᴇʀsᴇʟғ ʙᴇɪɴɢ ᴀ ʜʏʙʀɪᴅ.

ɴᴀᴛɪᴏɴᴀʟɪᴛʏ : xᴀᴅɪᴀɴ, ᴇsᴛʜᴇʀ ᴏʀɪɢɪɴᴀᴛᴇs ғʀᴏᴍ xᴀᴅɪᴀ ᴀɴᴅ ɪs ʙᴏʀɴ ᴛʜᴇʀᴇ.
ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴛʏ : ᴇsᴛʜᴇʀ ɪs ᴀ ᴡᴇʟʟ-ʀᴇsᴇʀᴠᴇᴅ ᴘᴇʀsᴏɴ ᴛʜᴀᴛ ᴛᴇɴᴅs ᴛᴏ ᴋᴇᴇᴘ ᴛᴏ ʜᴇʀsᴇʟғ. sʜᴇ ɪs ғᴏʀᴍᴀʟ ʙʏ ᴀɴʏ ᴍᴇᴀɴs ɴᴇᴄᴇssᴀʀʏ ʀᴀɴɢɪɴɢ ғʀᴏᴍ ʜᴇʀ ᴠᴏɪᴄᴇ, ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴀɴᴄᴇ ᴀɴᴅ ʙᴏᴅʏ ʟᴀɴɢᴜᴀɢᴇ. ᴅɪɢ ᴅᴇᴇᴘᴇʀ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴍᴀʏ ғɪɴᴅ ᴇsᴛʜᴇʀ's ʙᴇɴᴇᴠᴏʟᴇɴᴄᴇ ᴀɴᴅ ᴄᴀʀɪɴɢ ᴀᴘᴘᴀʀᴇʟ ᴏғᴛᴇɴ ʜɪᴅᴅᴇɴ ᴊᴜsᴛ ғᴏʀ ɪᴛ ɴᴏᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ᴇxᴘʟᴏɪᴛᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴛᴀᴋᴇɴ ᴀᴅᴠᴀɴᴛᴀɢᴇ ᴏғ. sʜᴇ ɪs ᴀɴ ʜᴏɴᴏʀᴀʙʟᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ ᴇᴠᴇɴ ɪɴ ᴛʜᴇ ғᴇɪʟᴅ ᴏғ ʙᴀᴛᴛʟᴇ , ᴀɴᴅ ᴛʀᴇᴀᴛs ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡɪᴛʜ ʀᴇsᴘᴇᴄᴛ ᴀɴᴅ ᴄᴏᴜʀᴛᴇsʏ.

ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴀɴᴄᴇ : ᴇsᴛʜᴇʀ ʟᴏᴏᴋs ʟɪᴋᴇ ʜᴏᴡ ᴍᴏsᴛ sᴛᴀʀᴛᴏᴜᴄʜᴇᴅ ᴇʟᴠᴇs ᴅᴏ. sʜᴇ ʜᴀs ʟᴏɴɢ, ᴘᴇᴀʀʟʏ ᴡʜɪᴛᴇ ʜᴀɪʀ ᴡɪᴛʜ ᴘʀᴜssɪᴀɴ ʙʟᴜᴇ sᴋɪɴ. ( ɪ ᴅᴏɴᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴇ ᴇxᴀᴄᴛ ᴄᴏʟᴏʀ ʙᴜᴛ ɪᴛs sɪᴍᴍɪᴀʟʀ ᴛᴏ ᴘʀᴜssɪᴀɴ ʙʟᴜᴇ. ᴛʜᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ʜᴇx ᴏғ ʜᴇʀ sᴜᴘᴘᴏsᴇᴅ sᴋɪɴ ᴛᴏɴᴇ ɪs #81839A ) ʜᴇʀ sᴄʀᴇᴀʟᴀ's ɢᴇɴᴇʀɪᴄ ᴡʜɪᴛᴇ ɪs ʀᴇᴘʟᴀᴄᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴀ ᴅᴀʀᴋᴇʀ sʜᴀᴅᴇ ᴏғ ʙʟᴀᴄᴋ ғᴏʟʟᴏᴡᴇᴅ ʙʏ ᴀ ᴘᴀɪʀ ᴏғ ᴡʜɪᴛᴇ ɪʀɪsᴇs ᴀɴᴅ ʙᴀʟᴄᴋ ᴘᴜᴘɪʟs. ᴇsᴛʜᴇʀ ʜᴀs ᴛᴡᴏ ᴅᴇᴇᴘ ᴘᴜʀᴘʟᴇ ʜᴏʀɴs ᴘʀᴏᴛᴜᴅɪɴɢ ғʀᴏᴍ ʜᴇʀ ʜᴇᴀᴅ ᴏғᴛᴇɴ ᴄᴏᴠᴇʀᴇᴅ ʙʏ ʟᴀʏᴇʀs ᴏғ ʜᴇʀ ʜᴀɪʀ. ᴇsᴛʜᴇʀ ʜᴀs ʟɪᴛᴛʟᴇ ᴛᴏ ɴᴏ ᴍᴏᴏɴsʜᴀᴅᴏᴡ ɢᴇɴᴇs ᴏɴ ʜᴇʀ ᴠɪsɪʙʟᴇ ʙᴇsɪᴅᴇs ᴛʜᴇ ʟɪᴛᴛᴇʟ sᴡɪʀʟ-ʟɪᴋᴇ ᴅᴇsɪɢɴs ɪɴ ᴀ ʟɪɢʜᴛᴇʀ ʜᴜᴇ ᴏғ ᴄᴏʟᴏʀ ᴏɴ ʜᴇʀ ʜᴏʀɴ ᴀsᴡᴇʟʟ ᴀs sᴏᴍᴇ ᴍᴀʀᴋɪɴɢs ᴏɴ ʜᴇʀ ᴀʀᴍs. ᴏɴ ʜᴇʀ ғᴏʀʜᴇᴀᴅ, ɪɴ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ʜᴇʀ ʙʀᴏᴡs ɪs ᴀ ᴡʜɪᴛᴇ ᴅɪᴀᴍᴏɴᴅ-ʟɪᴋᴇ sʜᴀᴘᴇᴅ ᴍᴀʀᴋɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴛɪɴʏ ᴠᴇʀsɪᴏɴs ᴏғ ɪᴛ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜɪɴɢ ᴏɴ ғʀᴏᴍ ʙᴏᴛʜ ᴛʜᴇ ʟᴇғᴛ ᴀɴᴅ ʀɪɢʜᴛ sɪᴅᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴅɪᴀᴍᴏɴᴅ ᴜɴᴛɪʟ ɪᴛ ʀᴇᴀᴄʜᴇs ʜᴇʀ ʜᴀɪʀʟɪɴᴇ.

☁︎ sᴏғᴛ sᴋɪᴇs || ᴏᴄ ʙᴏᴏᴋWhere stories live. Discover now