002 || ᴋɪᴍᴇᴛsᴜ ɴᴏ ʏᴀɪʙᴀ

29 0 2
                                    

[ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ɪs sᴛɪʟʟ ᴀ sᴛᴜʙ ]

ɴᴀᴍᴇ : ɪᴢᴀɴᴀᴍɪ ᴋᴀᴛᴏʀɪ
ɴɪᴄᴋɴᴀᴍᴇs : ɴᴀᴍɪ, ᴋᴀᴛᴏʀɪ - sᴀɴ
ᴀʟɪᴀs : ᴍɪᴛsᴜᴋᴏ - ᴏɪʀᴀɴ
ɢᴇɴᴅᴇʀ : ғᴇᴍᴀʟᴇ
ᴀɢᴇ : sɪxᴛᴇᴇɴ
sᴇxᴜᴀʟɪᴛʏ : ᴘᴀɴsᴇxᴜᴀʟ
ʜᴇɪɢʜᴛ : ғɪᴠᴇ ғᴏᴏᴛ ᴇɪɢʜᴛ
ᴡᴇɪɢʜᴛ : ғᴏᴜʀᴛʏ ᴇɪɢʜᴛ.ɴɪɴᴇᴛʏ ᴛʜʀᴇᴇ ᴋɢ
ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ : ᴀᴘʀɪʟ ғɪᴠᴇ

ʟᴏᴏᴋs : ɪᴢᴀɴᴀᴍɪ ɪs ᴀ ɢɪʀʟ ᴡɪʟʟ ʟᴏɴɢ, ᴇʙᴏɴʏ ʙʟᴀᴄᴋ ʜᴀɪʀ ᴀʟᴏɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴅᴀʀᴋ ᴇʏᴇs ᴀɴᴅ ᴄᴏᴍᴍᴏɴʟʏ sᴇᴇɴ ᴡɪᴛʜ ᴀᴄᴄᴇssᴏʀɪᴇs ᴏɴ ʜᴇʀ ʜᴀɪʀ. ɪᴢᴀᴍɪ ᴘᴀɪɴᴛs ᴀ ʟᴏᴛᴜs ғʟᴏᴡᴇʀ ᴏɴ ʜᴇᴇ ғᴏʀᴇʜᴇᴀᴅ ᴅᴜʀɪɴɢ ᴡᴏʀᴋ ʜᴏᴜʀs ᴀs ᴀɴ ᴏɪʀᴀɴ ᴀɴᴅ ᴏғᴛᴇɴ ᴡᴇᴀʀs ᴀ ɢʀᴇᴇɴɪsʜ ʜᴜᴇ ᴏғ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛ ʟᴇɴsᴇs. ( ᴀᴛᴛɪʀᴇ ᴀɴᴅ ʀᴇғᴇʀᴇɴᴄᴇ ᴘʜᴏᴛᴏs ᴡɪʟʟ ʙᴇ sʜᴏᴡɴ ɪɴ ᴘᴍs )

ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴛʏ : ɪᴢᴀɴᴀᴍɪ, ʙʏ ᴀʟʟ ᴍᴇᴀɴs ɴᴇᴄᴇssᴀʀʏ, ɪs ᴀ ғᴏʀᴍᴀʟ ᴘᴇʀsᴏɴ. ʜᴇʀ ғᴏʀᴍᴀʟɪᴛʏ ʀᴀɴɢɪɴɢ ғʀɪᴍ ᴠᴏɪᴄᴇ, ʙᴏᴅʏ ʟᴀɴɢᴜᴀɢᴇ, ᴇᴛᴄ. ɴᴀᴍɪ ɪsɴᴛ ᴀ ᴡᴏᴍᴀɴ ʏᴏᴜ sʜᴏᴜʟᴅ ᴀᴛᴛᴇᴍᴘᴛ ᴛᴏ ᴅᴇᴄɪᴇᴠᴇ ɴᴏʀ ᴛʀɪғʟᴇ, sʜᴇ ɪs ᴀ ᴠᴇʀʏ ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴛ ᴘᴇʀsᴏɴ ᴀɴᴅ ɪs ʜɪɢʜʟʏ ᴘᴇʀᴄᴇᴘᴛɪᴠᴇ ᴏғ ʜᴇʀ ᴘᴇᴇʀs. ʙᴇɪɴɢ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ᴅᴇᴛᴇᴄᴛ ᴛʜᴇ sʟɪɢʜᴛᴇsᴛ ᴄʜᴀɴɢᴇ ɪɴ ᴀ ᴘᴇʀsᴏɴ ʀᴇɢᴀʀᴅɪɴɢ ᴛʜᴇɪʀ ʙᴏᴅʏ ʟᴀɴɢᴜᴀɢᴇ, ᴠᴏɪᴄᴇ ᴀɴᴅ ᴍᴏᴠᴇᴍᴇɴᴛ. ɪᴢᴀɴᴀᴍɪ ɪs ᴀᴡᴀʀᴇ ᴏғ ᴛʜɪs ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʀᴇғᴏʀᴇ ᴜsᴇs ɪᴛ ᴛᴏ ʜᴇʀ ᴀᴅᴠᴀɴᴛᴀɢᴇ ᴀɴᴅ sᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇs ᴇᴠᴇɴ ғᴏʀ ʟᴇᴠᴇʀᴀɢᴇ. ɪᴢᴀɴᴀᴍɪ ɪs ᴏɴʟʏ ʙᴇɴᴇʙᴏʟᴇɴᴛ ᴀɴᴅ ᴋɪɴᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴏsᴇ ᴡʜᴏᴍ sʜᴇ ʜᴀᴅ ʟᴇᴛ ɪɴ, ᴏᴛʜᴇʀᴡɪsᴇ sʜᴇ'ᴅ ᴊᴜsᴛ ʙʀᴜsʜ ʏᴏᴜ ᴏғғ.

ғᴀᴍɪʟʏ : ɪᴢᴀɴᴀᴍɪ's ᴘᴀʀᴇɴᴛs ᴀʀᴇ ʙᴏᴛʜ ᴀʟɪᴠᴇ ᴀʟᴏɴɢ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ʏᴏᴜɴɢᴇʀ sɪsᴛᴇʀ ᴍᴀᴋᴏᴛᴏ. ᴛʜᴇʏ ʟɪᴠᴇ ᴀ sʜᴇʟᴛᴇʀᴇᴅ ᴀɴᴅ ʙᴏᴜɴᴛɪғᴜʟ ʟɪғᴇ ᴛʜᴀɴᴋs ᴛᴏ ɪᴢᴀɴᴀᴍɪ's ᴘᴏsɪᴛɪᴏɴ ᴀɴᴅ ᴊᴏʙ ᴡᴏʀᴋɪɴɢ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴅɪsᴛʀɪᴄᴛ.

ғʀɪᴇɴᴅs ᴀɴᴅ ᴀʟʟɪᴇs : ɪᴢᴀɴᴀᴍɪ ᴅᴏᴇsɴᴛ ɢᴇᴛ ᴀʟᴏɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴍᴏsᴛ sʟᴀʏᴇʀs ᴀɴᴅ ʜᴀs ᴏɴʟʏ ʜᴀᴅ ᴀ ғᴇᴡ ғʀɪᴇɴᴅs. sʜᴇ ɢᴇᴛs ᴀʟᴏɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴍɪsᴛ ʜᴀsʜɪʀᴀ, ᴍᴜᴄɪʜɪʀᴏ, ᴡᴇʟʟ ᴀʟᴏɴɢsɪᴅᴇ ᴛʜᴇ ᴛsᴜɢᴏᴋᴜ ᴏғ ᴛʜᴇ ɪɴsᴇᴄᴛ ᴘɪʟʟᴀʀ, ᴋᴀɴᴀᴏ. [ ɴᴀᴍɪ ɪs ᴏᴘᴇɴ ᴛᴏ ʜᴀᴠᴇ ᴍᴏʀᴇ ғʀɪᴇɴᴅs ] sʜᴇ ᴀʟsᴏ ɢᴇᴛs ᴀʟᴏɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴋᴏɴᴀɪᴛsᴜ ᴡᴇʟʟ ᴀɴᴅ ᴏғᴛᴇɴ ᴡʀɪᴛᴇs ᴛᴏ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ ᴡʜᴇɴᴇᴠᴇʀ ᴛʜᴇ ғᴇᴍᴀʟᴇ ɪs ɴᴏᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅɪsᴛʀɪᴄᴛ.

ᴇɴᴇᴍɪᴇs ᴀɴᴅ ʀɪᴠᴀʟs : ɪᴢᴀɴᴀᴍɪ ɪs ʀɪᴠᴀʟs ᴡɪᴛʜ ᴘʟᴇɴᴛʏ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴏɪʀᴀɴ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅɪsᴛʀɪᴄᴛ ᴇxᴄᴇᴘᴛ ғᴏʀ ᴋᴏɴᴀɪᴛsᴜ. sʜᴇ ᴅᴇsᴘɪsᴇs ᴍᴏsᴛ ᴅᴇᴍᴏɴs ᴡɪᴛʜ ᴀ ʙᴜʀɴɪɴɢ ᴘᴀssɪᴏɴ ᴀɴᴅ ᴏғᴛᴇɴ ɪs sᴇᴇɴ ɪɴsᴜʟᴛɪɴɢ ᴀɴᴅ ʙᴇʟɪᴛᴛɪʟɪɴɢ ᴛʜᴇᴍ ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ᴘᴀss ᴀᴡᴀʏ.

ᴏᴄᴄᴜᴘᴀᴛɪᴏɴ : ɪᴢᴀɴᴀᴍɪ ᴡᴏʀᴋs ᴀs ᴀ ᴋɪɴᴏᴛᴏ ʀᴀɴᴋɪɴɢ ᴅᴇᴍᴏɴ sʟᴀʏᴇʀ ᴀʟᴏɴɢsɪᴅᴇ ʙᴇɪɴɢ ᴀ ʜɪɢʜ ʀᴀɴᴋɪɴɢ ᴄᴏᴜʀᴛᴇᴀsᴇᴀɴ ɪɴ ᴛʜᴇ ʀᴇᴅ ʟɪɢʜᴛ ᴅɪsᴛʀɪᴄᴛ.

☁︎ sᴏғᴛ sᴋɪᴇs || ᴏᴄ ʙᴏᴏᴋWhere stories live. Discover now