Uyandığımda boş bir zindandaydım.
Buraya alfa sanıldığım sıralarda mahkümları görmek için sıkça gelmiştim ama şimdi demirlerin diğer tarafında olmak suçlu benmişim gibi hissettirmişti.
Gerçi Kralı öldürdüğüme göre suçlu sayılırım değil mi?"Jungkook."
Ablamın sesiyle yerden yalpalayarak kalkmıştım.
O beni burdan çıkartırdı.
Zindan demirlerine tutunarak zorla ayağa kalktım muhafızlara bağırmaya başladım ama duyan yok gibiydi."Jungkook."
"Abla bu saçmalık ne?Beni burdan çıkar."
Derince iç çekti,bana söylemek istediği bir şeyler varmışta söyleyemiyormuş gibiydi.
"Bir şey olmuş söyle."
"Seni burdan çıkartamam,kralın ölümünün baş suçlusu olarak yargılanıyorsun."
" Baş suçlusu? Onu ellerimle boğdum ben."
"Böyle konuşma Jungkook."
Hızlıca kapı tarafındaki askerlere baktı.
Eğer onu öldürdüğüm benim ağzımdan duyulursa kimse yakamı kurtaramazdı, ablam bile.Bak,durum ciddi anladın mı? Seni idam edebilirler, şimdi böyle umursamaz gözüküyor olabilirsin ama Taehyung'u unutuyorsun jeon."
Demirlerden uzaklaşıp yere oturdum durum düşündüğümden ciddiydi çıkılmaz bi hale gelmişti.
"O sana ne dedi?"
O anları hatırlamaya çalıştım,bana anlattıkları,geçirdiğim kriz.
Şok olmuş gibiydi.
Gerçi kim şaşırmazdı ki?"Taehyung iyi mi? Onu neden hissedemiyorum?"
Gözleri yerle benim aramda mekik dokudu yalan söylüyordu, onu en iyi ben tanırdım.
"O yalnızca biraz yorgun." Merak etme çözeceğim,ikinizde iyi olacaksınız.
"Bana sakın yalan söyleme." Yıllardır içimde olan ve asla iletişime geçmediğim kurdum pençelerini çıkarmış ve ablama tehdit dolu hırıltılar çıkarmıştı.
Ablam afallasa bile geri çekilmemiş az önceki sorusunu yenilemişti."Sana ne dedi?"
Histerik şekilde güldüm.
"Ben...onun çocuğu değilmişim,hemde kiminle biliyor musun?Bir omegayla şaka gibi cidden."
Bakışları hızla yüzüme çıkmıştı.
"İki omeganın birlikteliğinden bildiğim bir kişiden başka kimse Dünya'ya gelmedi Jungkook."
"Ben varım.Kayıtlara geçmedi,kral diğer adamı yani babamı öldürdü."
" Bu imkansız, Taehyung bana bir şeyden bahsetti senin gözlerin renk değiştirmiş."
"Omegaların hep mavi olur,bunu biliyorsun."
"Jungkook hayır gözlerinden biri kırmızıydı."
"Ne?"
...
Kralın cenazesinin sesleri burdan bile duyuluyordu.O sonunda ölmüştü hak ettiği cezayı almıştı.
Ablam kraliçe olana kadar Kraliyet Naibinin yönetmesine karar verilmişti.
Yani bir süre daha burdaydım.Ablam neredeyse her gün buraya gelmiş 'Ben senin kardeşin bile değilim.' dememe rağmen ısrarla beni çıkaracağını söylemişti.
Ona sürekli Taehyung'u sormuştum.
Hasta demişti hep,kurdu üzgündü evet ama bir şeyler vardı yalnış bir şeyler.Hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
omega complex
FanfictionAlfa ruhlu omega jungkook ve omega taehyung /omega-omega ilişkisi/ tamamlandı