Kapıyı açtıktan 15 dakika sonra*Misafirim,aslında tam misafir denmez.Yani mantıken gece üçte gelen misafir olmaz.Bu patent başvuruları için bana yardıma gelen arkadaş.Bana sarkıntılık yapma niyeti ile,özelikle göğüslerini ön plana çıkararak üzerime eğilip duruyordu..
"Bay Jeon,sizi çok tebrik ederim.Gerçekten size olan güvenimi yine boşa çıkartmadınız.Sizin sayenizde bu patenti almamız kesindir.Parklar bu sefer bize asla yetişemeyecek."
Derken bile üzerime doğru eğilip söylüyordu.Bu arada aklınızdan asla ahlaksızca senaryolar kurmayın.Kimsenin özelikle özel bölgesine bakacak kadar düşmedim.
"Bayan Woo,mesafemize dikkat edelim lütfen."
"Bay Jeon,ben bir şey yapmıyorum ki?Bence böyle şeyleri abartmayalım."
"Bayan Woo,demeki bana uygun olmayan davranışlarda bulunmuşsunuz ki uyardım.İşimiz bitiğine göre gidebilirsiniz.Ayrıca beni kırmayıp bu saatte geldiğiniz için teşekkürler."
Umursamaz bir tavırla;
"Ah Rica ederim Bay Jeon,hiç önemli değil.İstediğiniz her zaman,her yerde,her saate beni arayabilirsiniz.Hemen gelirim."
________
Sonrasında ne mi oldu?Kadın gitmemek için direndi resmen..Gerçekten şirkete çok etkisi olmasaydı,direk kovacağım türde bir kişiliği vardı.
En azından bugün bir daha bu kadınla mümkün olduğu kadar tek başıma aynı ortamda bulunmamayı,aklımın bir köşesine not ettim.
Patent evraklarını eksiksizce tamamladıktan sonra,koltuğa oturup düşünmeye başladım.Fakat bir bildirim sesinden dolayı yine düşüncelerimi hemen bozmak zorunda kaldım.Gelen bildirim,Kim Holdingin CEO'su Kim taehyung'a aiti.Onla gerçekten kardeşten öteydik,o kadar severdik birbirimizi.Arada arsızca şakalar bile yapardık..Belki gerektiğinden fazla samimiyiz gibi gelebilir,ama bu bizi rahatız etmiyor.
___________Arsızlık makinesi ev tel.
Bu dönemki fuara kimlerin katılacağını duydun mu? :)Hayatsız manyak ev tel.
Nasıl duymayım salak ?
Bütün medya aklımdaki kişiyi konuşuyor.
Hatta bazı şirketlerin gelcek veliahtlarıda
Kısmet için katılacaklarmış.!?
Evlenme programımı burası mkArsızlık makinesi ev tel.
Hiç ümitlenmesinler,
Jimini ben kapıcam bak görürüsün.
Sende git ağla,cidden düşman
ayağına taş gibi
çocuğu kaçıracaksın salak😘Hayatsız manyak ev tel.
Ya olm bir se ge yani
hâlâ konuşuyorsun bir de .
Kardeşinin düşmanına sarkıntılık
mı yapıcan?Arsızlık makinesi ev tel.
evet,başka soru?
Bu arada istersen sanada sarkıntılık
yapabilirim 🥰Hayatsız manyak ev tel.
Cidden iyi değilsin ya,oğlum biz
ikimizde baskın türüz .
Hangimiz hangimizi işleticek
tartışması yaparız .Arsızlık makinesi ev tel.
Delta falan dinlemem,
eğer öyle bir şey olsaydı
baskın taraf ben olurdum.Hayatsız manyak ev tel.😘
Bir daha deltama laf edersen,kontörlü
sağlayamayabilirim ona göre davran.Arsızlık makinesi ev tel.😀
Fakat sen bu benim mükemel
baskınlığımı kaçıracaksın.
Jimin kapacak beni,bak yazıyorum
buraya :")Hayatsız manyak ev tel.
Napim,iyi aferin tae'me
iyi şeroluk yaptın mı demeliyizm lan!?Hayatsız manyak ev tel.
He bu arada,hiç birimizde demiyoruz
bu çocuk neden gece dörtte uyanık?
Benimki iş zaten
biliyorsun,ama sen bugün
izinli günündesin?Arsızlık makinesi ev tel.
Biraz merakıma yenik düşmüş olabilirim belki?Hayatsız manyak ev tel.
Yine ne yaptın gerizekalı?Arsızlık makinesi ev tel.
Yani sadece belki,
Jiminin resmini alabilmek için şirketin makyöründen gizli bir resim almış olabilirim?
Biraz uğraştırdı açıkçası..Arsızlık makinesi ev tel.
Al bak,buda resmi.Bakmazsan çok şey kaçırırsın emin ol.
Hayatsız manyak ev tel.
(Çevrim dışı*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
would you do anything for work?||jikook|| - ara verildi
General Fiction!Dikkat Yaş Farkı İçerir! Yüzyıllardır sırf kendi markalarını büyütmek için nesilden nesile bırakılan bir kaç dosya parçası.. Belki o dosya yığınları çok para aktarabilirdi? Yada hazırdan ün verebilirdi?Fakat sevgi yada hoşgörü verebilir miydi? (İl...