~Imię - Emiliana
~Nazwisko- Valley
~Rasa - Upadły Anioł, dawna księżniczka.
~Wiek- 19 lat { 672 miliony lat}
~Urodziny- 14 maja
~Wzrost - 175 cm
-Waga- 64 kg
Data urodzin - Nieznana
-Płeć -Kobieta
-Partner - Nicolas (Przez zaślepienie zdaje jej się że z nim jest)
-Rodzina - Eleonora Valley (Matka nie żyje) Hiuston Valley (Ojciec Nie żyje)
-Praca -Pracuje na ziemi w kawiarni na wrotkach
-Status - Żywa
-Przyjaciele - Evily
-Ubiór -Jej styl ubioru to po prostu dark lolita
-Umiejętności -
- Potrafi poruszać przedmiotami przez dotykania ich
- Szybko czyta i notuje
- Potrafi wszędzie się zmieścić na upartego-Słabości :
- Nicolas
- Łapanie ją za rękę-Lubi
- Przytulać się
- Czytać
- Tańczyć
- Słodycze
-Kocha Lukrecję-Nie lubi
- Seksualizowania jej
- Sprzeciwiania się
- Kłamania
- Ogladania filmów
-
--Narodowść - Japonia
-Miejsce zamieszkania -Bezdomna ze względu bycia nie chcianą
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.~Charakter - Miła dla osób, które na to zasłużyły, stara się być pomocna, jednak zamiast ponosić sukcesy, jest zdana jedynie na porażkę, wszystko robi na siłe, przez co nic jej się nie udaje. Zazdrosna o to co jest jej, nie chce tego stracić dlatego chroni to za wszelka cenę.
~Umiejętności - Jest dobra w pisaniu książek oraz tworzeniu wystroju wnętrz, za dziecka była bardzo kreatywna.
~Relacje - Ma bardzo trudne relacje z rodzicami, którzy jej nie chcieli, stara się przyjaźnić z ludźmi, jednak jej krew na to nie pozwala.
~Hobby -
- Kocha czytać jak i pisać
-Uwielbia taniec
-Czarną kawę przy świecach
- Kompiel w barszczu
-Wypić od czasu do czasu∆ Orientacja - Hetero
~~~~~~~~~~
~Historia - Za młodu miała królewską krew w niebie, sam Bóg się jej kłaniał, była wręcz jego ulubienicą. Bóg jak i jego syn Jezus, potrzebowali kogoś kto będzie pomagał im w władaniu niebem, dlatego chcieli by Emiliana, została ich księżniczką, gdy dorośnie. Cóż, sprawy nie poszły godnie z planem, Emilliana gdy dorastała zaprzyjaźniła się z samym szatanem i zakochała w mordercy, przez co złamało to serce Bogów, mały aniołek, został wydalony z niebios, do piekła, jednak tam także jej nie chcieli, sam Szatan przyznał, że nigdy nie dażył jej sympatią. Rodzice byli wstyd za córkę, która wyżądziła krzywdę władcy, dlatego wyrzekli się jej. Od dziś Emiliana błądzi po świecie ludzi szukając swojego miejsca jako upadły anioł i upadły demon.
~Wygląd -
Kiedyś :
Teraz :
CZYTASZ
Zbiór Orginal Characters {OC}
Fantasy*Zbiór moich wszystkich OC* Z różnych uniwersum, ras, stylów życia i nie tylko ~ ∆ Jeśli ktoś szuka inspiracji dla swoich oc to jest idealna książka dla ciebie! ∆ ^^ Można się wzorować postaciami, jednak proszę nie zgapiać! Bardzo się starałem żeby...