Sunoo heyecanla arabadan indi sonunda yarışma alanına gelmişti ama açıkcası buradan biraz tırsıyordu çünkü gelmeden önce burayla ilgili birçok araştırma yapmıştı ve buranın hayaletli olduğuyla ilgili birsürü şey okumuştu . Aslında hayaletlere inanmazdı ama okuduğu bilgilerin neredeyse hepsi buranın hayaletli olduğundan bahsediyordu bu yüzden biraz tırsıyordu daha fazla dışarıda beklememek için çok az tırsarak içeri girdi.
"Burası güzel bir yer hem çok fazla insan var eğer hayaletli olsaydı bu kadar insan olmazdı boşuna çocuk gibi korkmuşum" dedi kendi kendine ve danışmanın yanına gidip hem oda anahtarını almış hemde yarışmak için gerekli formu doldurmuş ve odasına doğru gitmişti .
Odasının kapısına geldiğinde içerden sesler duydu ve duraksadı kim vardı odasında hırsız mı? hayır hayır hırsız olamazdı burası insan doluydu bir hırsız o kadar kolay içeri giremezdi ki içeri girse bile daha eşyalarını yerleştirmemişti kim boş bir odayı soyar ki ? Bakmaktan başka çaresi yoktu yavaşça kapıyı açtı ve içeri baktı bu bir hırsız değildi yatağının üstünde oturmuş ve kulaklıkla şarkı mırıldanan sarı saçlı bir oğlandan başka kimse değildi.
Suno ona seslendi ama çocuk cevap vermedi o yüzden suno da çocuğu dürttü sarı saçlı çocuk irkilerek suno ya baktı Suno'nun orada olduğunu yeni fark etmişti
"Sen gelecek olan oda arkadaşım olmalısın ben niki "
"Memnun oldum bende suno bir oda arkadaşımın olduğunu bilmiyordum danışman öyle birşey söylemedi "
"Unutmuş olabilir , bu arada bu yatağı ben kaptım sorun olmaz umarım "
" Hayır sorun olmaz o zaman şuradaki de benim? "
"Evet"
"Yabancımısın? "
"Evet nerden anladın "
"İsmini hiç koreli birinde görmedim ondan anladım nerelisin
Peki?""Ben japonyalıyım "
"Peki dans antrenmanı yokmu ? Neden buradasın ? "
"Hayır birçok kişi daha gelmediği için bugün yok"
"Oh anladım "
Niki ile 2 saat boyunca sohbet ettik ama ben gelirken yemek yemediğim ve şu an da aç olduğum için birden karnım guruldadı tanrım bu utanç vericiydi .
"İstersen yemek yemeğe gidelim suno"
" ahh tanrım bu çok utanç verici ama teklifini rededemeyeceğim çünkü biraz açım "
Niki bu söylediğime gülümsemiş ve "sadece birazmı?" Demişti açıkcası çok açtım ama söylemeye utanıyordum .
"Tamam hadi gidelim "
Niki ile markete gidip erişte yapmaya karar vermiştik eriştelerimizi alıp yaptıktan sonra markette bir masaya oturduk ben yemeğimi yerken nikinin hiç yemediğini fark ettim.
"Neden yemiyorsun erişte sevmiyormusun?" demiştim
" Hayır seviyorum sadece iştahım yok midem bulanıyor"demişti
"Üzgünüm midenin bulandığını bilseydim seni odadan çıkarmazdım "
"Hayır senin suçun yok yemek yemeği ben teklif ettim "
"O zaman ben bunu hemen bitireceğim ve seni odaya götüreceğim"
Demiştim niki ise bu halime gülmüştü ve bende ışık hızında eriştemi bitirip niki ile odaya geri döndük günün geri kalanını odada geçirmiştik şarkı söyleyip ,oyun oynayıp,dans etmiştik .
İkimizde akşam yemeği yememiştik çünkü idol olmak için formda kalmamız gerekiyordu. Bu yüzden ikimizde uyumaya karar verdik .
__________________________________________________________
MERHABA İLK FİCİMİ BİRAZ DEĞİŞTİRMEK İSTEDİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost Niki
Fanfictionsunoo sadece idol olmak için bir yarışmaya katılmıştı başına geleceklerden habersiz bir şekilde.