♡♡

11 1 1
                                    

Sunoo Uyuyamıyordu gözleri kapalıydı ama uyuyamıyordu çünkü izleniyormuş gibi hissediyordu.n

Bir anda yüzünde bir nefes hissetti korkuyordu hemde çok birden üstüne sanki biri uzanmış gibi bir ağırlığın çöktüğünü hissetti.

Gözlerini açmak istedi ama korkuyordu sonunda gözlerini açmaya çalıştığında açamadığını fark etti , neden gözlerini açamıyordu paniğe kapılmıştı bu sefer de üstünde bir şey yada biri varmı diye kontrol etmek için elini kaldırmaya çalıştı ama sadece çalıştı çünkü nekadar uğraşırsa uğraşsın kolunu da  hareket ettiremiyordu .

O an suno hiçbir uvzunu hareket ettiremediğini fark etti.

Deli gibi korkuyor , deli gibi terliyorudu ve sesler duymaya başlıyordu sesler çok bulanık geliyordu sanırım korkudan bilincini kaybediyordu gözleri yavaş yavaş kapanırken anladığı tek cümle "iyi uykular yeni oyuncağım " olmuştu .

Sabah

Suno gözlerini açtığında bir kaç dakika tavana baktı sonra telefonunu eline alıp saati kontrol etti yataktan yavaşça kalktı ve lavaboya doğru ilerledi  işini halledip elini yıkadıktan sonra dişlerini fırçalamak için diş fırçasını ağzına koydu ve fırçalaya başladı .

Tam o anda aklına dün gece yaşananlar geldi tam çığlık atacağı sırada diş macunu boğazına kaçtı öksürmeye başladı öksürmesi durduğu zaman dişlerini fırçlamayı bitirip hemen olanları arkadaşı jisunga anlatmak istiyordu o ne olduğunu ona anlatabilirdi belki.

Arkasından bir ses duyduğunda gözlerini kapatarak ve korkarak arkasını döndü ve gözlerini açtığında karşısındaki niki'ye anın şokuyla bir tekme attı.

___________________________________

Biraz kısa oldu üzgünüm iyi okumalar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ghost NikiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin