Najlepší kamaráti

92 6 0
                                    

23.8.-24.8.2022 13:00PM-3:00AM
Ako sme vošli do izby tak zatvoril dvere.
T/m- Prosíš si niečo?
S- Iba som ti chcel poďakovať za to že si tam došla za mnou.
T/m- To je nič. Nenechám ťa tam samého keď vidím že nejsi vpohode.
S- Aj tak ďakujem.
T/m- Tak... Furt ťa to bolí či?
S- Ani nie.
T/m- ukáž že či to je niečo hrozné.

Vyhrnul si trochu tričko.

T/m- Ježíš. Šak pozri sa jakú tam máš modrinu a máš to aj oškrené.
S- Už som zvyknutý to je vpohode..
T/m- Neni, ja to na tebe vidím neni to vpohode, poď somnou do kúpeľne.
S- Dobre idem.

Išli sme do kúpeľne a zobrala som ľad, dezinfekciu a nejake obväzy.

T/m- No vyhrň si to tričko.
S- Klud.

Pritlačila som mu tam ľad. Nič nepovedal iba tam stál ako socha.

T/m- Podrž si ten ľad tam.
S- Dobre
T/m- Teraz ho daj nabok.

Nastriekala som mu tam dezinfekciu.

S- Au šak to štípe.
T/m- To vydržíš.

Potom som mu tam dala obväz.

T/m- Hotovoo!
S- Ďakujem zase.
T/m- Nemáš za čo.

Zatiaľ som mohla vidieť ako sa na mňa usmieval a červenal sa. Išli sme preč z kúpeľne a išli sme do izby. Sadli sme si na posteľ.

T/m- Bolí ťa to furt?
S- Už nie až tak.
T/m- Tak to je dobre potom.

Zrazu sme počuli že sa blíži búrka. A ja som sa búrky veľmi bála lebo mám k nej zlú udalosť. Trafil blesk a zablískalo sa. Ja som sa mikla. Ako videl že som sa mikla tak ma chytil sa ruku.

T/m- Ďakujem.
S- Nemáš za čo.
T/m- Nechceš tu na noc ostať keď je búrka?
S- Kludne.

A tak sme sa rozprávali. A zrazu začala večera v hotelovej jedálni.

S- Ideme na večeru?
T/m- Ja nejdem.
S- Prečo?
T/m- Noo.. Nechcem jesť a nejsom hladná.
S- Aj tak pôjdeš musíš niečo zjesť.
T/m- Povedala som že nejsom hladná!

Povedala som hlasno a zatiaľ som mala slzy v očiach. No on ma objal a hneď si uvedomil o čo ide. Nakoniec som sním išla. Sadli sme si spolu aj s Kňažkom a Šimonom/Nemcom. Oni si išli zobrať jedlo. Slafkovský mi doniesol jogurt, ale zakril všetko aby som nevidela koľko to má kalórií. Tak som sa usmiala a začali sme jesť. Išli sme naspäť na izbu keď sme dojedli. Oni sa tam ešte rozprávali že Slafko bude spať dnes u mňa. Tak sme išli obidvaja do mojej izby. Tam si on dal na zem vedľa postele paplón a vankúše. No hneď jak sme sa uložili že pôjdeme spať tak sa zablískalo.

T/m- Nejdeš.. Radšej sem ku mne?
S- Ako chceš ty.
T/m- Tak poď.

Tak si zobral paplón aj vankúš na posteľ a ľahol si vedľa mňa. Samozrejme že cez noc som spala ale aj tak som sa bála.

24.8.2022. 8:00- 9:00AM
Zobudila som sa a cítila som príjemný dotik. Bola to jeho ruka. Mala som ju cez moje brucho. A zistila som že on už je tiež hore.

S- Dobré ránko!
T/m- Dobré ráno!

Tak sme sa zobudili postavili a on sedel na posteli a ja som zatiaľ bola v kúpeľni. Umyla som si tvár a išla do izby naspäť. On išiel do kúpeľne aby som sa mohla prezliecť. Prezliekli sme sa obidvaja a išli na raňajky. Tam mi zase zakril všetko kde bolo napísané koľko má čo kalórií. Zase sme sa stretli s chalanmi. Ale dneska bol ten deň kedy večer odlietame domov. A ja som si uvedomila že toto už asi tak nikdy nezažijem. Tak som povedala:

T/m- Tento deň si musíme poriadne užiť!
N- To teda!
T/m- Tak kam pôjdeme?
S- Môžeme si naplánovať.

Plán:
Pôjdu na izbu prezlečú sa pôjdu von
Do reštaurácie
Von sa poprechádzať
Porozprávať sa
Ist do obchodu
A vecer do baru.

T/m- Máme naplánované!

24.8.2022 9:00-3:00AM
Išli sme do izieb sa prezliecť. Dala som si kraťase a tričko. Stretli sme sa pred hotelom a vymenili sme si telefónne čísla.

T/m- Vy ste všetci taký pekný!

Všetci sa začali smiať.

N- Aj ty si!
T/m- Ďakujem!
K- Ideme teda do tej reštaurácie?
S- Áno poďme!

Išli sme do luxusnej reštaurácie kde majú ževraj fakt dobré jedlo. Objednali sme si skoro všetci špagety ale Kňažko si dal nejaké cestoviny s omáčkou. A tak sme sa najedli. Však tak ako jedia kamaráti keď niekam spolu idú. Keď sme dojedli tak sme potom zaplatili a išli von sa poprechádzať

T/m- Kam sa pôjdeme poprechádzať?
S- Môžeme ísť niekam do lesa.
N- Práve som zistil že je niekde koncert kde su nejaké celebrity tak po tej prechádzke môžeme ísť.
T/m- Mega!
K- Tak poďme!

Išli sme do lesa a rozpravali sme sa o všeličom. Potom sa začalo stmievať tak sme išli preč. Keďže som bola smedná tak sme išli do obchodu pre pitie. Potom sme si vyhľadali lokáciu kde je ten koncert a zistili že tam vystupujú aj Anglický a Český rapperi. Tak sme išli na koncert kúpili si vstupenky keďže ešte neboli vypredané lebo to bol taký koncert čo by nemal o ňom skoro nikdo vedieť aj keď tam bolo docela veľa ľudí. Tak sme išli do predu keďže tý ľudia tam neboli hneď vedľa seba napchatý. Ale bolo to docela zložité keď tam boli Slováci a chceli fotku so Slafkovským/Nemcom/Kňažkom. Takže to chvíľu trvalo. Keď sme sa tam konečne dotrepali tak práve to začalo. Spievali sme atď... Bola sranda. Skončil sa ten koncert o takej 2:00AM. Potom sme išli do hotela. Zistili sme že máme také isté lietadlo tak sme išli všetci spolu na letisko aj s mojím tatom.

24.8.2022 3:00-8:00AM
Dorazili sme na letisko a všetci utekáme do lietadla. Nastúpili sme. Bola otázka ako si posadáme, keďže toto lietadlo nemalo prvú triedu. Tak sme išli do stredu trošku v pred a môj tato si sadol sám, ja so Slafkom a Nemec a Kňažko spolu. Sedeli sme všetci za sebou. Po asi tak 5 hodinách som zaspala na Slafkovom ramene.

24.8.2022 13:00PM
Práve som sa zobudila. A práve sme aj pristáli. Vystúpili sme a vymenili čísla. Povedali sme si že kde bývame aby sme sa stretli a išli sme každý svojou cestou..

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: May 25, 2022 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Najlepší život Onde histórias criam vida. Descubra agora