Fabuła

110 10 15
                                    

Fabuła🦦 (1/2; ludzie wzbudzający kontrowersje, tacy jak ci którym nie starczało pieniędzy na posiłek dla rodziny czy może bezpieczny kąt do zamieszkania. Ćpuni pozastawiający wszystko co znają, by choć raz jeszcze, zasmakować uczucia jakie dają im używki. To właśnie ludzie „wzbudzający kontrowersje" byli osiedlani na osiedlu Dudziarska.
(...)

lokatorzy osiedla przy ulicy Dudziarskiej w Warszawie wyprowadzili się, co jednak nie czyni budynków kompletnie niezamieszkałymi. Wiele opuszczonych mieszkań zamieszkują „na dziko" ludzie, którym grozi bezdomność. Co dalej stanie się z fatalnym gettem Pragi Południe?

Lokale Kwaterunkowe i policjanci

Zespół trzech trójkondygnacyjnych bloków (Dudziarska 40, 40a, 40b) mieszkalnych na Koziej Górce powstał w latach 1994-96. Mieszkań było w sumie 216, oniskim standardzie, małej powierzchni. W założeniu mieszkania w trzech wybudowanych przez miasto blokach miały być zasiedlane przez lokatorów kwaterunkowych oraz ludzi eksmitowanych z Pragi Południe i Śródmieścia. Aby zapewnić bezpieczeństwo miastow padło na pomysł, by na Dudziarską wprowadzili się policjanci wraz z rodzinami, co miało zapewnić spokój na osiedlu. Jednak większość z czasem się wyprowadziła. Dlaczego? Osiedle niczym nie przypominało prawdziwego osiedla...

(Część Artykułu skopiowana z Architekturaibiznes.pl)

Notka od autorki🦦;
W naszym RP mamy 2016 rok, już mówię dlaczego, bo osiedle Dudziarska oficjalnie zamknięte zostało pod koniec 2019. Zamknięte czyli okna i drzwi zostały zabudowane cegłami, a przed tym ludzie wywaleni z budynków. I teraz chciałam żeby RP było dość estetyczne to jednak w tym momencie muszę sobie odpuścić.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To kochani jest nasze osiedle<3

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To kochani jest nasze osiedle<3

Fabuła🦦 (2/2); Osiedle Dudziarska często było odwiedzane przez bogatszych, bądź po prostu znudzonych ludzi. Odprowadzał ich mężczyzna z plakietką i fryzurą Ala Elvis Presley, nażelowaną do tego stopnia, że połysk włosów widać było z paru metrów. Mieszkańcy osiedla nie byli już traktowani jak ludzie, odkąd zamieszkali w tym nieszczęsnym miejscu, stracili szacunek należyty człowiekowi. Niektórzy mężczyźni chodzili dumnie jak lwy, byle pilnować swojej panny i jej cnoty. Były też Hieny; Rozglądający się za ofiarą do schrupania, której tak uparcie chronił lew. Kobiety na ogół były małymi zdobyczami, jak króliki bądź myszy, mające na celu jedynie przedłużyć istnienie swego gatunku. Dzieci były niczym małe źrebaki, biegały po dworze i zaczepiały starszych, a gdy robiło się gorąco uciekały do mamy. Nastolatkowie będąc pomiędzy, zamykali się w mieszkaniach i wspólnie ćpali, licząc na zrozumienie. Na osiedlu Dudziarska, można by powiedzieć iż mieliśmy całe Zoo.

Znowu autorka🦦;
Więc już chyba mniej więcej wam wszystko wytłumaczyłam, Dodam jeszcze iż na osiedlu nie mamy gazu jedyne co to prąd ale w ciul mało. No dobra, ten gaz mamy ale tez mało, a mamy bo ludzie z poza jak na przykład mafie i wgl przywoziły.  I jeszcze chciałam wam powiedzieć że to wszystko nie jest wymyślone, oraz byłam kiedyś na tym osiedlu (już po zamknięciu), bo mój były Nauczyciel Historii nas zabrał, polecam zwiedzić.

A tutaj kropki bądź cokolwiek dla zainteresowanych———>

Welcome In a Playground || RPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz