"Bizim burada ne işiminiz var amına koyayım?"
Gerçekten de Jennie 'nin dediği gibi, bunların burda ne işi var amına koyayım?
3 SAAT ÖNCE
Jennie, Jisoo ve Momo evde en az yarım saat zırladıktan sonra yemek yemeye karar vermişlerdi. Momo internette gördüğü bir türk yemeği olan lahmacunu bütün dünyaya hizmet veren bir siteden söylemişti.
"Evet beyefendi, iki acılı bir acısız lahmacun"
Momo telefondaki adamla konuşmaya çalışırken Jisoo, Momo'nun omzunu dürtüp, "bana kıymasız lahmacun getirsin". Demişti. Bu sözün üstüne Momo, "Kıymasız lahmacun mu olur geri zekâlı ma- yok beyefendi size demedim."
Momo siparişleri verdikten sonra Jisoo'yula arasında minik bir kavga çıkmıştı fakat çokta önemli değildi. Jennie'yi sorcak olursanız da hâlâ ağlıyordu fakat daha az ve kesik kesik bir ağlamaydı. Yemekler geldiğinde Jisoo masayı kurmuş ve Momo'yla yemeğe başlamışlardı. Momo ve Jisoo gâyet iştahlı bir şekilde yiyordu fakat Jennie yattığı koltukta cenin pozisyonunda, lahmacunun kıymalarını koltuğa dökerek minik ısırıklar alıyordu.
Jisoo ve Momo Jennie'nin bu halini gördükçe yedikleri yemek boğazlarında tıkılı kalıyordu. En sonunda Jisoo'nun aklına mükemmel harika ultra eğlenceli(!) Bir fikir gelmişti.
Bu fikiri Momo'ya anlattı. Bunun üzerine Momo Jennie'ye bir ricada bulundu. "Jennie sana bir süprizimiz var, ama gözlerini kapatmalıyız."
Jennie bu fikri kabul etti ve bandanayla gözünü kapattı.
Bu iki arkadaş jennie'yi önce arabaya bindirdi sonrasında arabadan geri indirdi. Ve Jennie'nin gözlerini açtılar.
Lunapark. Evet burası bir lunapark.
Jisoo iki kolunuda iyice açıp Jennie'nin önüne geçerek "süpriiiz!" Dedi.
Jennie, çok garip hissetti o an. Duygulandı. Ve birazda mutluluk ama saçmada buldu.
"Bizim burda ne işimiz var amına koyayım?"
Jennie'nin bu sözü üzerine Momo bağırarak "Neyini beğenmedin yarram. Biz seni düşünüp lunaparka getiriyoruz senin bize uyguladığın tarifeye bak"
Jennie, "tamam, bir şey demedim."
***
"Ya Jisoo ananı sikicem artık, bu yediğin kaçıncı pamuk şeker?"
Lunaparka geldiklerinden beri sadece çarpışan arabaya binmişlerdi. Ve tabii bir de Jisoo sürekli pamuk şeker yiyordu. Ve bu pamuk şekerlerin parasıda Momo'dan çıktığı için Momo en sonunda isyan etmişti.
Jisoo pamuk şekerle dolu ağzıyla konuşmaya çalıştı, "yao sodoce yodi tone yodem abortma"
Zaten heyheyleri üstünde olan Jennie, ağzı pamuk şekerle dolu olduğu için konuşayamayan Jisoo'ya patladı.
"Ulan mal ağzındaki pamuk şekerden konuşamıyorsun, hâlâ Momo'ya laf yetistirme peşinde- LAN LİSA!"
Jennie'nin konuşmanın sonlarına doğru bağırışıyla Jisoo ve Momo kafasını Jennie'nin baktığı yere çevirdi.
Ve, evet.
Lisa hız treni için sıra bekliyordu.
Jennie'nin Lisa'yı görmesiyle hız treni sırasına koşması bir olmuştu. Jennie'nin peşinden Jisoo ve Momo'da gelmisti tabii ki.
Üç kızda Lisa uğruna beş metre olan hız treni sırasına girmişti. Ve Jisoo'nun mükemmel kaynak yapma becerileriyle Lisa'nın olduğu yere kadar gelmişlerdi. Lisa ve Jennie yan yanaydı. Lisa Jennie'yi görmüştü ama görmemezlikten gelmek işine geliyordu. Bunu fark eden Jennie üzülsede belli etmemeye çalıştı.
Sonunda sıra Lisa ve Jennie'ye gelmişti.
İkiside hız treninde aynı koltuklara oturmuştu. Kemerlerini bağlamışlardı.
Ve hız treni çalıştı.
Lisa bir anda bağırmaya başladı.
"JENNİE SENİ ÇOK SEVIYORUM. AMA BUNU BELLİ EDEMIYORUM. NASIL BELLI EDİLECEĞİ HAKKINDA DA BİR FİKRİM YOK. AMA YEMİNLER OLSUN Kİ SENİ ÇOK SEVİYORU- AAAAĞĞĞ!"
Aniden hızlanan hız treni yüzünden Lisa'nın cümlesi yarım kalmıştı.
Ve tabii hız treninden başka hızlanan bir şeyde Jennie'nin kalbi olmuştu.
Üç gündür şu bölümü yazmaya uğraşıyorum amk
Neyse öptüm bb🤟🦍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazı gelirse benimsin tura gelirse tekrar atarız gülüm🥀/JenLisa
UmorJennie, Lisa'ya aşık bir kekoydu.. *aşırı aşırı aşırı keko bir jennie bulunmakta*