#01 𝐀 𝐍𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐎𝐮𝐭

8 1 0
                                    

"Bună dimineața domnule Tood. Ăă, programul dumneavoastră este dat peste cap astăzi." Spune secretara lui Tood urmărindu-l pe acesta in birou.
"De ce? A intervenit ceva?" Se așează pe scaun lăsând capul pe spate relaxanduse.

Vegas intra in birou izbind usa nervos. "In sfârșit ai ajuns si tu? Ia zi, ce facem cu tâmpenia asta?" Isi pune mainile pe masa avand o privire întunecată.
"Ce tampenie? Ce aveti toti azi?" Se aseaza mai bine pe scaun nedumerit de ce aude.
"Tampitul ala de Nue a vorbit cu actionarul cu care trebuia sa te întâlnești azi, domnul Kim. Pe langa asta a pus pe cineva sa ne fure documentele" Isi lasa capul in jos stresat. "Aparent domnul Kim nu mai vrea sa colaboreze cu noi fiindcă propunerea lui Nue e mai buna"

Tood se ridica de pe scaun si se îndreaptă înspre geamul imens cu vedere spre oraș. Mainile lui se incordeaza strângând pumnii frustrat. Privirea lui cade in jos si in sfarsit reuseste sa zica ceva "Nu mai avem parteneriat cu domnul Kim? Din cauza lui Nue? Afurisitul ala... il omor. Tata stie despre asta?"
Vegas ii gesticuleaza secretarei sa paraseasca incaperea apoi se apropie de Tood. "Nici nu vrea sa auda, a zis sa te descurci singur. Oricum domnul Kim a rupt legatura cu noi si se pare ca atentia lui e indreptata spre compania lui Nue. Nu putem face nimic"

"Vegas, il omor pe Nue, jur. Nu ii mai merge bine afacerea si imi fura actionarii?" Frustrat da cu piciorul in cea mai apropiată vaza de flori.
"Calmează-te Tood, nu avem ce face. Am discutat cu cei din firma si singurul lucru posibil este sa vorbești personal cu Nue sa inceteze jocurile astea copilărești. Pana atunci hai sa iesim sa bem ceva in seara asta. Stiu eu un bar"
Privirea lui Tood cade in podea muscandu-si buza de jos, in semn de frustrare. "Bine, fie. Trebuie sa imi iau gandul de la asta, daca nu, s-ar putea sa il strang de gat la propriu pe Nue"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

𝟷𝟶:𝟹𝟶ᴘᴍ 𝘈𝘭 𝘉𝘳𝘪𝘯𝘥𝘪𝘴𝘪 𝘍𝘦𝘳𝘳𝘢𝘳𝘢

Masina opreste in fața popularului bar. Luminile si decoratiunile clasice ies in iveala făcând cladirile ce il inconjoara sa fie banale. Geamurile imense ce arata o mica parte din interiorul barului sunt usor fumurii făcând ca reflexiile oamenilor ce trec pe strada sa fie observate.

"Deci asta e barul pe care tot il laudai?" Spune Tood in timp ce isi aseaza ingheiatura cămășii uitându-se inspre bar.
"Yep, e al unui bun prieten. Vin des pe aici." Vegas pășește in dreapta lui Tood. "Mergem?"

Cei doi intra înăuntru, Tood fiind usor surprins la cat de bine e aranjat interiorul. Canapelele de un albastru inchis se potrivesc cu peretii albi si candelabrele aurii. E mai mare decat isi imagina. Nu e un bar obisnuit, seamana mai mult cu un restaurant. Tot felul de decoartiuni fancy neobișnuite, chiar si un acvariu imens in interiorul unui perete.

Cei doi se îndreaptă spre bar, Tood admirând arhitectura barului fiind neatent. In schimb Vegas il observa pe Nue impreuna cu Tawan la bar. Ar fi fost o miscare riscanta daca l-ar fi lăsat pe Tood sa se intalneasca cu Nue.

In timp ce Vegas il indruma pe Tood la o masa mai îndepărtată il zareste pe White. Ramane putin surprins si uraste situatia in care e pus. Ar fi vrut sa vorbeasca cu adorabilul de White.
In situatia asta Tood e singurul orb, pentru ca Nue deja il vazuse cum intrasera in bar dar decide sa il ignore considerand ca timpul sau e mai prețios.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

𝟷𝟷:𝟹𝟻ᴘᴍ

"M-am îmbătat mai repede decat de obicei." Spune Tood lăsându-și capul in jos frecandu-se la ochi.
Barul incepe sa se goleasca. Tood observa asta si incepe sa se uite in jurul sau. Peretele plin de bauturi scumpe si rafinate, dominat de vinuri, ii atrage atentia. Ochii i se maresc si privirea i se întunecă văzându-l pe Nue. Langa el si un barbat pe care il mai văzuse in reviste si reclame dar al carui nume nu ii e cunoscut.

Tood se ridica de la masa si se intreapta spre bar ignorand faptul ca totul se invarte in jurul sau. Vegas il urmareste nemaipasandui de ce o sa se întâmple dar in acelasi timp nerăbdător ca o sa il vada pe White.

Nue isi savurează paharul de whisky cand Tood se aseaza pe scaunul de langa el, vizibil beat.
"De cand imi furi tu clientii?"
Nue isi da ochii peste cap iritat de vorbele lui Tood. Ia din nou o gura din paharul cu wisky la care zice "Du-te acasa Tood, esti beat. Ai de lucru maine."
"Nu imi zici tu mie ce sa fac tâmpitule. Chiar asa ai ajuns? Sa furi din firma mea apoi sa imi furi si clientul?"
Nue lasa paharul jos, clar nervos. Isi intreapta privirea spre Tood. Ochii ii sunt întunecați si maxilarul i se încordează.

Il prinde pe Tood de gulerul cămășii tragandul mai aproape de el. Fețele amandurora fiind la cativa centimetri distanta. Se privesc adanc in ochi, frustrați. "Sa nu uitam ce mi-ai facut tu mie acum cativa ani. Ia-o ca pe o revansa, Tood" Mirosul de alcool lovindui fața lui Tood făcându-l sa isi lase capul pe spate. Camasa descheiata si gatul bine definit ii atrag atentia lui Nue.

"Ma omori cu jocurile tale, Nue" spuse Tood in soapta.
" Si tu ma omori cu parfumul asta" Tood se apropie de gatul lui Nue, respiratia lui atingandui pielea si fiind cat pe ce sa ii sarute gatul. Realizeaza ce face si il impinge pe Tood, întorcându-se la bautura lui.

Intre timp White si Vegas se admirau din priviri avand o conversatie liniștită.
"Si, de cum esti la bar in seara asta?" Intreaba Vegas.
"Stii prea bine ca imi place sa fiu barman, plus ca aveam niste chestii pe cap si am vrut sa imi iau gandul de la asta" White isi da ochii peste cap lăsându-și privirea spre scena încinsa dintre Tood si Nue.
Vegas ii urmareste privirea uitându-se si el la cei doi. Pumnii lui se înclestase iar maxilarul i se flexeaza. Se uita cu gelozie la White fara sa zica nimic.
Tensiunea este oprita de Nue.
"White, avem de discutat niste lucruri"

Vegas tresare si se incordeaza mai tare. Respiratia ii este mai rapida si privirea ii cade in jos.
"Aa da, aproape uitasem. Hai sa mergem in biroul meu, e mai liniste acolo" spuse White.

Se lasa o liniste imensa la masa principala a barului fiind doar Vegas, Tawan si Tood.
Frustrat, Tawan ofteaza lăsându-și capul sa cada in palme. "Ugh iar ma lasa singur Nue."
Vegas isi da seama ca e o oportunitate perfecta sa afle ce se petrece intre White si Nue. Se intoarce cu fața spre el si il intreaba "Auzi, de ce au plecat White cu Nue? Ce au de discutat?"

Tawan soarbe din bautura usor amăruie, pe față aparandu-i un rânjet "Afaceri"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

W͜͡a͜͡i͜͡t͜͡ ͜͡f͜͡o͜͡r͜͡ ͜͡m͜͡o͜͡r͜͡e͜͡^͜͡^͜͡

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 27, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ʙᴇsᴛ ᴍᴀᴛᴇsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum