Giriş

28 7 1
                                    

Zeynep Işıl Masal Deniz bu dört arkadaş öğle tenefüsü için kantine gidip yemek aldılar. ve sonra Işıl Zeynep Masal ve Denize kızlar ben bugün gelirken evin arasında terk edilmiş bodrum gibi bir yer gördüm kapısı kapalı olmasına ragmen içerden tıkırtılar geldigini duydum ve sesizce oraya gittim o sesi dinledim ses böyle sanki 51 52 yaşında bir adamın sesiydi şöyle dedigini duydum (Why did you leave me here you stupid little girl) ve bunları duyunca hemen oradan uzaklaştım kızlar ışılın ağızından bu kelimeleri duyunca ışıla bizi hemen oraya götür dediler.Işıl bunun tehlikeli oldugunu söyledi ama kızlar onu dinlemedi onu dörtlü kız grubundan atacagını söylediler o da arkadaşlarını kaybetmek istemedigi için onları oraya götürdü ilk gittiklerinde orada bir şey yoktu ikinci kez gittiklerinde orada kırmızı bir araba vardı tabi sorun yok ta ki arabanın altından koyu kırmızı kana benzeyen bir sıvı oldugunu görene kadar. o sıvı içerden gelen tıkırtılar bunların hepsi çoktan bir tranva olmuştu kızlar bunlardan çok etkilenmiştiler ve hemen okula döndüler zeynepin elleri çok titredi masalın başı çok ağırdı deniz midesi yüzünden çok ağladı ışılın bacakları çok ağırdı ve herşey orada bitti yada bittigi sanıldı.

EVERYTHİNG İS A STARTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin