6.BÖLÜM

1.5K 72 11
                                    

Ertesi sabah evin kapısının yumruklanmasıyla uyandın. Sinirli sinirli yataktan kalktın, üstünde sadece iç çamaşırlarını olduğu için bir bornoz giydin ve saçlarını karıştırdın. Kapıya ilerlerken bir sigara yaktın ve açtın.

Yuki:Ne vuruyon lan kapiya sabahın sekizinde.

Kadın:Sen kimsin be! Toji nerede?

Kadını süzdün ve sırıttın.

Yuki:Toji ile aramızda olan sözleşmeli bir bağ var.

Anlamayanlar için aslında Yuki burada koruma olmaktan bahsesiyor ama kadın sinirlensin diye yanlış anlamasını sağlıyor.

Kadın:Ha?!

Kadın bornozunun yakasından tuttu ve çekti. Duruşunu bozmadın, onun yerine sırıttın.

Yuki:Eğer kim olduğunuzu ve Toji ile bağlarınızı söylemezseniz sizi kovmak zorunda kalacağım.

Kadın sinirle burnundan solurken sen oldukça keyifliydin.

Yuki:Şaka yapıyorum canım. Sen Diana'sın. Toji'nin takıntılı eski sevgilisi. Toji anlatmıştı ve seni görürsem kovmamı söyledi.

Kadın:N-Ne? Cidden böyle mi söyledi.

Yuki:Hayır, uydurdum.

Kadın sinirle yüzüne vurmayı denedi ama bileğinden yakaldın.

Toji:Hahh ne gürültü bu? Yuki gelen kim?

Yuki:Diana gelmiş~

Toji:Off.

Toji yanına geldi ve seni belinden kavrayıp öptü. Gülmemek için kendini zor tuttun ve sende öpücüğe karşılık verdin.

Toji:Diana? Yeteri kadar açık mı? Kendisi eşim.

Kadın:A-Ama bana demistin ki asla evlenmek istemiyorum. Hatta bu yüzden evlenmedik.

Toji sırıttı.

Toji:Belki ona o kadar aşığım ki evlenmeye karar verdim.

Kadın ağlamaya başladı ve Toji'ye tokat atmak için elini kaldırdı.

Kadın:Seni şerefsiz!

Kadın tam vuracakken elini yakaladın ve diğer eliyle beraber sırtında birleştirdin.

Kadın:Bırak beni!

Yuki:Toji?

Toji:Dışarı at ve kapıyı kapat.

Kadını dışarı attın ve kapıyı kapattın.

TOJİ X OKUYUCU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin