-"Ah, bacaklarım!"
Kazutora kendisini okulun bahçesine atar atmaz soluklanmaya başlamıştıSoluklanan kazutora'ya eliyle vurdu Keisuke
-"Zaten, ders matematik neden koşuyorsum gerizekalı zaten derse gitmiyorsun !?"Kazutora soluklanırken, çarpık bir sırıtış yüzünü esir almıştı adeta
-"Oğlum kadın beni derse almak istemiyor ben ne yapabilirim, zaten dersten geçirecek, boşu boşuna neden gireyim ki ?"
Matematik öğretmenleri olan kadın Kazutora'ya dayanamıyordu. Kazutora'ya Keisuke'de dayanamıyordu zaten bu yüzden kadına hak veriyordu .
Bahçedeki banklardan birine oturup ikiside tenefüs zilinin çalmasını beklemeye başladılar.
Keisuke telefonu ile ilgilenirken , Kazutora ise Kuzey Lisesi'nin öğrencilerine bakıyordu onlar ikinci lisesindeydiler ve ikinci lisesi ile Kuzey lisesi'nin spor sahası yanyanaydı arada sadece teller vardı.Kuzey lisesi şehrin en iyi liselerinden biriydi hem akademik açıdan hem, sanat , spor gibi dallarda en iyi öğrencilere sahip denebilirdi .
Ama bunlar Kazutora'nın umrunda değildi o öğrencileri inceliyorduOkçuluk sahasında kısa beyaz saçlı kızın biri atış denemeleri yapıyordu. Ama Kazutora bu kızı beğenmemişti ona göre fazla abartılı bir saç rengi vardı. Kazutora kızın saçını abartılı bulduğunu sesli söyleseydi Keisuke kesinlikle şöyle söylerdi
-"Sen hiç aynaya bakmıyormusun? Senin saçın daha abartılı Ahmak !"
Kazutora bu yüzden kendi kendine yetmek zorundaydı.
Ama canı sıkılmaya başlamıştı kafasını spor sahasından çekip Baji'ye baktı telefonla ilgileniyordu.
Ani bir hamleyle telefonu elinden aldı ve Baji ne olduğunu algılamaya çalışıyordu, telefonu aldığını algılamaya başladığında telefonunu almaya çalışmaya başlamıştı.-"Kendi telefonun yok mu lan? Verse şunu"
Kazutora elindeki telefonu baji'den uzaklaştırmaya çalışırken karşılık veriyordu.
-"ben telefon kullanmıyom, dayı"
Konuşmasını çalan telefonun müziği bölmüştü. Kazutora Baji'nin telefonu elinden firlatırak elini cebine atmıştı.
Baji de kendini telefonunun yanına atmıştı .Kazutora telefonu açtığında baji onu dövmek için hazırlanıyordu
Kazutora rahatsiz edecek derecede yüksek sesle konuşuyordu .
-"Alo,
...
Kim?!"
....
-"Hee, burda, burda
....
Ne olsun Abe ya "
...
-"NEY!, Tamam,tamam yoldayız kapat amk"Kazutora konuşmayı sonlardirarak Baji'ye döndü Baji kimle konuştun bakışları atıyordu .
-"yürü hadi gidiyoruz"
Baji şaşırmıştı-"Nereye daha bir derse bile girmedik "
-"ya sen onu dert etme ben halletcem "
-"Nereye gidiyoruz bari onu cevapla amk"-"yolda söylerim"
Okulun bahçesinden beraber çıktılar
_______
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntihar girişimi &Bajifuyu
Novela JuvenilSokak lamabları, akşamları balkonumdan çok güzel görünüyor. Beraber izlemek istermisin ? Baji kesisuke X Matsuno Chifuyu