Felix
Her zamanki gibi o mükemmel olan uykumdan beni ayıran alarm yüzünden uyandım.O lanet olası okula gitmek için.Tanrıya şükür Chris,Jisung ve Jeongin vardı.Onlar olmasa sıkıntıdan patlardım.Yani ölümüm okul yüzünden olurdu.
Yataktan kalktım ve banyoya gittim.Her zamanki günlük işlerimi hallettim dişlerimi fırçaladım ve odama gittim. Üstümü giyindim.Okula gitmek için dışarı çıktım.Kapıyı açtığım anda Chris,Jisung ve Jeongin'i gördüm.Ay çok seviyo bu çocuklar beni.Beni evimden alıp okula götürmeye gelmiş şapsikler.
"Salak hadi gel okula geç kaldık." Jisung'un dediği şeyle birden saate baktım ve gerçekten geç kalmıştık."Siktir!" diyip koşmaya başladım.Onlar da peşimden geldi.
O lanet olası okula vardığımızda herkes bana bakıyormuş gibi hissettim.Sonra birden Jeongin "FELİX SONUNDA ÇİLLERİNİ KAPATMAMIŞSIN." diye bağırdı.Ensesine bı tane şaplak attım "Salak niye bağırıyosun."
Yüzümü kapatmam gerekiyordu çillerim iğrençti çünkü.(yazar: siktir lan ) sınıfa gittiğimde yine herkes bana bakıyordu.Wooyoung geldi ve kafama bı tane yapıştırdı."Naber lan göt." "Of kafama vura vura kafamı kopardın."
"Aaa Felix yüzün pislenmiş" dedi gerizekalı."Salak çil o. yüzüm pislenmedi."gerizekali çili de ayırt edemiyo."Senin çilin mi vardı lan." "Offf şuan senle hiç uğraşamam sırama kafamı koyup uyicam." Diyip gittim ve dediğim gibi kafamı sırama koyup uyumayı denedim.
Ama birisi bana dokunduğu için kafamı kaldırmak zorunda kaldım."Şey pardon burası boş mu eğer boşsa oturabilir miyim?" Dedi bi çocuk.Çocuğu tanımıyodum sanırım sınıfa yeni gelmişti."Tabii." Dedim ve kafamı yine sırama koyucaktım ki konuştu. "Selam ben Hwang Hyunjin tanıştığıma memnun oldum." dedi ve elini uzatıp gülümsedi.
Bende elini sıkıp gülümsedim."Bende Lee Yongbok Felix kısacası Lix diyebilirsin." Tamam anlamında başını eğip önüne döndü.Bende tam önüme dönücektim ki bize mal mal gülen arkadaşlarımı gördüm.Kesin beni teneffüste sorguya çekiceklerdi.
2. Dönemin başlangıcı olduğu için başka yeni öğrenci gelmiş mi diye bakınmaya başladım.Evet gelmişti.Jisung,Chris,Wooyoung ve Jeongin'in yanına yeni kişiler gelmişti.
Hepsinin adını teneffüste öğrenicektim.Ben bunları düşünürken sınıfa hoca girdi.
"Merhaba çocuklar bugün 2. Dönemin başlangıcındayız hepinize iyi dönemler diliyorum."
Yine sıkıcı bı dönem konuşması.Hoca konuştuktan sonra direkt derse geçti ama ben napıcaktım tabii ki dersi dinlemicektim.
(5-10 dk sonra)
Çok sıkıldığım için arkama dönemeye karar verdim.Çünkü arkamda Dahyun oturuyordu.O mükemmel karıyla konuşmak çok sarıyo.Arkamı döndüğüm anda flörtleşen Dahyun ve Sana baklemiyodum.Valla kafamı sıraya koymaktan daha eğlenceli onların flörtleşmesini izlemek.
Beni izleyen gözlerin olduğunu hissetmiştim.Yan tarafıma baktığımda beni izleyen bir Hyunjin olucağını düşünmemiştim.Benim onu gördüğümü fark etmiş olacak ki hemen önüne döndü. Ve zil çaldı.İyi ki çaldı yoksa patlicaktım.Dediğim gibi çocuklar beni sorguya çekti.Ve bassettiğim yeni gelen çocuklarla tanıştık.
Seungmin,Changbin,San ve Minho.Yeni gelen çocukların adları bunlardı.Valla ne yalan söylemesi Jisung Minho'ya yavşıyo gibiydi.Minho da az değil hee.
Neyse derste yine uyumaya çalıştım ama olmadı.Sonra Hyunjin'le konuşmaya karar verdim.
"Hyunjin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love can hurts but it gives a fresh start-hyunlix
FantasyHyunjin ve Felix okulda tanışırlar ve yavaş yavaş birbirlerine aşık olurlar fakat bı yanlış anlaşılma sonucu yolları ayrılır. O geceye kadar.O geceden sonra birbirlerine söz verirler, asla ayrılmamak için. (ilk ficim bu yüzden hatalarım olabilir sor...