4.Bende seni seviyorum Hyun

24 5 77
                                    

Felix

Zilin çalmasıyla korkuyla gözlerimi açtım ve etrafı incelemeye başladım sonra bişey fark ettim.Kafam Hyunjin'in omzundaydi ve onun kafası da benim kafamı üstündeydi.
NE NASIL BRN Mİ KOYDUM KAFAMI O MU KOYDU KAFAMİ OMZUNA DELİRİCEM İMDAT.Durumumdan rahatsız değildim aslında çok güzel kokuyo çünkü dünyanın sonu gelse umrumda olmazdı ama belki o rahatsızdır diye birazcık hareket ettim tam kafamı kaldırırken saçlarımı öptü.ARKADASLAE GEBERTİN BRNİ OARCALAYİN OLUYORUM YARİM EDİN HYUNJİN BENİ ELE GEÇİRDİ İMDAT (Y:Askim özür dilerim ama şuan yardım edemem Like ooh ahh'ın rap partini dinlemekle meşgulüm ve dance break kısmını yapıcam)

AMAN BE YARDİM ETME OKUYANLAR KURTARİR BENİ DELİRDİM GALİBA AGAGAGAGGAGA.Neyse hayat devam ediyo ama sizin için ÇÜNKÜ BEN AZ ÖNCE OLDUM.

Ben bunları düşünürken yanımıza Ningning ve Yuqi geldi.

"Çok yakışıyosunuz şimdi öpüşün" -Yuqi

"Ne?" -Felix

"Ay şaka yapıyoruz ayol" -Ning (Y:aslında yapmiyolardı ama nys)

"Eee niye geldiniz o zaman" -Hyunjin

"Gelmeyelim mi" -Yuqi

"Alındık gücendik" -Ning

"Ya hayır öyle demek istemedi dimi" -Felix

Dedim ve çocuğunu uyaran anneler gibi hyunjin'i dürtmeye başladım.

"Evet evet" -Hyunjin

"Neyse biz şey için gelmiştik" dedi Yuqi ve telefonundaki fotoğrafları gösterdi.Şok oldum tabii bizi ne ara çektiler ayol tenefüste bu fotoğrafları isticektim çünkü çok güzel çıkmışız maşallah tü tü tü.Lan zaten tenefüsteyiz.

"Bana bu fotoları atsana ayol çok güzel çıkmışız" -Felix

"Bişi diyim mi bu kesin asik shipledim" -Ning

"Ben en başından beri shipliyodum" -Yuqi

"Bende" -Hyuka (Y:arkadaşlar karakterler çok karışık oluyo imdat umarım rahatsız olmazsınız)

"La sen nerden çıktın" -Hyunjin

"Ben her yerdeyim yim yim yim" -Hyuka

Sonlara doğru fısıldamıştı psikopat

"Ya atıcak mısın atmicak mısın" -Felix

"Tamam atiyom ya uf" -Yuqi

Biz konuşurken Hyunjin beni inceliyodu.Şok şok şok haber Lee Felix Hwang Hyunjin onu izlerken kalp Chris'i geçirip geberdi.Hahayt çok komigim dimi.Evet öyleyim.

"Lixie gelsene bi" -Seung

"Tabii askim geliyorum"

"Bişey mi oldu"

"Hayır sadece hava almaya çıkıcaktım da tek gitmek istemedim"

"Evet bişi olmuş ne oldu"

"Ya nasıl bu kadar zekisin"

"Ben zeki değilim sen çok belli ediyosun şimdi ne olduğunu söyle"

"Ya şey, şey çok çekici değil mi sencede şey"

"Ney amk ney çok çekici düzgün söyle"

"Chan hyung"

"Gülebilir miyim"

"Hayır ciddiyim ben"

"Tamam JDKSKWOAKENRUDKE"

"Ya bı git ya ben Jeonginr anlsticam o en azından anlayışlı"

love can hurts but it gives a fresh start-hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin