Κεφάλαιο 4ο

5 0 0
                                    

2 μήνες μετά...
Η Ζωή δεν περνάει καλά στο πλάι του Ακύλα. Ο Ακύλας τα πρωινά αλλά κυρίως τα βράδια έλειπε από το σπίτι.
Η Ζωή με τον Ακύλα αν και παντρεμένοι ζούσαν στο πατρικό της Ζωής με  την Αδερφή της Ζωής, την Αιμιλία.

Ένα βράδυ ο Ακύλας ως συνήθως έλειπε και η Ζωή μάζευε τα πράγματα της για να φύγει, να πάει να βρει τον εραστή της, τον Φίλιππο. Όμως ένα απρόσμενο γεγονός της τυχαίνει..

ΑΙΜΙΛΙΑ: Ζωή... Τι κάνεις εκεί;

ΖΩΗ: Αιμιλία μου... Είναι αργά τι κάνεις ξύπνια; τέτοια ώρα;

ΑΙΜΙΛΙΑ: Τι κάνεις; Μαζεύεις τα πράγματα σου;

ΖΩΗ: Αιμιλία μου... Δεν αντέχω στο πλευρό του Ακύλα. Από την μέρα που παντρευτήκαμε δεν έχουμε πλαγιάσει μαζί στο κρεβάτι. Ούτε καν κοιμάται τα βράδια στο κρεβάτι μας.

ΑΙΜΙΛΙΑ: Ζωή έλα στα καλά σου. Δεν γίνεται να φύγεις... Ο Ακύλας είναι ένας τίμιος και εργατικός άντρας και δε θα σε αφήσω να φύγεις.

ΖΩΗ: Αιμιλία εγώ θα φύγω να βρω τον άντρα που πραγματικά αγαπάω. Τον Φίλιππο.

ΑΙΜΙΛΙΑ: Ωραία πες οτι φεύγεις...
Άμα σε πετύχουν οι Γερμανοί την επόμενη κιόλας στιγμή έχεις βρεθεί στο απόσπασμα και θα βρεθείς εκεί για έναν που είναι της αντιστάσεως...
Μωρή πας καλά;

ΖΩΗ: Αιμιλία μου δεν με νοιάζει γιατί ο Ακύλας ούτε μια φορά δεν με έχει αγγίξει, ενώ ο Φίλιππος...

ΑΙΜΙΛΙΑ: Τι;;; ( την χαστοουκίζει) Εμένα η αδερφή μου η Ζωή Λειβαδά δεν θα γίνει μια πόρνη για έναν μαντράχαλο.

ΖΩΗ : Αιμιλία... Πας καλά; εγώ θα φύγω και πες το οπότε θες του Ακύλα.
Αντίο!.

ΑΙΜΙΛΙΑ: Τι να σου πω; το μόνο που έχω να σου πω είναι να μην γυρίσεις ξανά σπίτι γιατί θα είναι και η τελευταία φορά που θα με ξαναδείς.

( 2 ώρες μετά...)

ΖΩΗ: Φίλιπππε!!

ΦΙΛΙΠΠΟΣ: Επιτέλους Ζωή μου σε περίμενα...

ΖΩΗ: Φίλιπππε μου... Η αδερφή μου με έδιωξε η αδερφή μου από με έδιωξε από το σπίτι μου... Και ήρθα να μείνω μαζί σου.

ΦΙΛΙΠΠΟΣ: Ζωή μου με συγκινεί πολύ αυτή η κίνηση αλλά αύριο φεύγω για Λάρισα. Πρέπει να χτυπήσουμε με τους συντρόφους την γερμανική βάση

ΖΩΗ: Φίλιππε εγώ θυσίασα τα πάντα για να έρθω εδώ να ζήσουμε μαζί και εσύ φεύγεις έτσι στο άκυρο; Αν με πιάσει ο Ακύλας εδώ θα μπλέξουμε και οι δύο.

ΦΙΛΛΙΠΟΣ: Ζωή μου το ξέρω καλά αλλά δεν μπορώ να κάνω και κάτι άλλο. Πρέπει να φύγω αύριο αλλά έχουμε ένα τελευταίο βράδυ ακόμα και μπορούμε να το περάσουμε μαζί.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΚΥΛΑ ΜΕΓΑΡΙΤΗWhere stories live. Discover now