Ο Ακύλας μετά από αυτά που άκουσε για τον πόλεμο δεν αγχώθηκε καθώς ήξερε για αυτό που πρόκειται να συμβεί.
Το ήξερε επειδή όσο καιρό ήταν στη Γερμανία η επίθεση στην Πολωνία είχε ήδη γίνει και ήξερε τα σχέδια των Γερμανών Ναζί για τη συνεργασία και την εισβολή τους στην Ελλάδα. Τα ήξερε επειδή δούλευε στα κεντρικά γραφεία των Ναζιστικών κομμάτων.
Οι υπόλοιποι βέβαια είχαν φοβηθεί και πανικοβληθεί.Την επόμενη μέρα ο Ακύλας πάει κάτω από το σπίτι της Ζωής για την βόλτα που της είχε τάξει.
ΑΚΥΛΑΣ: Καλησπέρα Ζωή είσαι έτοιμη για την βόλτα;
ΖΩΗ: Ακύλα είσαι με τα σωστά σου; Έχει ξεσπάσει πόλεμος. Δεν γίνεται να πάμε βόλτα γιατί άμα μας δουν έξω θα μας σκοτώσουν χωρίς γιατί και πως.
ΑΚΥΛΑΣ: Ζωή όσο θα είσαι στο πλευρό μου δεν υπάρχει λόγος για ανησυχίες και φόβους.
ΖΩΗ: Εντάξει Ακύλα.. Χαίρομαι που θες να με προστατέψεις αλλά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό και αυτό είναι σίγουρο;
ΑΚΥΛΑΣ : Τότε Ζωή αφού δεν μπορούμε ούτε μια βόλτα να πάμε θα πάμε επάνω και θα ζητήσω το χέρι σου από το πατέρα σου.
ΖΩΗ: δεν γίνονται έτσι αυτά Ακύλα..
Πρέπει να προετοιμάσω το έδαφος για να σε υποδεχτούν.ΑΚΥΛΑΣ: Έλα βρε Ζωή.. Τι πρόβλημα να έχουν; Είμαι γιος βιομήχανου και τώρα η επιχείρηση είναι στα χέρια μου... Θα σε έχω σαν βασίλισσα.
( Της δίνει το χέρι του και εκείνη τον οδηγεί στο σπίτι της)
ΖΩΗ: Πατέρα θέλω να σου κάτι σημαντικό.
ΠΑΤΕΡΑΣ ΖΩΗΣ : Πες μου ( βλεπει τον Μεγαριτη) Ωωω κύριε Μεγαριτη τι έκπληξη;!!
ΑΚΥΛΑΣ: Κύριε Λειβαδά... Η χαρά είναι όλη δική μου. Εγώ και η Ζωή θέλουμε να σας πούμε κάτι.
ΠΑΤΕΡΑΣ ΖΩΗΣ : Βεβαίως!! Μισό λεπτό δώστε μου να φωνάξω και την άλλη μου κόρη, την Αιμιλία.
ΑΙΜΙΛΙΑ!!!
ΕΛΑ ΚΑΤΩ!!!ΑΙΜΙΛΙΑ: Τι είναι πατέρα; Ωωω κύριε Μεγαριτη!!! Δε σας περιμέναμε.
ΑΚΥΛΑΣ: Η αλήθεια είναι πως όλα έγιναν πολύ γρήγορα αλλά ίσως καλύτερα έτσι. Λοιπόν για να μην χρονοτριβουμε κύριε Λειβαδά εγώ και η Ζωή γνωριστήκαμε εχθές και ο έρωτας μπορώ να πω πως ήταν κεραυνοβολος. Ήρθα λοιπόν σήμερα εδώ στο σπίτι σας να ζητήσω το χέρι της κόρης σας Ζωής Μεγαριτη.
ΠΑΤΕΡΑΣ ΖΩΗΣ : Κύριε Μεγαριτη.. ή μάλλον παιδί μου Ακύλα σας δίνω την ευχή μου.
ΖΩΗ : Πατέρα μήπως να το ξανασκεφτουμε; Δεν γίνονται τόσο απότομα αυτά.
ΠΑΤΕΡΑΣ ΖΩΗΣ: Ζωή μου ο κύριος Μεγαριτης είναι ένας εξαίρετος άνθρωπος για να αποκατασταθείς.. Ο Φίλιππος απλά ήταν μια εμπειρία για εσένα και τώρα σου δίνεται ευκαιρία να παντρευτείς έναν Βιομήχανο και θα πετάξω αυτήν την ευκαιρία; Είσαι με τα σωστά σου; Λοιπόν την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε θα ορίσουμε και της ημερομηνίες των αρραβώνων.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΚΥΛΑ ΜΕΓΑΡΙΤΗ
AçãoΑυτή είναι η ιστορία του Ακύλα Μεγαρίτη ( μυθοπλαστικός χαρακτήρας της τηλεοπτικής σειράς Άγριες Μέλισσες) και ότι διαβάσετε είναι στοιχεία της σειράς συνδυασμένα με στοιχεία της φαντασίας μου. Καλή σας ανάγνωση.