Hogy miért is élek az erdôben és nem a városban ,faluban stb...Egyszerû,szeretem az erdôt.Hogy miért is ?Azt magam sem tudom .Csak szeretek a kertemben egy hinta ágyon feküdni miközben a kedvenc könyvemet olvasom.De amit a legjobban szeretek az az erdôben sètálás.Most is éppen ott sétálok.
Látni a a fák zöldellô leveleit miközben egy lágy szellô megsuhogtatja ôket, ès ahogy a nap sugarai cirógatja azokat . Hallani a patak csobogását és a harkály kopogását ,maga a mennyország.De az állatok visznek mindent.Az az aranyos pufók arcú mókus na meg az ôzek és még a nyuszikról meg a farkasokról nem is beszéltem. De haza kell mennem mert a szüleim is várnak otthon ,nameg holnap az elsô napom 11.es ként.
Mert most költöztünk ide.Haza mentem köszöntem a szüleimnek aztán fel ballagtam a szobámba .Ahoz képest ,hogy kívùlrôl kicsinek tûnik a házunk ,belûl bizony nagy. Kettô emeletes az emeleten van az én szobám .A szüleimé az az alsò szinten van.A konyha is ott van ,van lent egy fürdô, a nappali meg a konyha egybenyílik.Meg van egy fürdô az én szobámhoz ,hogy ne kelljen le mászkálnom ha a mosdòba akarok le menni.
Elmentem fürdeni közben kapcsolta magamnak egy kis zenét. Le fürôdtem és belebújtam a mókusos kezeslábasomba amit pizsamaként használok. Elmentem egy táskába elrakni ami kell holnapra mert a könyveket ottegkapjuk ,pedig mèg emlékszem is rá ,hogy tavaly ki küldték ôket. össze kaptam magam és elmentem aludni.Hajnalba felkeltem 3:00-kor mert kedves Hyunjin barátom nem hagyott aludni és felkeltett azzal a sok üzenetével amit küldött.
Hyunjin
Jisung? Fel vagy?
Jisung
Sajnos igen mivel valaki úgy döntött felkelt engem az üzenetével. Amugymeg mit akarsz? Éppen aludnék mert holnap suli.Hyunjin
Pont erről akartam veled beszélni!
JisungHah? Miért? Mi van már megint?
Hyunjin
Elvileg jönni fog hozzánk egy másik suli is mert az övéket le tarolta valami istentudja micsoda és egy csomoan meghaltak. Tudod a háború ami most van velünk meg azokkal a buzikkal!
JisungAmugymeg emlékeztetlek hyung, hogy én is meleg vagyok, csak én ki tudom magam fejezni sokkal szebben
>:] Amugymeg mi közünk hozzá, hogy hova jönnek? Es amugy ezt meg honnan tudod? Egyáltalán ismersz te abbol a sulibol valakit?Hyunjin
Amugymeg bocsi, sok közünk van hozzá mert a mi osztályunkba is jönnek nem kevesen. És igen ismerek 1-2 embert.
Jisung
Jó, de mostmár hagyjál aludni!Hyunjin
Oké, és bocsi a késői zavarásért!
Jó éjt :3Jisung
Nem baj, neked is!
Le zártam a telefonom majd le tettem az éjjeli szekrényemre. És viszza aludtam.
Reggel a szokásos várt engem anyám felhúzta a redőnyt és ki sütötte a nap a retinámat.
-Keljél fiam mert elkésel!- szólt rám anyukám mikor látta, hogy olyan vagyok mint a mosott szar. Nem ért neki, hogy lehet ennyi energiája reggel.
-Kelek!- mondam a nagy ásítások közepette
Felkeltem mentem a fürőbe egy kicsi életet varázsolni magamra. Ami nagyjából sikerült is. Felkaptam az eggyenruhámat be kaptam egy műzlit felkaptam a táskám felvettem a cipőm elköszöntem a szüleimtől majd ki léptem a házból. Megcsapott a kellemes tavszi friss levegő. Be dugtam a fülesem majd el indítottam az egyik lejátszási listámat.
A fülemben bömböltetev a kpop-ot indultam el a suliba.(Time skip mert lusta vagyok tovább írni xd)
Amikor be léptem a temerbe a tekintetem találkozott egy barna hajú hibátlan arcbőrű fiúval. Ahogy megláttam hevesebben kezdett verni a szivem.
Naaa?? Milyen lett az első rész?
Amugy nem vagyok valami jó fogalmazó mert nem tudom, hogyan kifejzni magam. Ja és nincsen átolvasva ezért helyesírási hiba biztos lessz benne.
De azért remélem tetszik :3 ❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
-𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑠𝑜𝑢𝑙𝑚𝑎𝑡𝑒 ᵐⁱⁿˢᵘⁿᵍ
Fanfichello,hello... itt is lennék egy csodaszép történettel . helyesírási hibák biztos ,hogy lesznek benne ! !Kezdô író vagyok nem tudok fogalmazni! :D Lényegébem ebbem a történetben Jisung most egy kicsi fa házikóban lakik egy falu melletti erdôben mert...