one shot(M)

275 23 24
                                    

🗻⛓️🖤

İyi okumalar.... 💚

.

Woo


.

Bugünün diğer günlerden farklı bir yanı yoktu açıkçası. Sahne için hazırlıklarımı halletmiş barın arkasına geçmiştim.Sigaranın bir miktarda olsa ruhuma iyi geldiğini düşünüyordum cebimde ki son kalan sigaramıda yakıp paketi cöpe savurdum.

Hayatım hep zor olmuştu. Annem ve babam ben 2 yaşındayken bir trafik kazasında hayatlarını yitirmişlerdi. O kazadan sonra bana bakacak kimse olmadığı için doğduğum yerden başka şehire götürülmüştüm. 18 yaşına kadar yetim hanede kalıp, 18 yaşından sonra bulunduğum yerden ayrılıp kendime uygun bir iş bulmuştum.

Yetim hanede kaldığım sürelerde dövülmüş ve zorbalık görmüştüm. Her gece tanrıdan annem ve babamın yanına gitmek için yalvarıyordum. Derslerimde ne kadar iyi olsamda çelimsiz bedenim derslerim kadar iyi değildi.

Aradan bir müddet sonra Niki ile tanışıp farklı işlere girişmiştik. Bir sürü işlerde çalışmış kafamı sokacağım bir yer yapmaya çalışmıştım. Şuan ki işim ise gece kulüplerinde dans edip etkilemekti,sahneye çıkar ve kız erkek demeden herkesi etkilemek için vücudumu ve sevdiğim dansımı gösterirdim. Daha çok erkeklerden teklif alsamda hiç birinin teklifini kabul etmiyip işime koyuluyordum.

Yaptığın işi (dans'ı) seviyormuyum diye sorarsanız,? evet seviyordum nasıl sevmiyim ki? Dans benim hayatım, tutkum olmuşken nasıl sevmeyebilirdim.? Ve bu işten kazancım çok iyiyken.

Seul'un çok az bilinen gay kulüplerinden birinde doktorların bile bir kaç ayda kazanacı parayı bir gece kazanırdık. Yani bu iş tam bana göreydi karışanımın olmaması güzel olsada annem ve babamı özlemiştim.

"Hey wooyoung sahneye geçmelisin. " Niki'nin sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım, " OOh, geliyorum. " Ayağa kalkıp külise doğru adımladım. Son hazırlıklarımıda yapıp sahnede ki yerimi aldım.

"Hadi göster yine bize marifetlerini woo" Diye sırıtırak söylenmişti Niki. Ona gülümseyerek maskemi gözüme takmıştı.

.

SAN

.

Telefonu kapatıp her zaman gittiğim bara gitmek için anahtarımı alıp arabama geçtim. Yolda en sevdiğim şarkıyı açıp son sürat sürüyordum ki kardeşemin aramasını yanıtladım.

"Hyung hemen konuya giriyorum, çok konuşmamdan nefret ediyorsun çünki, herneyse yeni bir bar keşfettim buraya acil gelmelisin. " Yine Eren'in salakça işlerinden bir tanesi daha diye geçirdim içimden." Bende her zaman gittiğim bara geçiyordum eren.! Ozaman konum at geleyim. " Demiştim.

" Hemen hyungların bir tanesi." Yalakalık ve sevimlilik kardeşimden sorulurdu tabiki. Gülmüş konuşmasına devam etmişti. "Hyung burda bir çocuk var, TANRIMM O ÇOK ATEŞLİ. "

Son konuşmasını bağırarak demesi ve yeşil ışığının yandığını görmemle tıslayıp sinirle " Eren abicim usludur ben gelene kadar kulağımı siktin orospu çocuğu şimdi kapatıyorum. " Bir şey demesine izin vermeden gaza daha çok basmış şarkının nakaratına eşlik etmiştim.

Barın önüne gelip valeye anahtarı verdim. İçeri girmek için adımlarımı hızlandırdım, şu çocuğu merak etmiyor da değildim kardeşim bir yavşak olduğu için bayılırdı güzel şeylere düşmeye. (Kendisi gecenin sonunda sikecek tabi.) :)

 ʙʀɪɢʜᴛ ʟɪɢʜᴛ   🅆🄾🄾🅂🄰🄽 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin