"Почуття існують для людей, чи люди існують заради почуттів?"
Над містом пронизливо вив вітер, він ніби безжалісний вісник смерті прибирався крізь всяку щілину будинків і змушував кожного жителя невільно здригатися. В повітрі повисло передчуття лиха, але його швидко перебивав запах пороху, який ніколи тут не зникав.Дорогу покривав мерзенний туман і в цій темряві не було нічого видно окрім декількох вогників посеред напіврозвалених будівель, на жаль вони не мали більшої долі ніж прикрашати ці богом забуті місцини.Мені завжди було цікаво, чи могло б це місце колись стати приємним старим товаришем, який буде з нетерпінням чекати вашої наступної зустрічі.Ні.Такі міста, як це вже ніколи не зможуть відмитися від тисячолітньої багнюки.Ті хто живуть у Вексалі давно знають, що їхні мрії та амбіції ніколи і не мали шансу пробитися до світла.
З покритого пліснявою будинку вийшла жіночка.Вона була пристойно одягнута і мала вельми мудрий погляд.Невеличкі підбори цокотіли наближаючись до машини.Смертельну тишу ночі перервав гуркіт з яким відкрилися дверцята.
- До старого театру, будь ласка, - галантно сказала жінка, діставши з сумочки пошарпану книгу.
А я, як завжди безслівно завів двигуна і машина насилу здвинулася з місця залишаючи по собі чорну хмару з диму.
Ця жінка відрізнялась від тих людей з якими я прожив все життя, вони були гнилими людьми з самого свого народження.Для них не існує поняття співчуття або щирості.
Все містечко вважало мене німим, адже ніхто з них ніколи не чув мого голосу.Тут у мене не було, а ні друзів, а ні близьких, я постійно був компанії лише чотирьох стін або своєї машини.Це дивно, але у Вексалі ви не побачите парочку на побаченні, чи як хтось щасливо переїздить в новий будинок.Таке відчуття що все їх життя розписане з самого початку, і цей день зовсім не буде відрізнятися від їхнього вчора.
Але що ж дивного?Ви скажете, багато хто живе таким життям.Так, це і дивно, чи одному мені здається, що це неправильно?Я постійно маю відчуття що живу у старих декораціях, котрі вже ніколи знов не потраплять на сцену.Проте спостерігаючи за іншими, я зробив висновку, що їх це не турбує.Саме це і відрізняло мене від них, але я все одно продовжував жити ніби фальшивка.
Та якби я не хотів цього визнавати, я все одно був схожим на них.Моїми діями керували жадібність і егоїстичність, а по жилах біг високоякісний страх.Через мій зневажаючий погляд, часто ходили чутки, що я підозрілий, або навіть що я вбивця який чекає ідеального моменту для свого дійства.Що ж маю визнати, що в цьому й справді була частка правди, але про це не зараз.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Автопортрет страху
МистикаСтрах-це саме те почуття яке присутнє у кожному.Навіть якщо ти над сміливий,всеодно настане час коли в середині спалахне тривога. Головний герой на протязі всієї історії намагається позбутися сумнівного товариша,страху.Але події в місті не лише р...