- İstek : MASMLOL1234
- Umarım doğru anlamisimdirWarning : Yandere, Manipülasyon, cezalar.
- İtadori bağımlı yandere.
- Sukuna ise baskıcı yandere.
- Birlikte film/dizi ya da anime izlerken, sukuna'nın ağzı araya girer. Güzelim ortamı mahvetmeyi sever.
- İtadori, sensiz yaşayamaz. Seni herşeyinle seviyor.
- Sukuna'nın gerçek planı, sizi ona bağımlı olmasını sağlamak.
- İtadori ile sen vakit geçirirken, sukuna itadori'yi rahatsız ediyor.
- Sukuna sana başta, iğrenç davranıyordu. Sanki düşmanıydın gibi.
- Sukuna, itadori'ye her zaman şöyle diyor :
“Ben daha çok seviyorum veled.”
- Sukuna kararlı ve inatçı. Sana birşeyler hissettiğinde, ondan birdaha kaçamazdın.
- Sukuna, kucağında oturmanı seviyor.
- “Sukuna sana birşeyler söyledi değil mi? Bizi ayırmaya çalışıyor, ama neyseki biz ayrılmayacağız.”
- Sukuna ile itadori'nin küçük tartışmaları oluyor ama seninle ile birlikte olmak için ikisininde yaşaması şart.
- Daha çok küçük tartışma 🤝 sukuna ve itadori.
- İkiside seni manipüle etti. Bu yüzden herhangi bir hata yapmıyorsun.
- Bu işe daha çok sukuna meyilli.
- Eğer olurda hata yaparsan sukuna seni cezalandırır.
- Tokat ve çizikler.
- Belkide daha ağır.
- Belki İtadori seni uyarırdı.
- Sukuna her zaman sözünün geçmesini istiyor.
- Sukuna her zaman seni etkilemek istiyor, sanırım başarıyor.
- İtadori ise sana fazlasıyla bağımlı, her dakika seninle birlikte olmak istiyor,ve oluyorda.
- Sukuna ile itadori seni paylaşamazsa (?) ne olacağını söylememe gerek var mı.
- Sukuna, seni kısmen kaçırırdı. Onun ruhunda hapis olurdun.
- İkiside aşırı kıskanç. İtadori, bu işi sukuna bırakıyor. Sukuna abi de bambumbumbam.
- Sukuna birilerini öldürmeye daha meyilli. O yüzden itadori bu işi ona bırakıyor.
- Sukuna senden şunu söylemeni bekliyor :
“Ben seninim.”
- İtadori ilgine aşık. Her salise, her saniye, her dakika, her saat ilgini istiyor.
- SUKUNA GÖTÜNE ŞAPLAK ATMAYI ÇOK SEVİYOR. NERDEYSE HERGÜN VURUYOR.
- İtadori, onun arkadaşları ile arkadaş olmanı seviyor. Arkadaşlarına güveniyor. Sende bir yanlış yapmazsın zaten.
- İtadori, seninle bir gezintiye çıksa hemen sukuna kaynana gibi söylenirdi.
- Sukuna'nın yanında oturcaksan kucağında oturmalısın. Al sana beleş koltuk.
- Sen ile itadori şarkı dinlerken, Sukuna'nın ağzı araya girer şarkıyı berbat eder. İtadori'yi sinir etmeyi seviyor.
- Sukuna, seni kucağına oturtup birlikte konuşmayı seviyor.
- Sukuna, gojo'yu hiç sevmiyor. Seni ondan yapabildiği kadar uzak tutar.
- Sukuna fiziksel ve psikolojik şiddet uyguluyor.
- İtadori, seni öpmeyi sever. Halk içinde pek yapmaz ama.
- Sukuna ise seni her zaman öper. Yanında birileri olması umurunda değil.
- İtadori sen yemek yaparken arkandan sarılıyor.
- Hiçbir lanet sana zarar veremez.
- Sukuna sıkıldığı zaman seninle alay eder.
- İtadori sinirlendiği zaman sana bağırıp,kalbini kırabilir. Daha sonra çokca özür diler ve hediye alıp kendinize affettirmeye çalışır.
- Sukuna birileri ile konuşup görüşmeni istemiyor. İtadori ise onun arkadaşları ile konuşmanı istiyor. İtadori sana çok karışmaz.
- Sukuna sana genelde adın ile hitabı birlikte kullanırdı. (?)
- “S/A Güzelim, S/A Hatunum.” gibi.
- İtadori, insan içinde genelde sana adın ile seslenirdi. Bazen hitap ile.
“ Canım,gülüm.”
- İkiside temas bağımlısı.
- İtadori çoğu zaman seni takip ediyor.
- İtadori fotoğrafını çekmeyi seviyor.
- Sukuna itadori'yi kızdırmayı sevdiğini biliyorsun. Seni de kızdırmayı seviyor.
- İtadori seni güldürmeyi seviyor.
- İtadori yandere olduğunun farkında değildi. Sukuna ona söyledi, başta kabul etmezsede daha sonra yavaş yavaş anladı.
- Nobara bazen sana itadorinin seni ne kadar sevdiğini anlatıyor.
- İtadoride gojo konusunda sukunaya katılıyor.
- Sukunayı manipüle etmen imkansız-
- Ama itadoriyi manipüle etmen biraz kolay olurdu.
- Sukuna itadori'den sana kıyafet vb. şeyler almasını söyler.
- İtadori zaten çoğunluka sana kıyafet vb. alır.
- Sukuna ondan ayrılmaman için çoğu kez seni manipüle etti.
- Ama yinede o ikisinden ayrılamazsın.
- İLK DEFA BÖYLE YANDERE KONUSU YAZDİM UMARİM GUZEL OLMUSTUR.
- istek isteyin aa
- iyi günler <3- 540 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jujutsu Kaisen | Headcanons
Fanfiction- Headcanons, tepkiler ve x reader! - Kitap tamamen bana aittir. - İstek alıyorum. » Başlama tarihi : 28 Mayıs 2022 « Bitiş tarihi : ?