♡ - 𝐓𝐎𝐉𝐈 𝐅𝐔𝐒𝐇𝐈𝐆𝐔𝐑𝐎

402 18 11
                                    

- WARNİNG : SOFT TOJİ, AZGİN TOJİ, TOJİ'NİN SENİ ÇOK SEVMESİ. AU??

- Toji, seni kucağına çekmeyi seviyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Toji, seni kucağına çekmeyi seviyor. Belinizi tutuyor. Birbirinizin
yakınlığı ve sıcaklığı onun hoşuna gidiyor.

- Sen herhangi bir şeyle uğraşırken toji seni izlemeyi seviyor. Herhangi bir şeyle uğraşırkenki yüz ifadeni seviyor.

- Toji ile mesajlaşmaktan hoşlanıyorsun. Saçma sapan bir konu üzerinde olsa bile seninle mesajlaşmaktan o da keyif alıyor. Senden haber almayı seviyor, ayrıca ona attığın her türlü video
veya fotoğrafı galerisine kaydediyor. Eğer onu ararsan ya da mesaj atarsan, hemen geri dönecektir. Asla geciktirmez. Saat geç ya da erken olsun, önemli bir işi olsun, her zaman cevap verir.

- Toji birlikte yemek yapmaktan gerçekten hoşlanıyor. Pek bir
şey yapamasada yardım etmeye çalışıyor. Sandviç, hazır yemekler vb. şeyler yapmasına yardımcı oldun. Onun hazırladığı yemekleri beğendiğinde, senin için yemekler hazırlayacak. Yemek yapmayı başlayacak, uzun bir süre sonra senden bile daha iyi yemekler yapabilir.

- O biraz açık sözlü.

"Hey Toji, sence bu elbise nasıl?"

"Seni açmadı."

- Bazen film geceleri yaparsınız. Tabii, bazen keyif alarak izlersiniz. Tabii bazende Toji'nin eli kolu rahat durmuyor, bu da bazı sonuçlar doğurabiliyor 🤐

- Senin ile yürüyüş yapmayı seviyor, hem bu onu rahatlatıyor.

- Toji ile uyumak? Ballisin. Koca bir vücut yapısı var, yatarken seni
GOCAMAN kucaklayacak. Üstünde de yatabilirsin, onun için hiç fark etmez.

- Onun karısı olmak ister misin? Senin cevabın evet ise onun cevabı zaten evet.

- Seni şımartmayı seviyor. İstediğin pahalı bir ayakkabı? Çoktan aldı bile ☺️

- Seninle sarılmayı seviyor. Sana her sarıldığında (AZGİN OLMADIĞI SURECE) elleri saçlarında dolaşır, alnını öper, sırtını okşar.

- Kıskanç mı? Tabii lan.

- El ele tutuşmak onun favorisi. Birbirinizin sıcaklığını hissetmesi, ona huzurlu hissettiriyor.

- Kısa mısın? Seninle dalga geçmeyi severdi. Boynundan öpmeyi severdi, ihmal etmezdi. 🌝

- Seninde rızan varsa, eşleşen dövmeler yapabilirdi.

- Seninle beraber kahve içip sohbet etmeyi seviyor.

- Beraber bazen kampa gidersiniz, seni korkutmayı seviyor.

"Ya bir ayı gelip bizi yerse S/A?"

"Salak salak konuşma."

𝐗 - Nsfw

- Toji kalçana tokat atmayı seviyor. Kızarmış görünümünü hoşuna gidiyor.

- Göğüslerini seviyor, küçük ya da büyük olsun onun için bir fark yok. Onlar yumuşak ve güzeller, uçları ile oynamayı sever.

- Korunmayı pek sevmez ama sen ısrar edersen belki kabul edebilir.

- Seni ağlatıp kızaran sevimli yüzünü görmeyi seviyor.

- helellele

- Farklı pozisyonlarda sevişmeyi deniyor.

Öldü sandınız demi üpdşwkdBiraz kısa idare edin adam olana cok bileNeyse var mı bir isteğiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Öldü sandınız demi üpdşwkd
Biraz kısa idare edin adam olana cok bile
Neyse var mı bir isteğiniz

Jujutsu Kaisen | HeadcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin