Öncelikle, ilk smutum olduğu için kötü olmuş olabilir uyarımı yapayım..."Sevgilim, ne yapıyorsun?" Kendisini yanıma bırakıp başını omzuma yaslayan Felix'e cevap vermeyip hızla telefondan yazdığım şeye devam ettim. Felix ile olan ilişkimiz açıklandığından beri bir sürü saçma yorum alıyorduk. Ama Felix bunu takmamamı, kendimi boşuna üzmememi söylüyordu.
Zaten homofobik yorumlar sikimde değildi.
Ama sorun şuydu ki; ben Felix'i paylaşamıyordum.
Bazı hayranlar 'Benim Felix'im' gibi paylaşımlar yapıyorlardı ve ben de her seferinde onlarla kavga ediyordum. Fakeden tabii.
Felix bunu her gördüğünde bana kızıp arada dalga geçiyordu ama durduramıyordum kendimi napayım canım!
"Sevgilim yine mi? Bırak şu telefonu tanrı aşkına..." Elimden telefonu alıp yanına attığında dudaklarımı büzerek ona döndüm.
"Ama Lixie..."
"Hiç dudaklarını büzüp ama falan deme. Bu sefer yemeyeceğim o numaraları." Oflayarak kafamı, omzumdaki başına yasladım. "Diğerleri gitti, biz de gidelim artık."
Pratik odasına göz gezdirdiğimde az önce aynanın önünde fotoğraf çekilen Jeongin ve Jisung ikilisinin de gittiğini görmüştüm. Felix'in provalarına gelmeyi seviyordum. Çünkü hep çıkışında bir şeyler yapıyorduk. Fakat bugün provaları geç bitmişti ve muhtemelen direkt eve geçerdik.
Stray Kids oldukça popüler bir grup olmuş, albüm satışları tavan yapmıştı. Kazandıkları para ile de her üye ayrı eve çıkmıştı. Felix benimle yaşamak istediğini söylediğinde tabiki dünden razı olduğum için kabul etmiştim. Evimizin içini kendimiz birlikte döşemiştik. Aynı odada kalıyorduk ve Felix'in pratik yapması için bir dans odası bile vardı!
Başımı sallayıp ayaklanacakken Felix beni geri oturtmuştu. Bileğimi tutan eline bakıp tekrar yüzüne baktım. Gözleri parıldayarak bakıyordu. "Hyunjin,"
"Efendim?"
"Son zamanlarda seninle ilgilenemiyorum..." Sözlerinin ardından gülümseyip dudaklarına bir öpücük kondurmuştum.
"Çünkü yoğun bir programınız var, sorun etmiyorum. Hem geceleri birlikte uyuyoruz, bu bile yeterli benim için."
Felix'in bu konuda suçlu hissettiğini biliyordum ve ne zaman bunu dile getirse benim için problem olmadığını söylesem bile öyle düşünmekten vazgeçmiyordu. Yaklaşık bir aydır hazırlandıkları dünya turu sebebiyle yoğun bir şekilde pratik yapıyorlardı. Felix eve geç saatlerde geliyor, gelir gelmez de beni de yanına alarak uyuyordu. Dediğim gibi benim bir şikayetim yoktu bu konuda. Evet ilk zamanlarda özlüyor ve üzülüyordum fakat 2 yıldır düzenli ve problemsiz giden ilişkimizde buna alışmıştım. Sonuçta Felix bir idoldü ve tempolu bir hayatı vardı.
Bir elini yanağıma atıp okşarken bakışlarının koyulaşması ve yavaşça dudağıma yaklaşmasıyla asıl anlatmak istediğini anlamıştım. Benimle ilgilenemiyordu.
Zaman kaybetmeden üst dudağımı dudakları arasına aldığında ona yaklaşmıştım. Ben de beklemeden karşılığını verdiğimde dudaklarımın arasındaki dudağın gerildiğini hissetmiştim. Gülümsüyordu.
Dudakları ile üst dudağımı eziyor, arada ise emiyordu. Onun hızına yetişmeye çalışarak alt dudağını emmeye başladığımda elini belime atıp daha çok çekmişti beni. Dilini, ağzımı açmamı söyler gibi dudaklarımın arasına ittiğinde ağzımı açarak onu kabul etmiştim. Diliyle ağzımı turluyordu. Dizlerimiz birbirine değiyordu ve ben bu pratik odasında Felix'in altında inlemek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FanAccount | Hyunlix
FanficHyunjin Kore'nin en ünlü kpop gruplarından birini takip ediyordu. Ve üyelerinden birine resmen aşıktı.