Azra Kaya ve Deniz Demir çocukluktan beri nefret eden birbirlerinden nefret eden iki kızdır..Şu an iki kızda aynı lise 3 gidiyordur
Azra ve Deniz birbirilerinden nefret etmenin yanı sıra iki kızın grupta keza aynı şekilde nefret ediyor.Okulda her zamankinin aksine sesizlik hakimdi deniz ve tayfası öğlen arasında oldukları için bahçe'deki banklarında yerlerini almışlardı karşı bakta ise Azra ve tayfası vardı..
Hasret:Azo geldiler gene bunlarda bi gelmese eksik kalırlar.
Azra:Gelirse gelsinler hasret Allah Allah
Hasret:Azo sen iyi misin?
Azra:İyiyim hasret bir şey mi olması lazım?
Hasret:Tamam ya kızma
Karşı bakta olan deniz ara sıra azra ile bakışır..
Azra:Noldu boncuk?
Deniz:Sanane Azra.
Azra:Sanane öyle mi kalbimi kırdın.
Deniz:Tüh ya çok üzüldüm.
Rüzgar:eh yeter deniz bozuntusu kapa çeneni!!
Heves:Rüzgar sen her şeye burnunu sokma bence!!
Rüzgar:kızım sana ne oluyor sen kimsin!!
Rüzgar oturduğu yerden kalkmış heves'in olduğu yere gelip onu itmişti heves onu iten rüzgara aynı ona yaptığı gibi oda rüzgarı iter.
Heves:Rüzgar tatlım sen kendini her şeye burnunu sokan kendini bir halt sanan ama aslında sadece gereksiz bir kişiliksiz!!
Diğerleri'de oturdukları yerden kalkıp onları ayırmayı çalışırken onlarda kavga etmeye başlar yonca ve dudu ikisi beraber ayırmayı çalışır ama nafileydi..
Bir kaç dakika sonra bir kaç hoca gelip kavgayı ayırmayı başardıktan sonra onları müdüre hanım zerrin'in yanına giderler
Zerin:Ben size ne dedim daha bir kaç gün önce ha?
Rüzgar:Hocam bu gereksiz başlatı!!
Heves:Bana bak rüzgar hem kendin başlatıyorsun bana suçu attıyon..Zerin Müdür kusura bakmayın ama ben hiç bir şey yapmadım kavgayı başlatan rüzgar deniz ve azra sadece ufak tefek atışıyordu ortaya atlayan o.
Zerin:Tamam kesin sesinizi ve beni dinleyin bir daha olursa özelikle azra ve deniz size diyorum bir daha böyle bir şey olursa siz ikinize bütün okulu okul çıkışı temizletirim.
Azra ve Deniz bir birlerine bakarlar ve sonra kafa salayıp Müdür Zerin'in odasından çıkıp sınıflarına giderler..
Ders her zamanki gibi sıkıcı geçerken Azra artık bu durumdan dolayı sıkılmaya başlamıştı ama bir yandan sebepsiz yere hoşuna gidiyordu..
Deniz ve tayfası okul çıkışı zili çaldıktan sonra beraber kaldıkları evlerine giderler derya ve heves okul çıkışı sonrası bir kafede part time işçisi olarak çalışıyorlardı..
Kızlar eve geldikleri an önce çantalarını bir kenara atıp kendilerini bir köşeye atmışlardı günün verdiği yorgunlukla kimse kalkıp yemek hazırlamaya üşenmişlerdi bir kişi hariç dudu okuldan geldikten sonra mutfağa gidip yemek hazırlamaya başladı..
Azra ve diğerleri ise okuldan sonra kendi evlerine dağılmıştı..Azra eve geldikten sonra üzerini değişmeden odasına çekilmişti babası gene her zaman ki gibi kumar oynamaya gitmişti alışmıştı Azra bu duruma kumar sonrası kavga..
Kapının çalması ile düşüncelerini kenara atıp aşağı inip kapıyı açar.
Azra:Haso gel içeri.
Hasret:hiç açmasaydın be azo.
Azra:Abartma Haso
Hasret:Ne abartma ya tam 10 dakikadır zili çalıyorum açmadın.
Azo:10 dakikadır burda mıydın.?
Hasret:Evet azo.
Azra:Kusura bakma ya haso'ya kafam allak bullaktı.
Hasret:Bugün olanlar yüzünden mi?
Azra:Evet haso
Hasret:Azo kusura bakma ama beni biliyon bi türlü bu rüzgar'a sevemedim her zaman kavga çıkaran o..
Azra:Ne demek istiyon hasret?
Hasret:ya anla işte seni kıskanıyor çevreni deniz ve diğerleri ve bizi bütün okul tanıyor oda 3 sene önce geldi ve bir türlü tanınmadı anla işte kavga çıkararak bunu kullanıyor ve birde senden hoşlanıyor
Azra:Hasret saçmalama istersen.
Diyerek Hasret'e göz devirir.
Hasret:Göreceğiz azo
Hasret ise kendinden emin bir şekilde azraya bakar..acaba olabilir miydi diye düşünmeden edemiyordu olsa bile o kabul etmezdi şu an kimseyle çıkacak bi durumda değildi kalbi kapalıydı bütün ilişkilere ve kimseyle aşk yaşamak istemiyordu..belki bir gün ama oda çok uzun zaman sonra diye kalbini aşk'a ve sevgiye kapamıştı sadece yakın çevresine sevgi vardı onun dışında kalbi nefret ile doluydu bütün her şeye..
Deniz Demir kendisi dışarda soğuk ve egoist dursada çevresinde birine bir şey olsun nefret ettiği Azra ve arkadaşlarına bile yardım edecek kadar merhametli sevgi dolu biriydi ailesi o daha çok küçük yaşta ölmüş yetimhanede önce heves,dudu,jale ve yonca ile arkadaş oldular sonra ilkokulda derya en sonra ilkokulda ise Azra ile ama bir türlü ikili anlaşamamıştı karakterleri zıttı bir birlerine karşı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığımın Güneşi
FanfictionStart TV de yayınlanan ve daha sonra sezon finali yapıp bir daha başlamayan avlu dizisinde uyumuyla ve çok yakışan Azra kaya ve Deniz Demir'in Konu alan bir girl×girl kategorisinde kurgudur Homofobik kişiler okuyucular girmesin. Hikaye özeti; Azra...